To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Lancer CK0 - [CK1A 1.3] Stuki puki z przedniego zawieszenia

danniell - 24-04-2009, 12:12
Temat postu: [CK1A 1.3] Stuki puki z przedniego zawieszenia
Gdy koła przednie wpadają w jakąś dziurę słychać różne stuki puki z przedniego zawieszenia. Co to może być - wahacze, amortyzatory, a może gumy - te co trzymają drążek stabilizatora - ale te które są w miejscu umocowienia drążka do podwozia (straszny do tego dostęp), a nie do wahaczy, bo te wymieniłem (końcówki drążka - wymienione). Na szarpakach niby wszystko ok. A może to ten sworzeń miedzy wahaczem a kołem (czy to jest w ogóle wymienialne). Amorty także sprawdzane i niby tez ok. Sam już nie wiem. Jedyne miejsce które jest podejrzane to te gumy drążka stabilizatora przykręcone do podwozia - te z kijowym dostępem :) . A WY CO O TYM MYŚLICIE???
Hugo - 24-04-2009, 16:59

Czy dźwięk jest taki jakby ktoś czymś metalowym uderzył w podłogę pod Twoimi nogami?
danniell - 25-04-2009, 17:46

Hugo napisał/a:
Czy dźwięk jest taki jakby ktoś czymś metalowym uderzył w podłogę pod Twoimi nogami?


Dokładnie :)

Marcin-Krak - 25-04-2009, 22:41

Gumy stabilizatora wymień na dobry początek.
Tylko pamietaj żeby kupic oryginalne za około 40 zł, a nie jakiś tani badziew, co zaraz trzeba będzie znowu wymienić.

Na szarpaki tez można by się wybrać, żeby stwierdzić czy to ewentualnie nic innego ;)

Hugo - 26-04-2009, 14:47

Marcin-Krak napisał/a:
Gumy stabilizatora wymień na dobry początek.
Proponuję razem z łącznikami stabilizatora i temat będzie do zamknięcia.
danniell - 27-04-2009, 07:56

Hugo napisał/a:
Marcin-Krak napisał/a:
Gumy stabilizatora wymień na dobry początek.
Proponuję razem z łącznikami stabilizatora i temat będzie do zamknięcia.


No dobrze - łączniki razem z gumkami wymienione. Tak jak pisałem wyżej. A 2 gumy które trzymają cały drążek pod silnikiem nie wiem jak wymienić, bo jest straszny do tego dostęp. Czy da się to jakoś zrobić bez podnoszenia silnika lub obniżania podwozia??

Hugo - 27-04-2009, 21:50

danniell napisał/a:
Czy da się to jakoś zrobić bez podnoszenia silnika lub obniżania podwozia??
Nie. W dziale Colta CAO znajdziesz temat gdzie wszystko jest opisane krok po kroku.
Spychacz - 25-08-2009, 13:32

odgrzewam trochę wątek - jak podjeżdżam na światłach i hamuję na tzw. tarce (bardzo drobne nierówności) wtedy słyszę metaliczne stuki to też będą łaczniki?
Pozdrawiam

danniell - 25-08-2009, 14:43

Spychacz napisał/a:
odgrzewam trochę wątek - jak podjeżdżam na światłach i hamuję na tzw. tarce (bardzo drobne nierówności) wtedy słyszę metaliczne stuki to też będą łaczniki?
Pozdrawiam


tak jest :)

Piotrek23ck - 03-09-2009, 22:05

U mnie rozwalił sie wahacz a takie stuki dochodziły z tego, że półos obijała o bude a co do swożnia to jest razem z wahaczem i samego sie nie wymieni
Spychacz - 26-10-2009, 21:08

no u mnie do wymiany okazały się końcówki drążków - po wymianie wszystko ok - mechanik mówi że zawieszenie w naszych lancerach jest jak czołg :D
Anonymous - 27-10-2009, 08:56

u mnie było podobnie- stabilizatory do wymiany bo wybite.
Anonymous - 31-10-2009, 22:52

DM17 jak tam twój lancerek śmiga :lol: mam nadzieję, że ma się dobrze razem z właścicielem :mrgreen:
Obywatel - 18-04-2012, 13:39

Mam pytanie - ponieważ również dopadły mnie stuki w przednim zawieszeniu. Czy reguła o stosowaniu oryginałów a nie zamienników dotyczy całego zawieszenia, czy tylko wybranych jego części? Czy tego typu warsztat ogarnie temat, czy lepiej pojechać do serwisu?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group