Sporty Motorowe - 1/4 mili w Pruszczu Gdańskim
akbi - 28-07-2006, 11:55 Temat postu: 1/4 mili w Pruszczu Gdańskim W najbliższą sobotę na lotnisku w Pruszczu Gdańskim odbędzie się czwarta runda mistrzostw Polski w wyścigach równoległych na dystansie 1/4 mili.
Cykl zawodów w tej cieszącej się coraz większą popularnością dyscyplinie sportu samochodowego, dopiero od 2003 r. posiada status mistrzostw Polski. Organizatorem pierwszych imprez było Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego, a po nawiązaniu współpracy z Polskim Związkiem Motorowym stworzony został regulamin sportowy i techniczny, według którego obecnie odbywają się te zawody. Samochody zostały podzielone na klasy zależnie od pojemności i konstrukcji silnika. Aby wziąć udział w wyścigach trzeba jedynie zgłosić się do organizatorów, wpłacić niewielkie wpisowe i… posiadać samochód.
HARMONOGRAM IMPREZY
07:00 - otwarcie bram wjazdowych
09:00 - zakończenie rejestracji nowych zawodników
10:00 - zakończenie wydawania numerów startowych zawodnikom zarejestrowanym przed zawodami, rozpoczęcie rozgrzewki
11:00 - rozpoczęcie zawodów - WRMP 1/4 mili klas motocyklowych
12:30 - WRMP 1/4 mili samochodowych klas powszechnych (od MINI do MAXI)
16:00 - WRMP 1/4 mili klasy OUTLAW
18:00 - rozdanie nagród
Po zawodach przyznana zostanie nagroda za najlepszy czas reakcji spośród wszystkich kierowców klas samochodowych - radioodtwarzacz CD z mp3.
DODATKOWE ATRAKCJE
- pokazy akrobacji lotniczej w wykonaniu wielokrotnego mistrza świata
- TVN Turbo Truck
- „democary” audio
CENY BILETÓW
- bilet jednorazowego wstępu: 25 zł.
- z kartą uprawniającą do wjazdu autem na teren VW Manii cena biletu dla kierowcy wynosi 15 zł.
JCH - 28-07-2006, 13:09 Temat postu: 1/4 mili O tym Audiku ze zdjęcia to chyba coś oglądałęm w TVN.
Marcino - 31-07-2006, 11:28
No byłem i widziałem na zywo te zawody, było kilka fajnych samochodów no i miedzy immymi lancery rywalizujące z subaru....
akbi - 31-07-2006, 11:38
Marcino napisał/a: | miedzy immymi lancery rywalizujące z subaru.... |
i chyba niestety Miśki dostały w d...
Wyniki:
Klasa Mini
1. Aleksander Muczko – Fiat Cinquecento 15,35 (ET+RT)
2. Tomasz Wójcik – Honda Civic 16,84 (ET+RT)
Klasa Mini Plus
1. Radek Petera – Suzuki Swift GTI PETER-GUM 13,23 (ET+RT)
2. Stanisław Jaworowicz – Honda Civic Basic PromotoR 13,63 (ET+RT)
Klasa Diesel
1. Daniel Guliński - Volkswagen Corrido 14,09 (ET+RT)
2. Bartosz Wilczek - Skoda Pickup Diagtronik 28,13 (ET+RT)
Klasa Profi
1. Xawery Mielcarek – Opel Astra 13,39 (ET+RT)
2. Krystian Mazur – Honda Civic Type-R 13,53 (ET+RT)
Klasa Profi Plus
1. Maciej Krajewski – Chevrolet Corvette 13,19 (ET+RT)
2. Robert Natora – Chevrolet Corvette 13,40 (ET+RT)
Klasa Turbo
1. Marcin Wawrzak – Honda CRX 12.46 (ET+RT)
2. Witold Karałow - Honda Civic Dunlop VTG NoLimit 12,60 (ET+RT)
Klasa Turbo Plus
1. Marcin Czernik – Subaru Impreza LOTOS 12,44 (ET+RT)
2. Maciej Pietrusza - Subaru Impreza 13,61 (ET+RT)
Klasa Maxi
1. Marcin Blauth – GMC Dunlop VTG NoLimit 11,63 (ET+RT)
2. Grzegorz Staszewski - Chevrolet Corvette Intercars Castrol FS
Klasa Outlaw
1. Grzegorz Staszewski – Chevrolet Corvette Intercars Castrol 09,85 (ET+RT)
2. Arkadiusz Oziębło – Audi S4 Killer LOTOS 10,61 (ET+RT)
(ET+RT) – czas przejazdu + czas reakcji
Kolejne zawody odbędą się 2 września w Toruniu.
JCH - 31-07-2006, 12:00
A gdzie ten VW Luppo 1.9 TDI? Czy to ten od Masters'a z W-wy
akbi - 31-07-2006, 12:20
JCH napisał/a: |
A gdzie ten VW Luppo 1.9 TDI? Czy to ten od Masters'a z W-wy |
jaki Lupo
JCH - 31-07-2006, 13:57
akbi napisał/a: | JCH napisał/a: |
A gdzie ten VW Luppo 1.9 TDI? Czy to ten od Masters'a z W-wy |
jaki Lupo |
Gdzieś czytałem (w innym wątku ???) a może w TV było, że ma być Lupo 1.9 TDI, takie co to kosi większość benzyniaków. Nawet coś, kiedyś to Lupo wygrało.....
Hubeeert - 31-07-2006, 14:18
Master's zaliczył 3 falstarty i niestety odpadł Corrado było tuningowane przez Master's Team oddział Katowice
akbi - 31-07-2006, 14:22
Gościu z Corrado wygrał też swoją grupę w wyścigach w Skarbimierzu w czerwcu - tam gdzie ja byłem dopiero szósty no ale normalnym, fabrycznym i cywilnym Lancerkiem
Marcino - 31-07-2006, 22:47
To lipo niezle szło... tak samo jak stara corsa... byłą 3 w klasie turbo, nie weszła do finału.
Mitsu miało w elimoinacjach jeden z najlepszych czasów, poniżej 11 ale cóż nie byłem do samogo konca musiało odpaśc. Ogólnie było 2 lancery jedne starszy cały oklejony na warszawskich blachach, drugi czarny z fabrycznym zetsawem tunigowym ale ten za bardzos ie nie spisał.
Dla ciekawości jedna z suberek nie wiem ile ich było jezdziła kobieta....
Kolega ma fotki bo ja zapomniałem aparatu wie postaram sie coś wrzucić.
Pozdro
Anonymous - 01-08-2006, 00:34
akbi napisał/a: | Skarbimierzu w czerwcu - tam gdzie ja byłem dopiero szóst |
jaki czas zrobiles pochwal sie
akbi - 01-08-2006, 09:08
deenbe napisał/a: | akbi napisał/a: | Skarbimierzu w czerwcu - tam gdzie ja byłem dopiero szóst |
jaki czas zrobiles pochwal sie |
Nie ma się czym chwalić - ew mogę napisać na co stać mojego fabrycznego Lancerka. Pozatym startowałem bardziej z nudów i ciekawości, aniżeli chęci wygrania. ZXupełnie niemiałem szans do "poprzerabianych" Hond CRX i Civic'ów
1 wyścig - 0,828 + 17,916 = 18,744
2 wyścig - 0,698 + 17,908 = 18,606
(Czas RT+ET)
W czymś takim startowałem pierwszy raz i nie miałem obycia ze startem, choć przyznam, że wiele osób miało jesszcze gorsze czasy reakcji, to jednak blisko 0,7s to kupa czasu i można by to poprawić.
Z misków startował wówczas jeszcze w wyższej klasie gościu z Wrocławia Carismą (albo 1,8 albo 2,0 podobno miał coś przerabiane w silniku i mówił coś o zwiększonej mocy - w sumie miał coś ok 150KM ... ale wypadł miiiiiinimalnie gorzej odemnie
1 wyścig - 0,969 + 17,998 = 18,967
2 wyścig - 0,813 + 17,943 = 18,756
Anonymous - 01-08-2006, 19:58
slaby ten czas nie chce cie martwic:P ale czas jak z sejczento:P
nie no zarty zartami , ale jak start nie za dobry to pozniej i wynik nieciekawy
akbi - 02-08-2006, 08:23
deenbe, przecież pisałem że słaby miałem czas - choć byli gorsi Zauważ tylko, że te CC czy inne małe autka, mają poprzerabiane silniki, przedłużki na gaźnikach, wydechy, jakieś dziwne wloty powietrza, a nawet opony zmieniają przed startem - a ja jechałem Lancerkiem takim, jak go fabryka na świat wydała. Mnie to aż tak nie kręci, a startowałem jedynie dla czystej zabawy w upalną czerwcową niedziele
Anonymous - 02-08-2006, 19:26
spoko do niczego nie pije
taki lancerek powinien zrobic czas ponizej 17sekund na 1/4 mili
|
|
|