To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.2 DID] Pajero z przyczepą

viQ - 24-08-2009, 10:37
Temat postu: [3.2 DID] Pajero z przyczepą
Witam,
jakie macie doświadczenia pajero III 3.2 did jako holownik przyczepy?? W dowodzie jest max uciąg 3.3 tony. Ja ciądnę czasem przyczepe z dwoma końmi, max 2 tony i nie bardzo sobie wyobrażam jak miałoby sobie to autko poradzić z dużo większym opbciążeniem. Czy ktoś z was ciągnął duży cieżar?? Jak to się ma do zużycia samochodu, słyszałem że zazwyczaj piojawiają się problemy ze zbieżnością jak się dużo ciągnie. Będę wdzięczny za opinie.
Pozdrawiam

eys28 - 25-08-2009, 23:57

ostatnio pożyczyłem szwagrowi autko żeby ciągal na lawecie audi q7 i jak podczepil to bujało mu jak cholera-dał za wygraną po niecałych 100km i podpiął słabszego vw t5.nie wiem czemu sie tak działo??mocy pod dostatkiem..ham atestowany przez aso??nie mam pojecia
zbyszekm2 - 26-08-2009, 07:25

Dlatego tak się działo, bo masz juz wylataną zawiechę.
Ja holowałem bardzo duzo aut i było ok.

slawas1 - 26-08-2009, 11:52

przede wszystkim podczas ciągnięcia przyczepy duże znaczenie ma stan samej przyczepy - głównie zaczepu, jeśli ma luzy to będzie latać na prawo i lewo

poza tym stan jezdni ma spore znaczenie a głównie głębokość kolein

eys28 - 28-08-2009, 20:22

zbyszekm2 napisał/a:
Dlatego tak się działo, bo masz juz wylataną zawiechę.

ostatnio sam sprawdzałeś zawiechę i mowiłeś że jest ok :P

zbyszekm2 - 28-08-2009, 21:08

to znaczy, ze przyczepa jest do d.... :wink:
Może byc tak, ze na kanale nic nie widać i nie czuć, ale na poważniejszym sprzęcie mogą wyjść jakieś luzy.

mikello - 26-04-2010, 16:35

Witam,
Odkopię trochę temat, mianowicie także ciągnę przyczepę z końmi i jazda po mieście na automacie to jakaś porażka, jadąc z prędkością ok 50km/h skrzynia pracuje na 5 biegu, (po prostu podczas rozpędzania dochodzi do 5) i i tak jadę sobie przy obrotach może 1100 a silnik ledwo ciągnie. Przełączam na tiptronica bo wtedy gdy skrzynia jest na 5 ja spokojnie mógłbym jechać na 3.
Czy skrzynia nie zwariowała czasem? :) w Dodge np jest taki przełącznik używany podczas ciągnięcia przyczepy, a w mitsu jak sobie automat to rozwiązuje?
pozdr

jawaldek - 26-04-2010, 16:51

mikello napisał/a:
Czy skrzynia nie zwariowała czasem? :)
no to chyba zwariowała :wink: też ciągnę przyczepę tyle że nie z końmi a kempingową i skrzynia zmienia biegi w zależności od prędkości a nie od obrotów. Nie wiem jak jest w 3,2 i czy jest przyspieszacz pod pedałem gazu ->> ma to jakąś fachową nazwę :mrgreen: i może dywanik przytrzymuje albo się zaciął :shock:
Anonymous - 26-04-2010, 17:09

jawaldek napisał/a:
i czy jest przyspieszacz pod pedałem gazu ->> ma to jakąś fachową nazwę :mrgreen:


Kickdown?
To urządzenie ma każdy automat.

mikello - 26-04-2010, 18:07

bartek2800 napisał/a:


Kickdown?
To urządzenie ma każdy automat.


W jeep'ie jest wyłącznik na konsoli a w dodge na drążku skrzyni, ale w Pajero przeglądając instrukcję nie znalazłem nic podobnego.

Co do dywanika :) to są zamocowane oryginalnie i nic nie przytrzymuje.

lagerboy - 28-04-2010, 22:50

pajero to idealny wozek do ciagania przyczepy.. ja ciagnalem raz busa jak mi padl.. tylko 300 km ale za to po gorkach i bus lacznie z laweta wazyl 3 tony.. cos pieknego ciagnac lawete tym autem..
taz - 28-04-2010, 22:56

lagerboy napisał/a:
pajero to idealny wozek do ciagania przyczepy.. ja ciagnalem raz busa jak mi padl.. tylko 300 km ale za to po gorkach i bus lacznie z laweta wazyl 3 tony.. cos pieknego ciagnac lawete tym autem..

Dokładnie jest tak jak piszesz.
Często mam na lawecie zwyżki które ważą po 2.5 T minimalnie lub bobcata i jedzie się rewelacyjnie.
Jak podepnę tą lawetkę do busa i załąduje sprzęt to jest tragedia.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group