[92-96]Lancer CB0 - [CB0] [1.6 CB4A] Lokalizacja złącza diagnostycznego ?
kipek - 22-04-2009, 07:54 Temat postu: [CB0] [1.6 CB4A] Lokalizacja złącza diagnostycznego ? Witam, przeszukalem cale forum i nie znalazlem lokalizacji zlacza diagnostycznego. Toyoty mają pod maska, niemieckie auta w kabinie oznaczone a w moim CB0 szukalem 3 razy za kazdym razem po dwie godziny i brak rezultatow. Czy bylby ktos tak laskaw i porobil pare fotek z dokladnym opisem lokalizacji ? Z gory wielkie dzieki.
KaWu - 22-04-2009, 09:14
Jak dokopię się w domu zdjęć to mogę wrzucić.
Ale na 100% są one na forum - tak samo w SM.
Zobacz nad lewą nogą kierowcy.
A najlepiej zapraszam teraz w niedzielę do Jawora - zalew Jawornik, pokaże ci naocznie Więcej w dziale regionalnym.
W sumie nie masz daleko to możesz wpadać kiedy chcesz.
stary alfer - 22-04-2009, 09:36
Proszę.
kipek - 06-05-2009, 07:37
szukałem, patrzyłem, dzwoniłem do mitsubishi pol motors, nie ma wtyczki. może jak by ktoś jechał przez strzegom to by zadzwonił i pokazał mi naocznie albo potwierdził, że nie ma tam złącza diagnostycznego. jak by ktoś przejeżdżał to numer tel do mnie 783 686 765
KaWu - 06-05-2009, 08:28
kipek, a zapraszaliśmy na spot ...
Jak nie chcesz jechac do Jawora kilkanascie km to podskocz w niedzielę do Niedaszowa - będę tam u rodzinki i rzucę okiem.
wichura1 - 06-05-2009, 13:00
Który rocznik? Jeżeli przed 96 przy lewym kolanie białe gniazdo na skrzynce z przekaźnikami ALDL (PRE-OBD) Jeżeli po 96 przy prawym kolanie czarne OBDII
Anonymous - 06-05-2009, 13:41
Czasami zasłonięte czarnym "condomem" więc nie poddawaj się i szukaj
kipek - 06-05-2009, 19:21
miałem podjechać na spocik ale ... Student zaoczny musiał pojawić się na wykładach i lipa, w ten weekend tez mam zjazd więc też lipa bo mam zajęcia w niedziele od 8:15 do 20:30 ...
teraz może dlaczego szukam złącza diagnostycznego: kupiłem miśka jako rozbitka, wracałem nim z za Chojnowa i trochę go dławiło bo stał około 2 miesiące ale odpalił od kopa, po około 20 km już jechał normalnie, po zrobieniu blach stwierdziłem, że wyczyszczenie przepustnicy na pewno mu nie zaszkodzi, wyjąłem przepustnice, wyczyściłem założyłem i ok, ale ciekawość zapytała "a jak kopułka i palec?". Okazało się, że powypalane więc założyłem nowe, w międzyczasie przyszły lampy atrapa etc. po odpowietrzeniu tej puszki gdzie jest czujnik temperatury sterujący potencjometrem przepustnicy zacząłem nim jeździć ale o dziwo palił mu się check. Objawy następujące: po przekręceniu kluczyka szybko z pozycji 0 w rozruch auto odpala bez problemu ale przez około 5-8 s. wariuje na obrotach jak by chciał ustalić gdzie jest 900, skacze od 500 do 1200 a czasami zdarza mu się poszukać poniżej 500 i gaśnie. Po przekręceniu kluczyka z poz. 0 w zapłon i odczekaniu aż check kontrolny zgaśnie (w międzyczasie słychać pracę potencjometra przepustnicy) po odpaleniu ma odrazu idealne obroty (?) ale po chwili ( 15-60 s.) zapala mu się check, nic się nie dzieje ale zapala mu się check. Przestawiłem w położenie fabryczne potencjometr przepustnicy bo ktoś regulował nim wolne obroty chyba, sprawdzałem reakcje na odpięcie przepływki (pozytywna) sprawdzałem czy wszystkie wtyczki, podcziśnienia, wszystko jest na swoim miejscu po podłączane i jest, przy wymianie kopułki urwała się jedna ze śrub mocujących, wyjąłem aparat po wcześniejszym zaznaczeniu pozycji nożem (rysa) rozwierciłem, zagwintowałem i zakręciłem szpilkę. szukam przyczyny co mu się stało bo jeździć jeździ i to nawet ładnie ale do puki nie ma 3,5k obrotów to to nie jest jazda, efekt podobny do turbo dziury w TDI. Powyżej 3,5k obrotów zaczyna przyspieszać tak że da się odczuć, jak go kupiłem i wracałem nim było czuć od 2k, 2200 obrowów HELP
Anonymous - 06-05-2009, 20:11
Obstawiam błąd regulacji śrubki zgrubnej oraz wolnych obrotów. Silnik próbuje wejść na wysokie obroty, ale ECU je zbija - stąd to kołysanie obrotów. Maksymalna wartość to bodaj 1500 rpm i z tej wartości następuje spadek do ok. 500, potem znów próba wejścia na wysokie obroty i ponowne "obcięcie".
Zakładam też, że ustawiałeś nie wychylenie przepustnicy za pomocą śrubki nad silniczkiem wolnych obrotów, a TPS (czyli czujnik położenia przepustnicy) - i stąd błąd CE.
Opis prawidłowej regulacji znajdziesz w dziale FAQ&How to oraz na stronie Krzyzaka.
KaWu - 07-05-2009, 14:05
gregorbu, tez mysle ze bylo zle ustawiane, bez mostkowania zlacza.
kipek, mam pytanie: czy zcasem nie kupiłes czerwonego Lancera
|
|
|