To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Colt - Ogólne - Szukam narzedzi....

czarnuch23 - 03-08-2009, 16:39
Temat postu: Szukam narzedzi....
Poszukuje kogos z wawki (okolic) kto posiada szczypce do osadzania pierscieni tlokowych i przyrzad do osadzania tlokow w bloku.
Moje GTi niestety wyplulo uszczelke na 1 garku i skoro juz rozbieram caly silnik chce takze wymienic pierscionki (zal zostawiac stare skoro popuszczaja) problem taki ze Guru i posiadacz najwiekszych zasobow narzedzi specjalistycznych (czyt. Bartek) wakacjuje sie i szukam kogos kto moze udostepnic takowe narzedzia na weekend.
Zdesperowany troszke jestem bo niby takie narzedzia to 150 zl ale same czesci to juz 900 + plan ciort wie ile.... i juz kasa mi sie konczy :( jako ze nie planowalem w tym miesiacu tak duzych inwestycji w misia :(

rosomak1983 - 03-08-2009, 17:23

czarnuch23, jak to mozliwe ze tak szybko wypluło uszczelke :shock: :shock: :shock:
Krzyzak - 03-08-2009, 20:58

eeee - ja wiem, ze fajnie miec szczypce do pierscieni, ale jakies 2 tyg. temu zmienialem u kolegi pierscienie (pierwszy raz w zyciu) i zrobilismy to rekami
najwazniejsze to uwazac na pierscien olejowy - zeby za bardzo sprezyny nie rozciagnac

czarnuch23 - 03-08-2009, 21:27

Dzieki koledze z z grajewa (takze mitsumaniak) chyba niebede mial problemu.
a co do wyplucia uszczelki ;P najwyrazniej od poczatku byla uszkodzona tylko objawy b yly malo zauwazalne i likwidowalem wszytkie inne przyczyny ktore mogly powodowac ten sam problem (przegrzewanie ukladu chlodzenia i wywalanie plynu ) a jak zrobilem chlodnice i caly uklad wszytko zostalo "zatuszowane" i dopiero jak silnik zaczal pracowac nierowno na niskich obrotach (rowne 900rpm ale rzucalo nim jak pijanym kotem po scianach) i dodatkowo zaczal znikac plyn zaczelem szukac dalej no i niestety po odkreceniu swiecy bialy nalot pokazal to czego sie balem.... a wilgotne denko tloka upewnilo mnie ze jest bardzo zle dodatkowy efekt dzwiekowy ulatniajacej sie pary wodnej pod cisnieniem z ukladu do cylindra dal wyrok: Uszczelka powiedziala papa i jeden z tlokow chodzil w ciezkich warunkach...
boli tym bardziej ze dzien wczesniej zmienilem popychacze i myslalem ze ta piekna cisza zapoczatkowala koniec problemow po swapie.....

Bartek - 04-08-2009, 07:19

Krzyzak, można - im lepsze pier¶cienie zakładasz, tym większa szansa, że je połamiesz. A pier¶cień olejowy zawsze zakładasz rękami.

Narzędzia potrzebne Czarnuchowi oba s± potrzebne tylko do wymiany pier¶cieni łatwo i bezpiecznie - można się obej¶ć bez nich kosztem czasu i bezpieczeństwa.

czarnuch23 - 04-08-2009, 17:20

Dokladnie jak napisal bartek:
Czas i bezpieczenstwo. Nie mam dostepu do czesci a juz napewno nie stac mnie na nauke zakladania na pierscieniach ktore maja byc zalozone (150 zeta droga nie chodzi jak sie robi remont silnika)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group