To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E32A 1.8] Nawiew, silnik działa ale po podpieciu pod napiec

guzer - 06-08-2009, 08:58
Temat postu: [E32A 1.8] Nawiew, silnik działa ale po podpieciu pod napiec
Witam

od jakis 2 tyg mam problem z nawiewem, raz dziala raz nie dziala niewiem od czego to zalezy, moze ktos z was ma podobny problem

pozdrawiam

Serek - 06-08-2009, 09:31

zajrzyj

nawiew

Maretzky85 - 06-08-2009, 09:55

Pewnie przepaliła się taka kostka z rezystorami o której mowa temacie podanym przez Serka. Znajduje się ona mniej więcej w środku deski. Dostać się do niej można zdejmując schowek pasażera - po zdjęciu jest z lewej strony na dwóch śrubach o łepkach 8mm lub śrubokręt. Potem lutownica i lutujesz przerwany styk :)
Anonymous - 06-08-2009, 13:16

Miałem tą samą dolegliwość, pomogła wymiana szczotek. Zdemontuj schowek i zobacz czy na każdym biegu dochodzi napięcie do silnika, jeżeli tak to stawiam na szczotki.
guzer - 08-08-2009, 16:16

ale u mnie raz dziala raz nie dziala na kazdym biegu
A - 08-08-2009, 17:00

MIałem coś podobnego w fordzie, jak się kopnęło w skrzynkę bezpieczników zaczynało działać :D Okazało się że przepalił się styk tuż przy panelu bezpieczników... pomogło zmostkowanie plusa z sąsiednim.
Anonymous - 08-08-2009, 17:50

Czyli na każdym biegu zachowuje się podobnie (napięcie dochodzi nadal nie działa za każdym razem?), nadal stawiam na szczotki. Pisałe miałem tak samo chodzi na drugi dzień cisza ponowne odpalenie chodzi po wymianie szczotek 100 na 100.
guzer - 09-08-2009, 13:37

czyli gdzie musze zobaczyc te szczotki ? bo powiem ze niewiem dokladnie o co chodzi
Anonymous - 10-08-2009, 19:39

Dmuchawa jest pod schowkiem pasażera, więc trzeba zdemontować schowek i tą osłonke nad nogami pasażera, potem wykręcasz 3 śruby i demontujesz dmuchawę. Jak ją masz na zewnątrz rozkręcasz i masz szczotki.Ale przed wyciąganiem sprawdzi zasilanie na przewodach dochodzących do silnika kostka z 2 przewodami, na każdym biegu powinno być napięcie.
guzer - 17-08-2009, 10:52

wiec tak

dostalem sie pod schowek ale tej dmuchamy nie odkrecalem, jednak jak juz zadziala dmuchawa slychac taki dzwiek, ktorego wczesniej nie bylo sluchac niewiem jak by spiecie jakies albo opor niewiem, co sadzicie ? odkrecac to i zobaczyc ?

Anonymous - 17-08-2009, 13:06

a moze sie samo naprawi? albo ktos na forum podrzuci magiczne zaklecie na niesforna dmuchawe:)
guzer - 13-09-2009, 23:34

Witam

dlugo zwlekalem z naprawa bo czasu brak, ale wkoncu zacząłem i tak to wyglada.

Tak jak pisalem raz dzialalo raz nie, wykrecilem silnik i z poczatku myslalem ze to szczotki, tak wiec je wymienilem, ale problem nie znikł i wyglada tak:
Silnik po podpieciu do napiecia innego niz wtyczka od galant, czyli np akumulator dziala, ale jak podepne pod wtyczke w miska nie dziala. Na wtyczce mam ciagle napiecie 12 v niezaleznie od tego na ktorym jest biegu, ale po podpieciu silnika napiecie tak jak by znikalo, bo silnik nie dziala. Nie mam pojecia gdzie moze tkwic przyczyna, tak wiec prosze was o pomoc bo bez nawiewu zimy nie przezyje. POZDRO

jacek11 - 15-09-2009, 16:25

Z tego co piszesz, wynika,że wentyl jest sterowany masą.
Sprawdź wszystkie złącza masowe :)

guzer - 15-09-2009, 19:22

Witam

No ok bede sprawdzał ale jak by nie bylo masy to nie dawalo by mi chyba napiecia na kabel zasilajacy silnik, bo tak jak pisalem napiecie jest jezeli podepne miernik takie samo na kazdym biegu

Maretzky85 - 15-09-2009, 21:08

Sprawdź jakie masz napięcie na wtyczce na każdym biegu i czy jak jest na 0 to napięcie znika?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group