Pajero II - [2.8 TD] Blokada tylnego mostu
Faraonix - 20-06-2009, 19:56 Temat postu: [2.8 TD] Blokada tylnego mostu Witam
Mam pytanie jakie sa roznice w wersji bez i z blakada tynego mostu.
Czy do wersji bez blokady idzie takowa zalozyc czy wiaze sie to z wymiana polowy auta
ryba - 20-06-2009, 20:20
Kiedys ogladalem madry serial na discovery,koleszko robil land rovera, i tam zeby miec owa blokade wymienial most. dodatkowo zalozyl pompke powietrza ktora blokade zalaczala oraz wlacznik. i to wsio...Wydaje mi sie ze tutaj bedzie podobnie, aczkolwiek ludzka rzecza jest sie mylic...
jawaldek - 20-06-2009, 20:47
Witaj.Blokada tylnego mostu pracuje tak że gdy włączysz oba koła robią->>przydatne w ciężkim terenie->to tak ogólnie.Nie przerabiasz pół samochodu a jedynie dodajesz do tylnego mostu np Blokadę ARB i jeszcze kompresor który tym będzie sterował a jak dobry to jeszcze i koła napompuje.Pozdrawiam
Faraonix - 20-06-2009, 22:39
a jak to fabrycznie jest zrobione ? duzo zachodu i kosztow z tym jest zwiazane ?
Moze ktos jakas fotke podrzucic jak to wyglada w praktyce ?
Kompresor, jakis elektrozawor i sterowanie to pomijam bo to nie problem.
jawaldek - 21-06-2009, 00:08
Blokada ARB to koszt około 4000zł+ kompresor ~~ 1000zł + robocizna. A całego anglika można z blokadą można już znaleźć za ~~5000zł lub tylny most z blokadą ~~1000zł ->> ale używka i nie wiadomo co i jak.
Faraonix - 21-06-2009, 00:27
narazie sobie daruje, nie jestem az tak potrzebujacy ale dziekuje za info.
Pracowalem w angli na szrocie, paru znajomych nadal na nim pracuje wiec moze by sie cos znalazlo. Moze i w irlandii bym cos znalazl, niedaleko na szrocie kilka pojarek stoi.
|
|
|