To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Ubezpieczenia - Likwidacja szkód z AC, czyli autocasco

siwek - 21-04-2009, 16:48
Temat postu: Likwidacja szkód z AC, czyli autocasco
ruslana81 napisał/a:
EDIT: Zależy mi jeszcze na PZM TU S.A. - zupełnie ich nie znam, a namawiam mutiagnecję, z którą współpracuje, na zawarcie z nimi umowy.
niewiele jak na razie moge powiedziec o PZM, mam u nich ubezpieczenie OC + AC i jak na razie jestem zadowolony, cena jedna z najlepszych a zakres wg. mnie całkiem przystępny. Może gdybym miał jakiąś szkodę to bym mogł więcej powiediec na temat likwidacji szkód itp ale jak do tej pory jest ok
ruslana81 - 22-04-2009, 21:35
Temat postu: Likwidacja szkód z AC, czyli autocasco
Zapraszam do dyskusji osoby, które miały szkodę (także wśród Waszych bliskich/znajomych) z własnej winy lub tzw. "parkingową" i wykupione AC.
Zależy mi przede wszystkim na opiniach o PZU, Generali, InterRisk, Compensa, Uniqa, HDI i PZM, ale także wszelkich innej maści.
Czy jesteście zadowoleni z procesu likwidacji? Jaka była suma ubezpieczenia a jakie odszkodowanie zostało wypłacone? Ile czasu trwała likwidacja szkody? Jakie trudności się pojawiły i jak udało się je rozwiązać (bądź nie)?

czarnuch23 - 13-05-2009, 18:36

1 PZU szkoda AC

wsomie kopjuj wklej z sytuacji ze szkoda OC z PZU z tym ze rzeczoznawca byl na tyle bezczelny ze nawet moja mama ktora jest osoba bardzo spokojna i nie wtracajaca sie do mojego autka nie wytrzymala i stwierdzila ze koles przegina pale i dostalo mu sie i na dowidzenia uslyszal ze jak bedzie kombinowal to spotkamy sie w sadzie po opini bieglego z PZM na ich koszt.
Odszkodowanie ostatecznie dostalem "zadowalajace" ale wraz z nim rozstalem sie z PZU chodz bardzo chcieli kontynuowac.... (mialem przynajmniej 4 telefony ze mi sie ubezpieczenie skonczylo i ze moze jednakbym wrocil bo maja dla mnie swietna oferte (1800zl ) )

2 Unica szkoda AC z regresem ktory niestety nie bedzie mial miejsca bo dzis dostalem telefon ze sprawa zostala umozona (pomimo ze znalazl sie dodatkowy swiadek ktory widzial cale zajscie i zglosil sie na policje)

Wycena :
obsluga na +
bardzomily starszy czlowiek nie wymandrzal sie raczej pytal co jak sie stalo,
spisal dosc sumiennie co siestalo szkoda niestety calkowita.
Uszkodzony przod autka (zderzak maska pas przedni wzmocnienie przeciwmgielne lampa kierunek blotnik i urwana poduszka silnika{czolowo nie wytrzymala}

Wyplata na konto nawet bez mojego podpisu (stwierdzila pani ze nie mam czasu i przelala kase)

Ogulnie puki co pozytywnie zobacze we wrzesniu jak bedzie wygladala sprawa ze znizkami


Po lebkach moge tez napisac o Benefi
szkody byly na Punto (moje i mojej mamy)
nie bylo problemow z ogledzinami (tam gdzie my chcielismy dotarl rzeczoznawca)
Zawsze mlodzi ludzie (3 razy) ktorzy widzieli ze samochod zadbny i tak liczyli (a niejak najwiecej urwac- co stosuje PZU)
Bez marudzenia kasa na naprawe(faktury w serwisie ASO)
DUZY PLUS i po szkodzie zawsze 10% w plecy na rok czasu

siwek - 20-05-2009, 18:02

więc się pochwaliłem i mi wyszło...

przejdę do rzeczy

Ubezpieczenie miałem w PZM jak wyżej wspomniałem. Obsługa sprawna, rzeczoznawca przyjechał dosyć szybko tym bardziej że jechał z Warszawy i musiał się podemnie dostosować (praca). Człowiek młody, szybko się dogadaliśmy, porobił zdjęcia, opisałem co i jak na zgłoszeniu - było to w zeszły czwartek. Dziś zadzwoniłem do PZM do likwidatora i powiedziała że już jest wycena i że dziś robią mi przelew na konto. :shock: Nie będę udawał że aż tak zadowalającej wyceny to się nie spodziewałem :mrgreen: więc jestem bardzo zadowolony i z obsługi i z szybkości załatwiania sprawy.
I 10% zniżek w plecy ale to i tak niewiele.

[ Dodano: 20-05-2009, 18:04 ]
właśnie sprawdziłem konto i jestem w szoku bo rzeczywiście dziś zrobiono przelew bo już mam pieniążki na koncie :D

Arnold - 21-05-2009, 09:19

Jako do niewdana agent, multiagent chętnie bym dopomógł, ale na szczęście nie miałem szkody z AC. I trudno powiedzieć mi coś na temat likwidacji w TU o jakich wspomniałaś ruslana81. Natomiast inaczej przedstawiałyby się sprawa z OC.
Pozdrawiam. :)

ruslana81 - 21-05-2009, 09:59

Arnold, z OC też chętnie "posłucham" ;) Bo rozumiem, że chodzi o OC sprawcy (Ty byłeś poszkodowany). Zapraszam tu.
spown - 18-06-2009, 19:50

Też miałem szkodę z AC z PZMTU i kasa naprawdę w niecałe 2 tygodnie na koncie, rzeczoznawca - AUTO EXPERT konkretny, bez ściemniania. Jednak ostatnio wprowadzili zwyżki (za współwłaściciela) i się z nimi żegnam...
Matejko - 05-08-2009, 22:00

tak sie stalo, ze poki co jestem na etapie likwidacji(rzeczoznawca byl opisac auto 24.VII do tej pory nie mam kosztorysu), ale wiem, ze zaliczyl amortyzator do wymiany - i tylko jeden, a jak wiadomo amortyzatory wymianiamy parami - czy jest mozliwosc, aby wymienic oba, czy nasze przepisy nie przewiduja takiego przypadku?
Bart007 - 25-02-2010, 10:36

Dziś dostałem SMSa o rozliczeniu ubezpieczyciela z serwisem po naprawie z AC.

W styczniu miałem drobny drift i zarysowałem auto na barierce (zderzak przedni i pród maski - tam gdzie znaczek) - uszkodzenia estetyczne, wszystko w samochodzie sprawne. Naprawiałem z AC w Aviva Direct (dawny Commercial Union). W OWU mają bardzo niekorzystne zapisy odnośnie kosztorysowej naprawy, więc wybrałem rozliczenie bezgotówkowe - nie mieli umowy z ASO w W-wie, wybrałem jeden z warsztatów, który mi zaproponowali, bo miał dobre opinie w necie. Nie było zatem wizyty rzeczoznawcy, pojechałem zostawiłem samochód, odebrałem po naprawie i tyle. Naprawda trochę twała - 6 dni czekałem na przyjęcie auta, potem tydzień. Samochód zrobili super, ale IMHO sczesali ubezpieczyciela masakrycznie - nic nie klepali, wymiana części na nowe, ceny katalogowe (serwis - "wymieniliśmy reflektor", ja - "przecież był sprawny", serwis - "no, jakiś zaczep się poluzował"), aż mi trochę żal ubezpieczyciela jak widziałem fakturę, no ale sam sobie zgotował ten los...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group