[XX-92]Galant E3xA i starsze - Tuning 4g64
Anonymous - 06-08-2006, 17:46 Temat postu: Tuning 4g64 Witajcie Bracia!I znowu przybywam po porade szczerze mowiac mam dosyc mojego zmulonego silnika po ostatnich wyscigach na cwierc mili dostalem baty nawet od civica 1.5.Wiec postanowilem cos z tym zrobic.I tu przejde do konkretow potrzebuje info gdzie jak i za ile zrobic tuning silnika mojego gdi.Najlepiej na dolnym slasku ale to nie regula.Interesuje mnie wzrost mocy o 100KM czyli razem min 250KM!!!Moze wiecie cos na temat jakiegos dobrego czipa lub czegos w tym stylu co pozwoli mi na profesjonalne zastosowanie w moim EA.Interesuja mnie strony warsztaty i sklepy oferujace tego typu uslugi.Z gory dzieki
Anonymous - 06-08-2006, 18:02
100KM w gore taniej bedzie zmienic auto
co do warsztatow to przeciez startujesz w 1/4mili wiec wiesz na biezaco kto jest najlepszy, wystarczy zerknac na tablice wynikow.
Anonymous - 06-08-2006, 19:42
dzieki Arturro szalenie mi pomogles,tego wlasnie oczekiwalem
Hubeeert - 06-08-2006, 22:55
ZEB 4G64 jest nierozwojowy. Pomyśl nad swapem na 4G63 tyle że przy 250KM będziesz miał problem z paleniem kapcia. Jak chcesz szybki samochód - najprościej będzie kupić. Takie jest moje zdanie.
swees - 06-08-2006, 23:57
250KM - wypadałoby mieć już napęd na cztery koła...
zgadzam się z Hubertem, może kup vr4 - w wyścigach na 1/4 nie ma znaczenia strona kierownicy .
pozdr
Anonymous - 07-08-2006, 00:03
Zeb napisał/a: | dzieki Arturro szalenie mi pomogles,tego wlasnie oczekiwalem |
ale zaraz o co chodzi? napisales ze chcesz dodatkowe 100KM z gdi wiec ci odpisalem ze jest to a'wykonalne finansowo ale jesli sie uprzesz podwoic wartosc swego samochodu to mozesz wybrac warsztat ktory najlepiej sie na tym zna, a ktory jest najlepszy - ten co wygrywa.
potem bierzesz piec (lub ile sobie chcesz) pierwszych z tabeli i wybierasz.
nikt na forum nie napisze tobie ktory zaklad najlepiej "doda" 100KM do twego gdi bo nikogo tutaj takiego nie ma kto by to wczesniej zrobil.
zreszta zaloze sie ze gdybys poszedl do jakiegos zakladu i powiedzial ze chcesz wygrywac galem gdi 1/4 to uslyszalbys: "zmien auto" - bo chyba takie sa twoje intencje, wygrywac 1/4?
roch_27 - 07-08-2006, 09:20
Najlepszym rozwiązaniem bedzie zmiana auta na mocniejsze ale dalej mitsu chodzi mi tu o Galanta lub jak kto woli Legnum w wersji VR-4
Takim autkiem z pewnością bys dokopał co niektórym moc silnika to 280 KM
Sam szukałem kiedyś takiego autka, jednak jest bardzo ciężko trafić na wersję z kierownicą po naszej stronie
Kiedyś sprzedawał jeden estończyk egzemplarz z kierą po naszej stronie za około 12 tys Euro, rok 97'
zobacz foto
pozdro
Anonymous - 07-08-2006, 10:38
ja tez chce takiego Miska
Anonymous - 07-08-2006, 10:41
nie zdziwilbym sie gdyby ten z EST byl przerabiany z UK na EUR.
roch_27 - 07-08-2006, 12:00
arturro napisał/a: | nie zdziwilbym sie gdyby ten z EST byl przerabiany z UK na EUR. | jest to możliwe
W razie czego zawsze można sprawdzić VIN on prawde powie
pozdro
edit: Kiedyś spotałem sie z EC5A w USA z kierą po naszej stronie
swees - 07-08-2006, 22:14
vr4 (EA) z kierownicą po lewej stronie to tylko przeróbki, na rynku us nie było tych wersji (były E3 vr4). ja raczej stawiałbym na import z japonii z dwóch względów:
- przednie lampy zintegrowane z kierunkami
- na klapie miejsce na małą tablicę
pozdr
Matejko - 07-08-2006, 22:19
Cytat: | jest to możliwe jednak zdarzają się nieliczne egzemplarze z kierownicą po naszej stronie. |
no zobaczymy moze bedzie jedno w klubie ja nic nie wiem
Anonymous - 07-08-2006, 22:43
http://www.godula.cc.pl/i...20kompleksowego Poszperaj tutaj.Znajomi przerabiali tam autka i było cool,jednak że koledze z turbo wyciągneli więcej kucy
Anonymous - 08-08-2006, 00:27
ech w ogóle galantem na ćwierć mili to jest idiotyzm. pomijając 2 VR-4 E39A ŻADEN galant nie zszedł poniżej 10s /1/4 mili -> włącznie z EA.
jeden z tych E39 był do sprzedania niedawno za 20 tyś dolców. miał 9,86 na ćwiarę i coś ok 800 koni + nitro. drugi ma 9,97 o ile się nie myle moc też ok. 800 koni.
najmocniejsze VR-4 EA na które trafiłem miało 700 koni z nitro i wykręcało niecałe 11s.
EVO, impreza, albo skyline... jesli się bawić profi.
jak nie profi - kupić CRX'a za 5 tysięcy, władować 15 tyś w silnik i będziesz miał autko walące regularniie czasy ok. 12s...
co do trakcji na jednej osi: miałem 200 koni na FWD. fajnie się paliło kapcia. ale normalna jazda to katorga + przy przyspieszaniu na pełnym bucie możesz być pewny że spali Ci kapcia przy zmianach biegu...
Krzyzak - 08-08-2006, 09:47
Jest jeden EA VR-4 w klubie - ktoś w GB sobie takowego kupił i już dawno temu się na MKP chwalił.
Edit - te modele były TYLKO RHD, spotkany LHD to ZAWSZE przekładka.
|
|
|