Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DID] Outlander jako holownik przyczepy
mitsu00 - 15-07-2009, 17:07 Temat postu: [II 2.2 DID] Outlander jako holownik przyczepy Heloł,
Mam pytanie:
Jak sprawia się Outek w holowaniu przyczepy towarowej/kempingowej w masie około 1500 kg? Ile pali etc?
Niedługo wracam do Szwecji i musze przewieźć mebelki z Warszawy do Sztokholmu.
Pozdrawiam
Anonymous - 18-07-2009, 17:26
Daje sobie radę bez większego problemu. Jedynie ostrożnie z ruszaniem pod górę - sprzęgło
Spalanie na poziomie 12-13l/100km
Ciągnij na napędzie 4 kół bez sztywnego zblokowania i nie przeciążaj haka ( nie przekraczaj dopuszcalnego nacisku) bo Ci tył zostanie w dole
Poza tym gratuluję 2.2 HDI - najlepszy wybór w gamie outlandera
mitsu00 - 19-07-2009, 00:53
Dzięki za twoje sugestie 2.2 HDI jest fajny i elastyczny. Zmienilem też mapę na 195 HPi 440 Nm i auto chodzi teraz bajecznie. Te 12-13 l/100km jest do przeżycia. Pamiętam swego czasu jak przewoziłem meble ze Szwecji do Warszawy Toyotą Corollą 1.6 SOL, benzyna: myślałem że mam dziurę w baku bopalił chyba z 20 l na setkę. To jednak słabszy silniczek bo 109 HP, no i malutki moment obrotowy w porównaniu z dizelkiem. Ale Toyotka też dała radę ciągnąć przyczepę
Pozdrawiam
Anonymous - 19-07-2009, 15:05
mitsu00 napisał/a: | Dzięki za twoje sugestie 2.2 HDI jest fajny i elastyczny. Zmienilem też mapę na 195 HPi 440 Nm i auto chodzi teraz bajecznie.... |
uuuu.. to po tym co napisałeś to szczególnie uważaj na sprzęgło bo naprawdę bardzo łatwo je w tym aucie( to jest dosłownie chwila poślizgu pod obciążeniem) i jeszcze po chipie spalić. Nie wciskaj pedału w dechę....
i nie wiem czy silnik ze zmienioną mapą spali 13l (?), jak spróbujesz to daj znać jak wyszło.
|
|
|