To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Cienkie blachy w SB

spowiednik - 26-04-2009, 00:35
Temat postu: Cienkie blachy w SB
Blachy w SB są cienkie jak żyletki. Nie pozwalajcie nikomu siadać/opierać się o maskę błotniki czy cokolwiek. Jeśli ktoś się oprze z lekkim nawet impetem - macie wgiętą blachę.

Pozdro

filippoz - 26-04-2009, 00:54

zauważyłem podczas pielęgnacji auta, w ogóle odnoszę wrażenie jakby pół auta było z plastiku :lol:

spowiednik napisał/a:
Nie pozwalajcie nikomu siadać/opierać się o maskę błotniki czy cokolwiek
czyżby jakieś wgniecenie po oparciu się o auto?
spowiednik - 26-04-2009, 00:57

rzecz sprawdzona empirycznie, blacharzowi udało się wypchnąć i lakier nie pękł, ale i tak widać różnicę.
poziomka - 26-04-2009, 01:15

spowiednik napisał/a:
rzecz sprawdzona empirycznie, blacharzowi udało się wypchnąć i lakier nie pękł, ale i tak widać różnicę.

Obok mnie staje Honda Civic - tam dopiero są cieniutkie blachy

roobku - 26-04-2009, 09:11

aż strach pomyśleć co będzie jak trafimy na gradobicie :?
jaca71 - 26-04-2009, 09:53

roobku napisał/a:
aż strach pomyśleć co będzie jak trafimy na gradobicie :?

Rok temu przez Kraków w ten największy grad corsiną jechałem - zero śladów, civic VI gen stał pod blokiem i też zero śladów, może jest nadzieja?

poziomka - 26-04-2009, 10:22

jaca71 napisał/a:
Rok temu przez Kraków w ten największy grad corsiną jechałem - zero śladów, civic VI gen stał pod blokiem i też zero śladów, może jest nadzieja

nadzieja, że grad też omija i Mitsubishi

pozdrawiam

basik - 26-04-2009, 10:31

Mój tata ma toyote, która też przeszła gradobicie, niestety okazało sie to bolesne dla niej i widać wgniecenia. Z tego co pamiętam to autocasco obejmuje gradobicie. zobaczę dzisiaj czy rzeczywiście tak mam w warunkach umowy
roobku - 26-04-2009, 10:41

jaca71 napisał/a:
roobku napisał/a:
aż strach pomyśleć co będzie jak trafimy na gradobicie :?

Rok temu przez Kraków w ten największy grad corsiną jechałem - zero śladów, civic VI gen stał pod blokiem i też zero śladów, może jest nadzieja?


moje poprzednie auto (Citroen Xsara) przeżyło dwa solidne gradobicie w efekcie czego na dachu można było się dopatrzeć kilku niewielkich wgnieceń,
w firmie auto służbowe (Dacia Logan) o wybitnie cienkich blachach wgniecenia miała nawet na drzwiach od strony nawietrznej - wg rzeczoznawcy prawie całe auto do malowania

piomic - 26-04-2009, 13:58

Ja w tym roku ćwiczyłem gradobicie – nie gołębie jaja, ale zawsze – i nic.
gzesiolek - 26-04-2009, 20:42

jaca71 napisał/a:
Rok temu przez Kraków w ten największy grad corsiną jechałem - zero śladów, civic VI gen stał pod blokiem i też zero śladów, może jest nadzieja?


na mojej staruszce (civic VI) tez nie bylo sladu... ale na firmowej Civic sedan VIII generacji nie obylo sie bez prostowania blach z AC... dach wygladal pod swiatlo jak po ostrzale karabinem maszynowym...

tak sie zastanawiam co w Lancerze tyle wazy jesli blachy i lakier sa takie cienkie?
chcialbym zauwazyc ze Civic VIII sedan przy podobnej wielkosci jest 100kg lzejszy... ;)

stad wnioskuje ze Lancer jednak ma grubsza blache... a moze jedynie zbyt plastyczna.... ;)

Trik - 26-04-2009, 23:28

Ja sobie wgniotłem krawędź klapy bagażnika nad 3-cim światłem stopu gdy zamykałem ją łokciem :P , a w poprzednim Brava też wgniotłem blachę na klapie łokciem jak sie poslizgnąłem na lodzie :lol: Wgniecenia podobnej wielkości ok 2-3cm śr. a siła przyłożenia inna.
Waga podyktowana jest raczej ilością bajerów zapakowanych do samochodu. Nie wiem jak Honda, ale Lancer ma jakieś dodatkowe wzmocnienia na wężłach kabiny i dachu z grubych blach, też parę kilo dolatuje.

gzesiolek - 26-04-2009, 23:35

Trik napisał/a:
Ja sobie wgniotłem krawędź klapy bagażnika nad 3-cim światłem stopu gdy zamykałem ją łokciem


Kurcze... to jak te blachy takie slabe to czego te zamki w drzwiach i klapie sa az takie oporne...
ze sie tak zapytam, ktos patrzyl czy sie nie da wyregulowac zamykania drzwi i klapy tak aby zamykaly sie przy minimalnym nakladzie sily? (czyli tak jak w nowym aucie a nie 10letnim, jak jest teraz)

Trik - 26-04-2009, 23:39

W klapie wystarczy dodać spoiler (+10kg) i lekko sie zamyka. To sa moje wrażenia z zamykania klapy z ori spoilerem w salonie.
Co do zamykania łokciem, to miałem w łapach skrzynkę z zakupami i nie chcialo sie jej stawiać na ziemi 8) , a nie że nie chciała się zamknąć i ją z łokcia potraktowałem, nie nie. :roll:
No i co do zamykania klapy to rok temu ktoś z naszego działu znalazł, chyba, na uraińskim forum że należ zamykać klapę trzymając ją na samym środku ,bo ktoś tam się zaparł i był z tym w serwisie nawet, bo sie nie zamykała. Nie zamykamy klapy trzymając ją z boku (asymetrycznie)
Co do drzwi to u mnie jest cacy.

gzesiolek - 26-04-2009, 23:45

przy klapie rece akurat sa czesto zejete... ale inna sprawa, ze klapa moze sie az tak ciezko nie zamyka, ale daje odglos taki metaliczny, ze czlek sie zastanawia czy za mocno nie machnal ;)

bardziej te drzwi wkurzaja... bo chodza tak jak w 13letniej Hondzie... ale tak juz maja... ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group