[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Obroty sie gubia
Anonymous - 28-07-2006, 20:10 Temat postu: [CA4A 1.6] Obroty sie gubia po raz kolejny mam pytanie do Was. Przed wymiana filterka obroty byly ok, tzn ok 900-800. Wymienilem filtr i sie porabalo - spadaja do 900 i po chwili do 600-500, prawie gasnie . W czym problem? gaz do regulacji? ale reakcja na nacisniecie pedalu gazu jest normalna, nawet jakby lepiej sie zbieral (napewno z wolniejszych obrotów)
a i jeszcze jedno, wiatrak chlodnicy caly czas pracuje (wczesniej normalnie zalaczal sie jak byl goracy), a teraz auto od rana stoi, jest zimny silnik a on pracuje.
aaa i jeszcze jedno pytanie przy okazji, czy zawor PCV ma wogole nie przepuszczac? bo moj czasmi, co ktorys raz lekko puszcza (nie za kazdym razem, bo czasami trzyma extra) - prawie nic, ale cos tam leci. z tego co czytalem, to ma wplyw na prace silnika, dlatego jestem ciekaw jak powinno byc.
Anonymous - 29-07-2006, 11:55
PCV powinien przepuszczać tylko w jedną stronę. Może być tak, że jest zalepiony jakimś syfem, więc proponuję go wykręcić i wyczyścić w benzynie czy jakimś innym rozpuszczalniku. Odnośnie obrotów na gazie to nie ma znacenia czy silnik jest cieply czy zimny? U mnie na zimnym jest podobnie, ale na ciepłym wszystko OK.
Anonymous - 29-07-2006, 12:06
bartek_nkm napisał/a: | PCV powinien przepuszczać tylko w jedną stronę. Może być tak, że jest zalepiony jakimś syfem, więc proponuję go wykręcić i wyczyścić w benzynie czy jakimś innym rozpuszczalniku. Odnośnie obrotów na gazie to nie ma znacenia czy silnik jest cieply czy zimny? U mnie na zimnym jest podobnie, ale na ciepłym wszystko OK. |
pcv przeczyszczony, ok wszystko z nim
zastanawia mnie tylko ten wiatrak, dlaczego caly czas pracuje
Anonymous - 29-07-2006, 12:13
Może czujnik temperatury? Sprawdź wtyczki i jeśli tego wymagają to przeczyść styki - może coda się tam dostała robi spięcie i czujnik wariuje? nippo w swoim CA0 1.6 też coś miał z wiatrakiem, ale jemu chyba się nie włączał...
Anonymous - 29-07-2006, 12:20
bartek_nkm napisał/a: | Może czujnik temperatury? Sprawdź wtyczki i jeśli tego wymagają to przeczyść styki - może coda się tam dostała robi spięcie i czujnik wariuje? nippo w swoim CA0 1.6 też coś miał z wiatrakiem, ale jemu chyba się nie włączał... |
ten czujnik jest pod przepustnica?
Anonymous - 29-07-2006, 12:30
Podobno są dwa; jeden na chłodnicy a drugi w okolicach termostatu.
Anonymous - 29-07-2006, 17:12
bartek_nkm napisał/a: | Podobno są dwa; jeden na chłodnicy a drugi w okolicach termostatu. |
sprawdzalem kod i mam 41, czyli wtryskiwacze, podjade do gazownika i zrobie porzadek
z tymi obrotami poradze sobie - przeczyszcze silniczek krokowy, przepustnice i powinno byc ok
!!! tylko jedna sprawa mnie strasznie zastanawia, co jest z tym wiatrakiem na chlodnicy, wystarczy ze kluczyk dam na ON i juz sie kreci, caly czas rownomiernie. Obroty ma nizsze, ale caly czas sie kreci. sprawdzalem wszystkie wtyczki, przewody i raczej ok. NORMALNIE ZGŁUPIALEM
josie - 29-07-2006, 17:35
Czujnik w chłodnicy padł.
Anonymous - 29-07-2006, 18:28
Tojek a jaki kupieś filtr? i za ile?
Anonymous - 29-07-2006, 19:29
Ficu865 napisał/a: | Tojek a jaki kupieś filtr? i za ile? |
zaplacilem 34zl w jambor`ze, a firmy Nippon Max Filter (chyba tak to sie pisze)
Anonymous - 29-07-2006, 20:43
Napisz jeszcze co on filtruje to już nie będziemy musieli się domyślać
josie - 30-07-2006, 12:15
bartek_nkm napisał/a: | Napisz jeszcze co on filtruje to już nie będziemy musieli się domyślać |
Cytat: | po wymianie fitra powietrza |
cytat z tematu
Anonymous - 30-07-2006, 13:01
A widzisz! Wszedłem bezpośrednio z głównej a później z powiadomień i nie widziałem W temacie ani razu nie ma o tym mowy
|
|
|