To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Serwis 6lat lub 145000km

mazzi1 - 04-08-2009, 19:59
Temat postu: Serwis 6lat lub 145000km
Witam.Mieszkam w Szwecji i 2lata temu zakupiłem Lancera kombi.Mam program serwisowy po szwedzku ale nie za bardzo rozumiem co trzeba w danym roku wymieniać itd.Rok temu właściwie wymienili mi olej i filtry.Czy w tym roku powinienem nastawiać się na coś szczególnego?
Artii - 04-08-2009, 22:29

Zależy jaki masz przebieg.

Jak masz 90tkm to np kosztowny przegląd Cię czeka.

mazzi1 - 05-08-2009, 11:31

witam.mam 145tys,
co do 90tys to racja było troche kosztowne- 8500tys koron czyli ok 3500pln

Pawel`85 - 05-08-2009, 15:23

polecam sprawdz sobie na tej stronce www.mitcar.pl wejdz w zakladke Przeglądy / Rezerwacja do serwisu
i zaznaczaj jakie masz auto
np dla lacera 1.6 manualna skrzynia przeglad przy 135 kkm

liczby oznaczaja : pierwsza to ilosc, droga to brutto w PLN
Olej silnikowy Magnatec Professional C3 5W-30 3,30 195,33
Filtr przeciwpyłkowy 1,00 113,84
Świeca zapłonowa 4,00 86,36
Filtr oleju 1,00 37,53
Filtr powietrza 1,00 72,31

przy 150 kkm

Olej silnikowy Magnatec Professional C3 5W-30 3,30 195,33
Płyn hamulcowy Response DOT4 1,00 44,99
Filtr przeciwpyłkowy 1,00 113,84
Filtr paliwa 1,00 781,51
Filtr oleju 1,00 37,53

a przy 165kkm

Olej silnikowy Magnatec Professional C3 5W-30 3,30 195,33
Filtr przeciwpyłkowy 1,00 113,84
Filtr oleju 1,00 37,53

Artii - 05-08-2009, 20:35

Cytat:
co do 90tys to racja było troche kosztowne- 8500tys koron czyli ok 3500pln


U nas za tyle byś chyba nie zrobił. Ja płaciłem 4tyś.

Mitsumarek - 06-03-2010, 18:11

Cześć to mój pierwszy post tutaj więc Witajcie Klubowicze ;)

Kupiłem wczoraj LAncera 1,6 2004 108tys.km; chce po zakupie doprowadzić auto do ładu więc podpowiedzcie co powinno się jeszcze wymienić bo auto miało tylko filtry i olej zmieniane ;) :


-zmienić rozrząd, rolkę i sprężynkę (pasek mitsuboshi)
-wszystkie paski ( póki co są jeszcze oryginalne mitsuboshi ale wole je zmienić)
-świece (Denso platynowe - żebym nie musiał pamiętać o wymianie częstej)
-filtr powietrza, oleju i tyle chyba:)

Moje pytanie co robicie przy braku filtra paliwa - czyści się jakąś siatkę??bo podobno jest w baku hehe

wymienię też olej w skrzyni na castrola 75W90 tylko zastanawiam się dlaczego na stronie MITCAR którą podał Paweł wychodzi, że olej ten powinno się zmienić przy 90 i przy 105 tysiącach hmmm i tego nie rozumiem

Niestety mojego miśka zalali 10w40 magnatec i nie chce już wchodzić na syntetyk... ale olej z niemiec przynajmniej przywiozę ;) tyle mogę dla niego zrobić

Pozdrawiam Wszystkich




-

Radowan - 06-03-2010, 19:32

A dlaczego nie chcesz przejść na syntetyk?
Ja właśnie tak zrobiłem i są same plusy tego czynu.
Kup płukankę do silnika LiquidMolly i przed zalaniem świeżego umyj środek.
A potem Valvo albo inny dobry olej 5W40 i latasz bez problemu :)

krzychu - 06-03-2010, 21:33

Od valvoline jest też syntetyczny max life 5W40 dla silników z większym przebiegiem.
Radowan - 06-03-2010, 21:46

Jest jest i też jest dobry.
Ale 108kkm to nowiutki silnik... Prawie nie śmigany :)
Myślę, że SynPOWER spokojnie i bardzo dobrze spełni swoją rolę.
No chyba, że poprzednim właścicielem była babcia w niemczech, która jeździła nim tylko do kościoła :)
Jak większości aut z zachodu w tym WRX STi znajomego, który w to naprawdę wierzy :shock:

Mitsumarek - 07-03-2010, 14:55

Autko kupiłem od znajomego który kupił tego miśka nowego w salonie PL ja tylko olej chcę kupić w DE bo chcę mieć pewność co leję :)
Auto ma 108kkm i jest to przebieg oryginalny z tym, że chcę sprawdzić jak wygląda zużycie oleju bo poprzedni właścicel rzadko zaglądął pod maskę i dlatego są pewne zaniedbania serwisowe. Jeżeli nie będzie nic brał to chyba przejdę na syntetyk ale nie wiem jeszcze jaki bo zazwyczaj wszędzie leję mobila 5w50.

Radowan Twój misiek po wejściu na syntetyk nie zaczął brać oleju?? pali mniej paliwka?? łatwiejszy rozruch?? bo zastanawiam się jakie będą korzyści a nie chcę przekombinować hehe

Karwoś - 07-03-2010, 15:01

Trzeba uważać przy zmianie z półsyntetyka na syntetyk. W extremalnych sytuacjach można rozszczelnić wszystko i bedzie cieklo.
Radowan - 07-03-2010, 19:50

Poraz kolejny odeślę do tego linku:

http://dray.pl/bmw/oleje.pdf

Polecam lekturę całości, na pewno pomoże...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group