To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - Lancer 1.6 GLXi

Aqer - 28-05-2009, 17:32
Temat postu: Lancer 1.6 GLXi
Witam, mam taki problem, na początku zaznaczę ze nie jestem mechanikiem :)
od jakiegoś czasu zauważyłem że przed zapaleniem ( ostatnia pozycja przed zapłonem) gdy świeca się te kontroli słychać buczenie i inne dziwne dźwięki, samochód tez zaraz po odpaleniu nie trzymał wolnych obrotów, (byłą taka huśtawka miedzy 1500- 800, czasem gasł) ale po jakis minucie to sie ustabilizowało,postanowiłem wypisać wtyczkę z tego urządzenia i oczywiście dźwięki ucichły i silnik pracuje równiutko po zapaleniu, jeśli możecie to powiedzcie co to jest i jaka ma funkcje, jesli mało konkretnie opisałem to pytajcie:

dodaje zdjęcia dla rozpoznania:

http://img15.imageshack.u...=zdjcie0372.jpg
http://img38.imageshack.u...=zdjcie0371.jpg

rosomak1983 - 28-05-2009, 22:25

wtyczka od silniczka krokowego, ma on za zadanie regulowac wolne obroty. Zacznij od czysczenia krokowca. Instrukcje jak to zrobic znajdziesz tutaj
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29732
POWODZENIA

Krzyzak - 28-05-2009, 22:29

silniczek krokowy - reguluje wolne obroty (ogladalem tylko pierwsze zdjecie i tak wlasnie mysle)
Aqer - 29-05-2009, 17:13

ale jak wypnę wtyczkę to obroty są stabilne, a chyba bez silnika krokowego to obroty by bardziej wirowały, a jest równiutko.
Anonymous - 29-05-2009, 17:56

Aqer napisał/a:
ale jak wypnę wtyczkę to obroty są stabilne, a chyba bez silnika krokowego to obroty by bardziej wirowały, a jest równiutko.
Tak, o ile nie zaczniesz w międzyczasie włączać innych odbiorników (światła, dmuchawa itd.).
Aqer - 04-06-2009, 15:50

gregorbu napisał/a:
Aqer napisał/a:
ale jak wypnę wtyczkę to obroty są stabilne, a chyba bez silnika krokowego to obroty by bardziej wirowały, a jest równiutko.
Tak, o ile nie zaczniesz w międzyczasie włączać innych odbiorników (światła, dmuchawa itd.).


miałem chwile wolnego wiec znowu wypiłem ta wtyczkę i włączyłem wszystkie odbiorniki jakie się tylko dało, i obroty ani drgnęły cały czas utrzymywały się na równym poziomie, po wkręceniu go na obroty silnik dalej powracał do początkowej wartosci. I co wy na to? dalej sądzicie ze to silnik krokowy ??

buniago - 27-07-2009, 18:04

witam, wkleje sie do tematu z mala prosba dla kumpla, mianowicie czy ktos moglby podeslac na maila ( buniago@gmail.com ) zdjecie gdzie znajduje sie ten silniczek krokowy w lancerze przy silniku 1.6 16V ? bo widzialem zdjecia jak go wyczyscic ale nie wiemy gdzie on jest :| z gory dziekuje za pomoc
miki4x4 - 27-07-2009, 19:39

masz jak na dłoni w pierwszym poście (fotki). Pod przepustnicą.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group