Pajero II - [2.8 TD] Klopoty z odpaleniem
severan - 22-04-2009, 23:20 Temat postu: [2.8 TD] Klopoty z odpaleniem Witam,
mam od jakiegoś czasu problem z odpalaniem. Posiadam Pajero 2,8 turbo diesel intercoler z 99 roku. Autko odpala za pierwszym razem bez problemu, po chwili spadają obroty, gaśnie i zaczyna się problem. Po kilku próbach gdy już odpali chodzi pięknie bez problemu. Bardzo proszę o jakąś pomoc.
Pozdrawiam
Faraonix - 23-04-2009, 00:46
na ten temat bylo juz sporo pisane, poszukaj w archiwum. W najgorszym wypadku pada Ci pompa wtryskowa. Dosc czesta usterka w tym modelu silnika. U mnie przy tych objawach byla pompa ale moze ci sie tez zapowietrzac uklad paliwowy, zacznij od tego
Gene - 23-04-2009, 04:46
Witamy na forum. Pisanie nie w temacie w dzialach technicznych to zla praktyka. Prosze przeczytac rgulamin i co wazniejsze stosowac sie do niego.
W jakim stanie masz przewod paliwowy, filtr? Moze czas wymienic lub oczyscic. Kolega ma klopoty z odpalaniem a potem idzie. Pompa chyba dawalaby ciagly objaw. Choc roznie to bywa.
zbyszekm2 - 23-04-2009, 06:28
severan napisał/a: | Witam.Mam od jakiegoś czasu problem z odpalaniem .Posiadam Pajero 2,8 turbo diesel intercoler z 99 roku.Autko odpala za pierwszym razem bez problemu ,po chwili spadają obroty, gaśnie i zaczyna się problem .Po kilku próbach gdy już odpali chodzi pięknie bez problemu.Bardzo proszę o jakąś pomoc.Pozdrawiam |
Dziurawy przewód paliwowy, prawdopodobnie przy zbiorniku.
Anonymous - 23-04-2009, 10:21
severan napisał/a: | Witam.Mam od jakiegoś czasu problem z odpalaniem .Posiadam Pajero 2,8 turbo diesel intercoler z 99 roku.Autko odpala za pierwszym razem bez problemu ,po chwili spadają obroty, gaśnie i zaczyna się problem .Po kilku próbach gdy już odpali chodzi pięknie bez problemu.Bardzo proszę o jakąś pomoc.Pozdrawiam |
Uszkodzony smmering w pompie lub nieszczelności wokół filtra.
severan - 23-04-2009, 12:22
Witam.Bardzo dziękuję za podpowiedzi.Sorry ale pierwszy raz jestem na forum i nie doczytałam szczegółów Spróbuję powalczyć zgodnie z waszymi podpowiedziami a swoją drogą może podpowiecie mi dobrego mechanika do Miśka w okolicach płocka.Pozdrawiam.
Gene - 23-04-2009, 12:53
Pytaj na forum regionalnym.
jawaldek - 23-04-2009, 15:26
Nie martw się zawczasu.Każdy kiedyś zaczynał i popełniał błędy. Wejdź na stronę http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#337498
może coś Ci to podpowie jak nie to pytaj->od tego jest forum.Pozdrawiam
Zobacz też
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
i Witaj na forum
Jeśli Płock należy do W-skiego to zobacz http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1501
Faraonix - 23-04-2009, 15:56
U mnie palil z rana od tykniecia, pochodzil chwile, obroty spadaly i gasl. Potem Ciezko bylo odpalic ale jak sie udalo to jezdzil bez problemu. Czasem na drugi dzien bylo to samo czasem zapalil i chodzil bez problemu. Pojechalem do serwisu i powiedzialem jakie sa objawy. Powiedzieli ze na 99% pompa bo w tym modelu silnika mieli juz duzo takich usterek. Wczesniej wymienialem wezyki, rozkrecalem filtr, czyslilem, dokrecalem opaski, nakretki. Ostatecznie pompa poszla do naprawy i ustaly problemy z gasnieciem. Po 8 miesiacach pompa sie rozleciala i kombinowalem jak tu niektorzy wiedza jak zamontowac mechaniczna zamiast elektronicznej. Przeszczep sie udal i zrobilem po wymianie kolo 3 tys. km.
Roznie bywa, lepiej zeby w twoim wypadku byla to nieszczelnosc ukladu paliwowego, bo to mniejsze koszty.
Mozesz na poczatkek z rana przed odpaleniem sprawdzic czy pompka na filtrze jest twarda i podpompowac. Jak pompka bedzie caly czas twarda, a mimo to bedzie gasl to moze oznaczac wiekszy problem ale tez nie musi.
Pozdrawiam
|
|
|