To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Świetne testy Lancerów

Anonymous - 15-07-2009, 14:41
Temat postu: Świetne testy Lancerów
1. Instyle 2.0 t. diesel - http://www.autogaleria.pl...nstyle,200.html
2. Intense 1.8 MIVEC - http://www.autogaleria.pl...ntense,251.html

Na prawdę solidne testy tych samochodów.
Może je kiedyś czytaliście ale przypomniało mi się aby je tutaj wkleić z powodu najnowszego
3. SB Invite - http://www.autogaleria.pl...invite,332.html

Miłego czytania.

Pawcho - 15-07-2009, 17:35

ehhh te testy co autor to inna opinia/to ewentaulnie można zaakceptować, ale śmieszy mnie podawanie danych technicznych.Nawet w tych testach np:prędkość od 0 do 100km/h w jednym 9.8sek w drugim 10.4 sek/h a silnik ten sam :lol: W innych testach droga hamowania 43 m. w innym 40m. tak więc generalnie nie przywiązuje praktycznie żadnej wagi do tego typu testów,chociaż przyznaję przed zakupem czytałem je, gdy.ż dają ogóly obraz pojazdu plus zdjęcia.Dopiero później jazda testowa i ewent. dalsze decyzje /no i plus nieniejsze forum/ :D
Crimson - 15-07-2009, 17:47
Temat postu: Re: Świetne test Lancerów
kaeres napisał/a:
Na prawdę solidne testy tych samochodów.

Według tych testów Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Invite 192 punkty, Mitsubishi Lancer Sedan 1.8 Intense 188 punktów.
Lancer SB Invite jest lepszy od Sedana Intense? Wątpię. Dziwnie wypadają punkty za spalanie: SB 16/20 (test: 12,0/8,5/10,5), a Sedan 11/20 (test: 11,8/8,2/9,3). Wyposażenie: SB Invite 18/20, a Sedan Intense 15/20.

W artykule na temat SB Invite mocno skrytykowano zawieszenie. To jest o tyle dziwne, że w wielu innych testach krytykowano inne rzeczy, ale zawieszenie było zawsze oceniane wysoko.

Gdybym miał się kierować tego typu testami, to nigdy nie kupiłbym Lancera z CVT. A jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolony.

Pawcho napisał/a:
w jednym 9.8sek w drugim 10.4 sek/h a silnik ten sam

Ale masa inna. SB ma większą masę od Sedna o około 40 kg.

Anonymous - 15-07-2009, 20:45

Ale za to na onecie plują na lancera w gazie. :P
http://moto.onet.pl/15660...kul.html?node=2

piomic - 15-07-2009, 22:17

Zorro123 napisał/a:
na onecie plują na lancera
To zaszczyt. Na onecie zawsze plują bez sensu, żeby tylko pluć.
Anonymous - 16-07-2009, 11:44

To są opinie i testy różnych kierowców w różnych warunkach.
Sam testując powiedzmy Passata ująłbym pkt za np. głośność silnika TDI, a inny oceniłby go o wiele wyżej bo przedkładałby osiągi i ekonomię nad kulturę.
Gdyby o samochodach krążyły tylko po 1 opinii to byłoby chyba niedorzeczne.
Ale w przypadku spalanie faktycznie popełnili skuchę.
Crimson, w ocenie Intense i Invite możliwe, że brano również pod uwagę cenę.
Bo wg. Twojego rozumowania w ich testach Lexus powinien dostać za wyposażenie z 30 na 20 możliwych.

Anonymous - 16-07-2009, 12:55

W teście sportbacka na autogalerii autor pisze, że z powodu jedynie pionowej regulacji kierownicy wysokim osobom będzie trudno zająć wygodną pozycję. Kompletnie się z tym nie zgadzam, mam 188 cm. i jest mi naprawdę wygodnie.

Mniejsza o to, najbardziej zdziwiły mnie uwagi o nijakim układzie kierowniczym, i "pływaniu w zakrętach" - mam dokładnie odwrotne wrażenie. Może z testowym Lancerem było coś nie tak, bo osobiście nie mogę nic zarzucić swojemu Sportbackowi jeśli chodzi o układ kierowniczy, czy zachowanie w zakrętach. Przeciwnie, jestem z nich bardzo zadowolony!

Pawcho - 16-07-2009, 13:29

ostatnio / chyba przed ostatni numer Motoru/ był o porównanie Seata Leona z lancerem Invite.generalnie wygrał lancer /ceną i lepszym wyposażeniem/ale w całym teście autor faworyzował Seata/silnik,trzymanie się drogi spalanie,osiągi,mało miejsca z przodu itp/.Wkurzył mnie stwierdzeniami o poj. bagażnika/sporback/twierdził, że Lancer ma tylko 288l. a Leon 340, zapomniał też o gwarancji 3lata do 2 lat itp.napisałem więc do niego maila i o dziwo odpowiedział.Przyznał sie do błędu odnośnie bagażnika,pomnął milczeniem gwarancję i trochę zawile tłumaczył punktację ,na zakończenie stwierdzając,że przecież miśek test wygrał a ja się czepiam. :D ale i tak mnie pozytwynie zaskoczył odpowiedzią nie spodziewwałem się prawdę mówiąc.
Kicek - 16-07-2009, 14:06

Ja też rzucalem miesem jak czytalem te porownanie. Szczegolnie w kwestii bagaznika (moja kobieta ciagle mi truje o tym bagazniku, ze jest maly i wozek + 2 walizy sie nie zmieszcza, auto odbieram w nastepnym tygodniu i nie mielismy okazji sprawdzic bagaznika). Ogolnie tez odnioslem wrazenie, ze gdyby nie cena to Lancer przepadlby z kretesem. Mogl sobie chlop wziac wersje Intense do porownania a i tak Leoś bylby w plecy cenowo. A tak nawiasem mowiac to obszerny test Lancerow jest na www.roadlook.pl Plus duzo fotek.
Crimson - 16-07-2009, 14:11

kaeres napisał/a:
w ocenie Intense i Invite możliwe, że brano również pod uwagę cenę
Też tak na początku myślałem, ale w wynikach testu jest osobna pozycja "Cena". Wyposażenie jest (powinno być) oceniane według skali dla danej klasy samochodów - w tym przypadku kompaktów.

Mogę podać kolejny przykład. Przestrzeń (przód, tył, bagażnik): SB 26 pkt. (9,9,8), a Sedan 23 pkt. (8,8,7). Z przedstawionych przykładów wynika, że punkty są przydzielane w mocno subiektywny sposób. Plusem testów z autogalerii w stosunku do innych jest to, że zawierają sporo konkretów. Czasami dyskusyjnych, bo w jaki sposób dokonano określenia granicznego wzrostu kierowcy (180 cm), powyżej którego prowadzenie staje się niekomfortowe? Ja mam 185 cm i nie miałem najmniejszego problemu ze znalezieniem dla siebie wygodnej pozycji. W pełni podpisuję się pod tym co napisał Michal1.

gzesiolek - 16-07-2009, 17:47

Co do komfortu wysokich kierowcow to wg mnie jest to zalezne badziej od budowy ciala... czytaj dlugosc nog, dlugosc tulowia, dlugosc rak...
regulacja kiery by sie przydala, ale moje 187cm juz usadowilem wygodnie ;)

mazin - 16-07-2009, 23:08

gzesiolek napisał/a:
Co do komfortu wysokich kierowcow to wg mnie jest to zalezne badziej od budowy ciala... czytaj dlugosc nog, dlugosc tulowia, dlugosc rak...
regulacja kiery by sie przydala, ale moje 187cm juz usadowilem wygodnie ;)


Mnie zastanawia ten powtarzany jak mantra zarzut, że regulacja kierownicy nie pozwala na zajęcie wygodnej pozycji. To jakaś bzdura, ja mam 183cm i be problemu znalazłem właściwe ustawienie.
Do tego - czemu piszą o dziewiątej, nie dziesiątej generacji?
A co do większej ilości punktów dla invite'a za wyposażenie- to być może w odniesieniu do ceny (konkurencji w tej cenie) invite jest względnie lepiej wyposażony? Nie wiem, nie czytałem wszystkich artykułów, ale może właśnie o to chodzi.

Trik - 17-07-2009, 00:04

mazin napisał/a:
Do tego - czemu piszą o dziewiątej, nie dziesiątej generacji?

Bo tak na prawdę to chyba jest dziewiąta, a utarło się tak przez "kocept X" Więcej tu: http://www.mitsubishi-mot...um/e/index.html

Anonymous - 17-07-2009, 11:06

mazin napisał/a:

Mnie zastanawia ten powtarzany jak mantra zarzut, że regulacja kierownicy nie pozwala na zajęcie wygodnej pozycji. To jakaś bzdura, ja mam 183cm i be problemu znalazłem właściwe ustawienie.


Ty i jak mniemam każdy kto kupił Lancera widocznie potrafi sobie znaleźć dobre miejsce za kierownicą ale nie oznacza to, że każdy musi. Testujący widocznie nie mógł i wypisał to jako wadę bo nią istotnie jest.
mazin napisał/a:

Do tego - czemu piszą o dziewiątej, nie dziesiątej generacji?


Może dlatego, że to jest IX gen a tym samym X jeszcze nie ma na świecie ?

jaca71 - 17-07-2009, 11:21

kaeres napisał/a:
Ty i jak mniemam każdy kto kupił Lancera widocznie potrafi sobie znaleźć dobre miejsce za kierownicą ale nie oznacza to, że każdy musi. Testujący widocznie nie mógł i wypisał to jako wadę bo nią istotnie jest.

Słuszna uwaga. Ja przesiadłem się z samochodów, z których jeden nie miał wcale regulacji a drugi tylko pionową. Dla mnie nie było to problemem co nie znaczy że tak w XXIw. być powinno. Jest to istotna wada i powinna oddziaływać in minus w ocenie "komfort".

Ale faktycznie śmieszne są testy w których podawany jest bagażnik w lancerze 288litrów - parę razy się z tym spotkałem.
Śmiesznym jest twierdzenie że w Leonie z przodu jest więcej miejsca :)
Śmiesznym jest w dwóch testach ocenianie podobnego spalania różna ilością punktów i to jeszcze gorzej tego co minimalnie mniej pali.

Ja wiem że są kategorie subiektywne jak wygoda i ergonomia. Ale takie elementy jak spalanie czy nieszczęsny bagażnik (swego czasu było porównanie civica z golfem - golf dostał plusy za duży bagażnik 330L a civic minusa za mały 370L) są wielkościami obiektywnymi i mierzalnymi.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group