[96-02]Lancer CK0 - [CK1A 1.3] Stuki puki z przedniego zawieszenia
danniell - 24-04-2009, 12:12 Temat postu: [CK1A 1.3] Stuki puki z przedniego zawieszenia Gdy koła przednie wpadają w jakąś dziurę słychać różne stuki puki z przedniego zawieszenia. Co to może być - wahacze, amortyzatory, a może gumy - te co trzymają drążek stabilizatora - ale te które są w miejscu umocowienia drążka do podwozia (straszny do tego dostęp), a nie do wahaczy, bo te wymieniłem (końcówki drążka - wymienione). Na szarpakach niby wszystko ok. A może to ten sworzeń miedzy wahaczem a kołem (czy to jest w ogóle wymienialne). Amorty także sprawdzane i niby tez ok. Sam już nie wiem. Jedyne miejsce które jest podejrzane to te gumy drążka stabilizatora przykręcone do podwozia - te z kijowym dostępem . A WY CO O TYM MYŚLICIE???
Hugo - 24-04-2009, 16:59
Czy dźwięk jest taki jakby ktoś czymś metalowym uderzył w podłogę pod Twoimi nogami?
danniell - 25-04-2009, 17:46
Hugo napisał/a: | Czy dźwięk jest taki jakby ktoś czymś metalowym uderzył w podłogę pod Twoimi nogami? |
Dokładnie
Marcin-Krak - 25-04-2009, 22:41
Gumy stabilizatora wymień na dobry początek.
Tylko pamietaj żeby kupic oryginalne za około 40 zł, a nie jakiś tani badziew, co zaraz trzeba będzie znowu wymienić.
Na szarpaki tez można by się wybrać, żeby stwierdzić czy to ewentualnie nic innego
Hugo - 26-04-2009, 14:47
Marcin-Krak napisał/a: | Gumy stabilizatora wymień na dobry początek. | Proponuję razem z łącznikami stabilizatora i temat będzie do zamknięcia.
danniell - 27-04-2009, 07:56
Hugo napisał/a: | Marcin-Krak napisał/a: | Gumy stabilizatora wymień na dobry początek. | Proponuję razem z łącznikami stabilizatora i temat będzie do zamknięcia. |
No dobrze - łączniki razem z gumkami wymienione. Tak jak pisałem wyżej. A 2 gumy które trzymają cały drążek pod silnikiem nie wiem jak wymienić, bo jest straszny do tego dostęp. Czy da się to jakoś zrobić bez podnoszenia silnika lub obniżania podwozia??
Hugo - 27-04-2009, 21:50
danniell napisał/a: | Czy da się to jakoś zrobić bez podnoszenia silnika lub obniżania podwozia?? | Nie. W dziale Colta CAO znajdziesz temat gdzie wszystko jest opisane krok po kroku.
Spychacz - 25-08-2009, 13:32
odgrzewam trochę wątek - jak podjeżdżam na światłach i hamuję na tzw. tarce (bardzo drobne nierówności) wtedy słyszę metaliczne stuki to też będą łaczniki?
Pozdrawiam
danniell - 25-08-2009, 14:43
Spychacz napisał/a: | odgrzewam trochę wątek - jak podjeżdżam na światłach i hamuję na tzw. tarce (bardzo drobne nierówności) wtedy słyszę metaliczne stuki to też będą łaczniki?
Pozdrawiam |
tak jest
Piotrek23ck - 03-09-2009, 22:05
U mnie rozwalił sie wahacz a takie stuki dochodziły z tego, że półos obijała o bude a co do swożnia to jest razem z wahaczem i samego sie nie wymieni
Spychacz - 26-10-2009, 21:08
no u mnie do wymiany okazały się końcówki drążków - po wymianie wszystko ok - mechanik mówi że zawieszenie w naszych lancerach jest jak czołg
Anonymous - 27-10-2009, 08:56
u mnie było podobnie- stabilizatory do wymiany bo wybite.
Anonymous - 31-10-2009, 22:52
DM17 jak tam twój lancerek śmiga mam nadzieję, że ma się dobrze razem z właścicielem
Obywatel - 18-04-2012, 13:39
Mam pytanie - ponieważ również dopadły mnie stuki w przednim zawieszeniu. Czy reguła o stosowaniu oryginałów a nie zamienników dotyczy całego zawieszenia, czy tylko wybranych jego części? Czy tego typu warsztat ogarnie temat, czy lepiej pojechać do serwisu?
|
|
|