To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Obroty sie gubia

Anonymous - 28-07-2006, 20:10
Temat postu: [CA4A 1.6] Obroty sie gubia
po raz kolejny mam pytanie do Was. Przed wymiana filterka obroty byly ok, tzn ok 900-800. Wymienilem filtr i sie porabalo - spadaja do 900 i po chwili do 600-500, prawie gasnie :shock: . W czym problem? gaz do regulacji? ale reakcja na nacisniecie pedalu gazu jest normalna, nawet jakby lepiej sie zbieral (napewno z wolniejszych obrotów)

a i jeszcze jedno, wiatrak chlodnicy caly czas pracuje (wczesniej normalnie zalaczal sie jak byl goracy), a teraz auto od rana stoi, jest zimny silnik a on pracuje.

aaa i jeszcze jedno pytanie przy okazji, czy zawor PCV ma wogole nie przepuszczac? bo moj czasmi, co ktorys raz lekko puszcza (nie za kazdym razem, bo czasami trzyma extra) - prawie nic, ale cos tam leci. z tego co czytalem, to ma wplyw na prace silnika, dlatego jestem ciekaw jak powinno byc.

Anonymous - 29-07-2006, 11:55

PCV powinien przepuszczać tylko w jedną stronę. Może być tak, że jest zalepiony jakimś syfem, więc proponuję go wykręcić i wyczyścić w benzynie czy jakimś innym rozpuszczalniku. Odnośnie obrotów na gazie to nie ma znacenia czy silnik jest cieply czy zimny? U mnie na zimnym jest podobnie, ale na ciepłym wszystko OK.
Anonymous - 29-07-2006, 12:06

bartek_nkm napisał/a:
PCV powinien przepuszczać tylko w jedną stronę. Może być tak, że jest zalepiony jakimś syfem, więc proponuję go wykręcić i wyczyścić w benzynie czy jakimś innym rozpuszczalniku. Odnośnie obrotów na gazie to nie ma znacenia czy silnik jest cieply czy zimny? U mnie na zimnym jest podobnie, ale na ciepłym wszystko OK.


pcv przeczyszczony, ok wszystko z nim

zastanawia mnie tylko ten wiatrak, dlaczego caly czas pracuje :shock:

Anonymous - 29-07-2006, 12:13

Może czujnik temperatury? Sprawdź wtyczki i jeśli tego wymagają to przeczyść styki - może coda się tam dostała robi spięcie i czujnik wariuje? nippo w swoim CA0 1.6 też coś miał z wiatrakiem, ale jemu chyba się nie włączał...
Anonymous - 29-07-2006, 12:20

bartek_nkm napisał/a:
Może czujnik temperatury? Sprawdź wtyczki i jeśli tego wymagają to przeczyść styki - może coda się tam dostała robi spięcie i czujnik wariuje? nippo w swoim CA0 1.6 też coś miał z wiatrakiem, ale jemu chyba się nie włączał...


ten czujnik jest pod przepustnica?

Anonymous - 29-07-2006, 12:30

Podobno są dwa; jeden na chłodnicy a drugi w okolicach termostatu.
Anonymous - 29-07-2006, 17:12

bartek_nkm napisał/a:
Podobno są dwa; jeden na chłodnicy a drugi w okolicach termostatu.


sprawdzalem kod i mam 41, czyli wtryskiwacze, podjade do gazownika i zrobie porzadek

z tymi obrotami poradze sobie - przeczyszcze silniczek krokowy, przepustnice i powinno byc ok

!!! tylko jedna sprawa mnie strasznie zastanawia, co jest z tym wiatrakiem na chlodnicy, wystarczy ze kluczyk dam na ON i juz sie kreci, caly czas rownomiernie. Obroty ma nizsze, ale caly czas sie kreci. sprawdzalem wszystkie wtyczki, przewody i raczej ok. NORMALNIE ZGŁUPIALEM :?

josie - 29-07-2006, 17:35

Czujnik w chłodnicy padł.
Anonymous - 29-07-2006, 18:28

Tojek a jaki kupieś filtr? i za ile?
Anonymous - 29-07-2006, 19:29

Ficu865 napisał/a:
Tojek a jaki kupieś filtr? i za ile?


zaplacilem 34zl w jambor`ze, a firmy Nippon Max Filter (chyba tak to sie pisze)

Anonymous - 29-07-2006, 20:43

Napisz jeszcze co on filtruje to już nie będziemy musieli się domyślać ;-)
josie - 30-07-2006, 12:15

bartek_nkm napisał/a:
Napisz jeszcze co on filtruje to już nie będziemy musieli się domyślać


Cytat:
po wymianie fitra powietrza

cytat z tematu

Anonymous - 30-07-2006, 13:01

A widzisz! Wszedłem bezpośrednio z głównej a później z powiadomień i nie widziałem :D W temacie ani razu nie ma o tym mowy ;-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group