To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne do 2005r. - Resory do l200

baq1 - 11-08-2009, 17:34
Temat postu: Resory do l200
Posiadam l200 2.5 1996 . potrzebuje do niego resor tylni prawy. Czy podejda resory z modeli nowszych ? Czy cos sie zmienilo w konstrukcji przez te kilka lat ? {Plrosze o jakas logiczna odpowiedz} pozdrawiam
gapart - 18-08-2009, 21:14

Witama serdecznie wszystkich,
ostatnio przerabiałem ten temat, czyli regeneracje resorów. Kto wymyslił taka cene - 4000 złotych. Możemy sami naprawić lub dać kowalowi do naprawy. Regeneracja resorów w tych samochodach jest bardzo prosta i dlatego takie rozwiazanie jest w nich stosowane zamiast skomplikowanego układu zawieszenia. Mnie ostatecznie bez kosztów robocizny regeneracja dwóch resorów wyniosła około 280 zł (razem ze smarem grafirowym).

Gene - 19-08-2009, 08:30

Baq1, witaj na forum.
Sa dwie drogi. Wymiana lub regenracja. Twoja Elka juz pare latek jezdzi. Pytanie ja chcesz i mozesz sprawe rozegrac. Od 1988 do 2001 (K34) cena w ASO za 4490 zl za sztuke. Chyba leczy calkowicie. :|
Mozna popytac o zamienniki lub zestawy heavy duty. Ceny powinny byc duzo mniejsze i oscylowac w graniach 1500-2000 pln za zestaw.
http://www.wyprawa4x4.pl/...s023r-1923.html
Nalezy jednak pamietac aby dobrze dobrac resory. Chodzi o to, ze katalog czesci Mitsubishi podaje inne numery dla modelu K34 i K74. Byc moze w praktyce roznia sie detalami lub tylko przeznaczeniem ale trzeba to dokladnie sprawdzic i dobrac. Dystrybutorzy zawieszen w Polsce powinni miec to wszystko rozpisane.

cyberluk - 25-08-2009, 09:14
Temat postu: Tne elki na czesci .......
Spotkałem dwa typy resorów 5 piórowe lub 6

W sowim mam 5 piórowe założone

wszystko zależy do czego Ci auto służy,

jeśli jako ciężarówka polecam 6 piórowe, jesli w teren off-Road to 5 piórowe starczą
ale trzeba je wtedy przesklepią jak to zrobiłe m w swoim żeby buda wyżej stała ,
ale w taki rozwiązaniu trzeba pamiętać aby przód też podnieść ..

propozycja regeneracji jest tutaj dobrze zasugerowana też tak by zrobił

ja takie resory sprzedaje używane 500 zł za sztukę !!!!!
i w tej cenie idą bez problemu ...

gapart - 16-09-2009, 20:29

z calym szacunkiem gene poco wpedzac w koszty popatrz na resor hevy duty i normalny zauwazyysz czym sie rozni od razu . dlamnie wyzucenie pieniedzy w bloto ja bym skozystal z propozycji cyberluka.

a tak na marginesie skad oni w aso takie ceny biora nowy resor kosztuje u dilera na zachodzie 270 euro przy zakupie pary cena spada nawet o 100euro.
nijak to mi nie wychodzi 4 klocki za sztuke nawet gdybym liczyl 5 zlociszy za eurasa.
paranoja

Bag 1 napisz jaka opcje wybrales
pozdro.

RTUT - 10-11-2009, 00:39

U mnie w Szczecinie jest kowal, co pamiętam, że do niego jeszcze mój dziadek i ojciec jeździli resory dorabiać w kaszlotrzęsach. Jak mi w ASO rzucili 4K za sztukę to odraz do niego pojechałem? Gość dopasowuje materiał i zna się na robocie robi wszystko od ciężarówek prze izotermy busy do ofrołdów.Koszt operacja wymiany pękniętego pióra na nowe 200 bez faktury z fakturą 238pln czas roboty niecałe 2 godziny auto stoi prosto jak puste albo jak załadowane jeździ też prosto. Jak nie widac róznicy, więc poco przepłacać:P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group