To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Wielkopolskie - Dealer i ASO w Baranowie

YANOUSHek - 21-08-2009, 09:31
Temat postu: Dealer i ASO w Baranowie
Cześć wszystkim,

jako, że dzień odbioru mojego Lancerka zbliża się bardzo szybko chciałem Was poprosić o kilka rad i uwag. Samochód został kupiony w Auto-Wache w Baranowie. Czy ktoś z Was może podzielić się swoimi doświadczeniami z tym dealerem/serwisem? Na co powinienem zwrócić uwagę przy odbiorcze samochodu itp.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

filippoz - 21-08-2009, 10:20

Zerknij sobie do mojego tematu http://forum.mitsumaniaki...t=31905&start=0
Też kupowałem u Wachego.

Pozdrawiam

YANOUSHek - 21-08-2009, 11:11

Dziękuję za wskazówkę. Z tego co wyczytałem, to nie muszę się niczego obawiać, bo obsługa jest solidna :)

A jeszcze jedno pytanie: ile trwa cały proces odebrania samochodu?

filippoz - 21-08-2009, 12:08

YANOUSHek napisał/a:
A jeszcze jedno pytanie: ile trwa cały proces odebrania samochodu?
do 50 minut, nie pamiętam jak mam być szczery.

Najpierw troche papierkowej roboty, później wypisanie tego i owego a na koniec zejście do auta i sprawdzenie co w trawie piszczy oraz co z wyposażeniem i jak co działa żeby bezpiecznie pierwsze kilometry przejechać bez zerkania w instrukcję.

Po całej zabawie z papierkami i oględzinami auta zostałem oprowadzony i pokazano mi gdzie jest serwis itp itd ;-)

Polecam zaznajomić się z instrukcją w weekend, ułatwia bardzo życie ;-)

YANOUSHek - 21-08-2009, 13:42

filippoz napisał/a:
Polecam zaznajomić się z instrukcją w weekend, ułatwia bardzo życie ;-)


Poprosiłem o wydanie instrukcji jeszcze przed odbiorem auta i już ją przeczytałem :) Wydaje mi się, że jestem gotowy.

P.S. Ilośc literówek i błędów w instrukcji przeraziła mnie.

filippoz - 21-08-2009, 23:51

YANOUSHek napisał/a:
P.S. Ilośc literówek i błędów w instrukcji przeraziła mnie.
jak na ubrankach z chin, kali być kali zrobić ;-) grunt żebyś wiedział co i jak a te literówki, no byłoby miło gdyby ich nie było ale ehh co tam ;-)
Redlucas - 25-08-2009, 04:25

Póki jesteś klientem, a nie petentem, będzie "prawie" zawsze cacy. Bo musi.

W momencie... jak będziesz czegoś wymagał... np. naprawa... to prawie jak wszędzie.

Ale pamiętaj, że jest na to sposób... zawsze oddając auto... możesz domagać się na piśmie konkretnej diagnozy + czasu naprawy + szacunku kosztów. I na tej podstawie rozmawiać z nimi dalej. Pamiętaj... Ty płacisz... i Ty wymagasz.

Dzisiaj... szczerze... bez tych zasad nie wyobrażam sobie wyjazdu do mechanika.

eremita - 26-08-2009, 12:23

Ale szczerze powiem jesli na nieszczęście czego nie życzę będzie ktoś potrzebował naprawy powypadkowej to NIE POLECAM WRĘCZ ODRADZAM ten serwis. ja miałem ta nieprzyjemność oddać tam samochód :evil: tylna klapa na wycenie PZU miała być nowa a oni ja wyklepali, drzwi jak malowali to bez ściągania listew i to tak ładnie zrobili że było widać odcięcie lakieru przy listwach, uszczelki posikane lakierem i przy sprzedaży samochodu kilka razy słyszałem co to za partacz lakierował!!! jak mówiłem że serwis mitsu to nikt mi nie wierzył!!! a samochód odebrałem ze spóźnieniem kilku nasto dniowym bo podobno czekali na nową klapę!!! miałem odebrać samochód w wtorek umyłem zastępczy zanim dojechałem okazało się ze w środę a że padało to znowu umyłem go i znowu się dowiedziałem że jednak nie dzisiaj tylko w czwartek, wkurzyłem się i juz nie jechałem na myje trzeci raz by myć ich samochód. Jak go oddawałem to chcieli mnie wykasować 50zł za mycie :evil:
filippoz - 26-08-2009, 16:41

w rankingu AŚ także nie błysnęli, byli co prawda w ramce dealer Suzuki ale to nadal A-W ... no cóż, może od tego czasu się poprawili?
jurekschroda - 26-08-2009, 17:35

W rankingu AŚ oceniano salony Suzuki, a nie serwis - tak czy siak faktycznie trudno to uznać za błyśnięcie.
Myślę, że nie ma salonu ani serwisu, który może się pochwalić 100% zadowoleniem swoich klientów. Zawsze znajdą się minusy i plusy ( te dodatnie i te ujemne :mrgreen: ) Trzeba też pamiętać o tym, że nawet znikoma ilość osób niezadowolonych potrafi zrobić więcej szumu niż kilkukrotnie większa grupa tych usatysfakcjonowanych.
Nie dziwię się jednak eremicie - jego przykład świadczy o tym, że nawet jednym z najlepszych (chyba 3 miejsce w Polsce w zeszłym roku) zdarzają się wpadki. Miejmy nadzieję, że to tylko wyjątki potwierdzające raczej dobrą opinię.

filippoz - 26-08-2009, 20:09

jurekschroda napisał/a:
nawet znikoma ilość osób niezadowolonych potrafi zrobić więcej szumu niż kilkukrotnie większa grupa tych usatysfakcjonowanych.
z tym się zgadzam w 100% ;-) jak to w marketingu, niezadowolony klient powie o złej usłudze 10 innym a zadowolony powie 2 może 3 osobom ;-)

jurekschroda napisał/a:
W rankingu AŚ oceniano salony Suzuki, a nie serwis
to że salon to na 100% :D czy przypadkiem nie serwis to musiałbym do archiwum AŚ zajrzeć ale sam przyznałeś że to nie było błyśnięcie ;-) Mazda i Mitsu od A-W zapewne będzie mieć lepsze wyniki :)

Ja póki co nie mam z tym ASO problemów, na razie wszystko OK.

michalp - 28-08-2009, 11:20

U mnie też mają minus - za olewackie podejście, za zmarnowanie dnia mojego urlopu itd.
roch_27 - 31-08-2009, 12:30

eremita napisał/a:
tylna klapa na wycenie PZU miała być nowa a oni ja wyklepali
za taki numer mogą bardzo źle skończyć. Jeżeli faktycznie na wycenie masz napisane, że dana część ma być nowa, a w rzeczywistości jest inaczej możesz sprawę zgłosić do PZU.
Kiedyś słyszałem o takim przypadku jak jeden serwis tak zrobił chcąc się wzbogacić kosztem klienta - jednak po pewnym czasie sporo go to kosztowało. Jak dobrze pamiętam to zakład ubezpieczeń skierował sprawę na drogę sądową - którą to owy serwis pogwarancyjny przegrał na dość pokaźną kwotę.

pozdro

eremita - 01-09-2009, 20:27

roch_27 napisał/a:
eremita napisał/a:
tylna klapa na wycenie PZU miała być nowa a oni ja wyklepali
za taki numer mogą bardzo źle skończyć. Jeżeli faktycznie na wycenie masz napisane, że dana część ma być nowa, a w rzeczywistości jest inaczej możesz sprawę zgłosić do PZU.
Kiedyś słyszałem o takim przypadku jak jeden serwis tak zrobił chcąc się wzbogacić kosztem klienta - jednak po pewnym czasie sporo go to kosztowało. Jak dobrze pamiętam to zakład ubezpieczeń skierował sprawę na drogę sądową - którą to owy serwis pogwarancyjny przegrał na dość pokaźną kwotę.

pozdro


gdybym wiedział wczesniej :roll: samochod juz dawno sprzedany!!! , maja jednak duży plus u mnie dali mi zastępcze mitsu i od tego czasu jestem Mitisu Maniakiem :wink: a wczesniej nawet nie myslałem o mitsubishi :badgrin: :badgrin: :badgrin:

Redlucas - 12-02-2010, 16:16

Tak jak napisałem wcześniej... jako dealer są ok. I nie tylko jedną dobrą opinię słyszałem. Ale sprzedać nowe, nieużywane auto bez przebiegu to nie jest wielki problem.

Sam serwis niestety jest słaby. Mała wiedza w połączeniu z brakiem fachowości, terminowości i rzetelności powoduje, że ja ten zakład pracy wymuszonej omijam szerokim łukiem. O serwis powypadkowy to już lepiej nie pytać. Jak widać, nie tylko ja mam takie zdanie.

Osobiście odradzam wszelkie inne sprawy w tym ASO poza kupowaniem nowych sztuk. Gorzej jak tej sztuce będzie coś dolegać.

Jak i dlaczego mam takie zdanie mogę wyjaśnić na priv. Nie stanowi to problemu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group