Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] przegląd
jarekN - 09-09-2009, 17:04 Temat postu: [II 2.0 DID] przegląd jestem przed przeglądem, prawdopodobnie będe wymieniał klocki, moze ktoś ma jakieś sugestie co do marki i innych elementów przeglądu
rezon - 10-09-2009, 21:14
mam założone TRW czyli dawniej lucas. Bardzo dobrze się sprawują.
karol_alasz - 11-09-2009, 09:05
O hamulcach trochę było w tuningu ,o TUTAJ ,jeśli interesuje Cię chociaż troche "podrasowanie" tego układu...
jarekN - 11-09-2009, 09:32
- klocki TRW moga być
- wszyscy chwalą MOTULA też fajnie
mam jeszcze pytanie czy filtr paliwa warto wymieniać co 20k czy co 40k jak jest zalecane
czy ktoś podczas przeglądu mial jakąś nietypową naprawe
bonito - 11-09-2009, 10:44
W serwisach często wciskają wcześniejszą wymianę filtrów/pasków rozrządu itp pod hasłem "wiadomo jakie jest w Polsce paliwo/drogi/powietrze itp" - chodzi oczywiście o kasowanie nieświadomych jeleni a nie dobro silnika Ja na swoim filtrze paliwa przejechałem 60 tysięcy (zapomnieli wymienić w serwisie) i nie było problemu (tankuję na markowych stacjach). Moim zdaniem nie warto wcześniej wymieniać, ale jeżeli 200 PLN nie robi różnicy (chyba tyle kosztuje filtr), to na pewno nie zaszkodzi...
androzek - 11-09-2009, 14:27
No właśnie,czy ktoś może przedstawić harmonogram wymiany newralgicznych podzespołow w Outku - chodzi mi o niezależną od serwisu ocenę.
jarekN - 11-09-2009, 20:17
może ktoś z doświadczeniem tzw serwisowym napisze co mu wymienili i dla czego, na zo uważac, może są proponowane jakieś dodatkowe czynności, wymiany mające na celu tylko zwiękrzenie rachunku
sylb - 11-09-2009, 22:42
W karcie gwarancyjnej masz, co należy wymienić i przy jakim przebiegu.
mitsu00 - 12-09-2009, 22:04
Oryginalny filtr paliwa kosztuje w ASO 340 PLN netto. W 2.2 HDI wymieniany jest przy przeglądzie 60 tys.
Pozdr.
bonito - 14-09-2009, 09:51 Temat postu: Książka gwarancyjna Z pozycjami do wymiany w książce gwarancyjnej jest mały problem - jeżeli ktoś ma przeglądy co 15 tys (chodzi o silnik 2.0 TDI), to na odpowiedniej stronie jest precyzyjnie zdefiniowane co i kiedy trzeba wymienić. Problem zaczyna się, gdy ktoś ma przeglądy co 20 tys - jest w książce odpowiednia strona, ale nie ujmuje wielu pozycji (np. wymiany paska rozrządu, filtra paliwa itp). Podejrzewam że nie została zaktualizowana, w momencie gdy Mitsubishi zdecydował się na wydłużenie przebiegu pomiędzy przeglądami z 15 do 20 tys.
rezon - 14-09-2009, 21:08
bonito napisał/a: | jeżeli ktoś ma przeglądy co 15 tys (chodzi o silnik 2.0 TDI), | ja mam taki co 20kkm
sylb - 14-09-2009, 21:22
poz. nr 17 Wymienic filtr paliwa co 40kkm ( o ile dobrze odczytuje.)
Dodtakowo,
Co 60kkm
Wyminić filr powietrza
i tu nie rozumiem.
Co 120 kkm (DODATKOWO w stosunku do przeglądu CO KAŻDE 40kkm)
Wymienić pasek rozrządu
Czyli co pierwsza wymiana po 120 a potem kolejne co 40 ?
Swoja drogą, w dotychczasowych samochodach miałem wymiane wszystkich filtrów co przegląd. Wnosek taki albo serwisy robiły mnie w bambuko, albo Mitsu podchodzi do tego bardzo optymistycznie.
|
|
|