Outlander I Ogólne - Turbina czy sprzęgło ? co to może być
Anonymous - 15-07-2009, 01:16 Temat postu: Turbina czy sprzęgło ? co to może być Cześć wszystkim
mam problem i pytanie ostatnio dzieje mi się tak że w graniach 3 tys - 4 tys obrotów jest efekt jak by koła buskowały (ślizgały się)
Jak że opony były już "slicki" zostały wymienione dziś na całkowicie nowe myślałem ze to przez to , przyczepności nie ma i taki efekt ale opony zmienione a efekt dalej ten sam
Co to może być ? jest to troszku denerwujące mocy dużo w tym zakresie nie traci ale pewnie jak czują to pasażerowie to coś napewno ubywa
Nie byłem jeszcze w serwisie ale ciekawi mnie co to może być turbina czy sprzęgło , może coś innego ?
Samochód to outlander turbo 2006r przebieg lekko ponad 80 tys km
[ Dodano: 15-07-2009, 01:18 ]
upał sucha droga , deszcz efekt jest ten sam
Gene - 15-07-2009, 08:48
Zrob test. Znajdz dluzsza gorke. Jadac spokojnie i uwaznie wbij piaty bieg. Jak auto zacznie sie staczac masz odpowiedz. Moim zdaniem sprzeglo pada.
rus_one - 15-07-2009, 08:54
Prosty test sprzęgła znalazłem kiedyś w manualu od chyba skody. Stajesz, zaciągasz ręczny, odpalasz silnik, wrzucasz 2 bieg, wkręcasz silnik na ok 2k obrotów i puszczasz po woli sprzęgło. Jak zadusisz silnik albo ręczny nie utrzyma to sprzęgło ok, a jak się pośliźnie to do wymiany.
Twoje objawy są podobne do tych jakie miałem przy złamanej sprężynie w docisku. Z miejsca palił gumę a na ostatnim biegu przy średnich obrotach się ślizgało. Podejżewam że to to będzie.
Anonymous - 15-07-2009, 11:40
ostatnio tak robiłem czyli wrzuciłem ale 4 bieg a nie 2 ręczny i gaz auto chciało jechać do przodu i lekko ruszał bo ręczny w outlanderach nie są za dobre
rus_one - 15-07-2009, 15:52
Więc obstawiam to niestety... I niestety bez rozbierania się nie da...
"Twoje objawy są podobne do tych jakie miałem przy złamanej sprężynie w docisku. Z miejsca palił gumę a na ostatnim biegu przy średnich obrotach się ślizgało. Podejżewam że to to będzie."
Anonymous - 15-07-2009, 16:35
Tylko że w moim przypadku jest tak że do 3 tys obr jest normlanie a od 3 do ok. 4 tys obr zaczyna się ten "ślizg"
przy starcie i powyżej 4 tys nic się nie dzieje
przy spokojnym ruszaniu jest to przy moncym też jest
[ Dodano: 15-07-2009, 16:42 ]
u mnie od 3 tys obr zaczyna się dopiero życie
rus_one - 15-07-2009, 17:27
Ja też tak miałem. Objaw pojawiał się gdzieś w miejscu max momentu obrotowego, a wyżej było normalnie.
|
|
|