To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Lancer CSO crash test

Pawel`85 - 03-06-2009, 16:42
Temat postu: Lancer CSO crash test
Czy zastanawialiscie sie kiedys nad tym ile gwiazdek w tescie euro NCAP dostaly nasze Lancery?

Na filmie sa lancery cso i nowsze cya czy cos.

http://www.youtube.com/wa...feature=related

Boczne zderzenie opcja bez kurtyn bocznych
http://www.youtube.com/wa...feature=related

Czolowe zderzenie przy 40milach na godzine (64km/h)
http://www.youtube.com/wa...QfQUs9RzXI&NR=1

Tylne uderzenie przy predkosci 5mph (8km/h)
http://www.youtube.com/watch?v=Z19duOGNPs4

Tutaj jest wynik i opis po angielsku testow NACAP
https://www.mynrma.com.au..._ancap_2003.htm

krzychu - 03-06-2009, 17:02

Tak zastanawiałem się przed zakupem widziałem parę filmików moim zdaniem jest twardy. Gdzieś już chyba nawet było wałkowanie w dziale CY (porównania bezpieczeństwa). Mój ma 6 poduszek :mrgreen:
sla - 03-06-2009, 22:49

Dokładniej 4 poduszki i kurtyny. Konstrukcyjnie to stary samochód, dlatego nie dziwi marny wynik.
krzychu - 03-06-2009, 23:00

Możesz rozwinąć rozwinąć gdzie jest on marny? Moim zdaniem nie dochodzi do przemieszczenia przednich drzwi, słupki się nie łamią przy uderzeniu częścią przodu. A że przy bocznym w tamtym samochodzie nie było kurtyn to nie dziwne że manekin uderzył głową. Auto i tak moim zdaniem za dużo się nie wgięło. Jak patrzyłem to chyba nie gnie się bardziej niż CY który za pewne przed poduszki w standardzie ma lepszy wynik?
sla - 03-06-2009, 23:09

Tutaj nie chodzi o poduszki, tylko o konstrukcję, a jest to samochód z końca lat 90( w Japonii, Indiach i na innych rynkach azjatyckich sprzedawany jako Cedia) A marna jest ilość gwiazdek adekwatna do wieku konstrukcji.
sla - 03-06-2009, 23:30

I fajnie nareszcie dorównali najlepszym.
Rudy - 03-06-2009, 23:43

Uderzenie przodem, wynik moim zdaniem b. dobry:
http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=143

Natomiast uderzenie w bok, masakra :(
http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=285

sla - 04-06-2009, 14:19

Zgadza się , tylko do oceny końcowej liczy się całość, co jest bardzo słuszne.
Pawel`85 - 04-06-2009, 14:35

Rudy masakra bo to byl ten test bez kurtyny. Ja mam z kurtynami wiec powinno byc duzo lepiej.
Rudy - 04-06-2009, 14:54

Szczerze mówiąc wątpię żeby kurtyny coś tu dały, zobacz jak wygląda słupek środkowy, jak głęboko się wbija do wnętrza. Wiadomo kurtyny chronią głowę, a to bardzo ważne, jednak zniszczenia okolicy klatki piersiowej i miednicy były by poważne. Nie ma co się okłamywać wyniki bocznych testów zderzeniowych w miśkach z tego okresu są tragiczne, to samo tyczy się Outlandera.
sla - 04-06-2009, 16:53

Pawel`85 napisał/a:
Ja mam z kurtynami wiec powinno byc duzo lepiej.

Też nie sadzę aby było dużo lepiej, po prostu stara konstrukcja. Wsadzenie dowolnej ilości poduszek i kurtyn nie rozwiązuje sprawy, inaczej chińczycy by tak robili w swoich wynalazkach i nie mieliby problemu z dopuszczeniem do sprzedaży w UE.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group