To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - [Cari 1.9TD] Kilka pytań ???

dj.mario - 15-09-2009, 09:33
Temat postu: [Cari 1.9TD] Kilka pytań ???
Czołem koledzy, kupiłem nie dawno cari 1,9td, i mam kilka pytań
1.Od wczoraj zaczelo dziwnie trząść karoserią , najgorzej jest około 3000 obrotów, jak podan 3000 wszystko cichnie, a zaczyna sie to od 2500 do 3000,co to moze byc??
2.Po nie równych nawierzchniach ciąga czasami w lewo, a czasami w prawo, czyli sama cari zjezdza.???
3.I trzecie pytanie, czasami faluja obroty,spadaja ponizej 1000 obr, i silnik tak jak by sie dławil, a za chwile podniosą się do 1500obr, co sie z tym dzieje....??
Proszę o wyrozumiałość...Dzięki

bravo99 - 15-09-2009, 13:14

rzuć okiem na ten post, może coś wyjaśni:
http://forum.mitsumaniaki...light=trz%EAsie

co do ściągania to warto zadać sobie kilka pytań:
- w jakim stanie jest zawieszenie - amorki, wahacze itd
- w jakim stanie są koła
- czy była ustawiana geometria

fus8 - 15-09-2009, 13:20

a przerywa Ci i jest taki efekt jakby niepracowała na wszystkie cylindry?
pawelsonx - 15-09-2009, 13:22

1 sprawdź poduszki silnika skrzyni, jeżeli to nie pomoże to coś w silniku jest nie tak albo w skrzyni lub przestawiony kąt wtrysku .
2 prawdopodobnie geometria się kłania trzeba sprawdzić przód i tył czy jest ustawiony.
3 to mogą być 2 przyczyny pierwsza zawór korekcji wtrysku (wyprzedzenia itp rożnie to nazywają) podnieś maskę przekręć stacyjkę nie odpalaj powinieneś usłyszeć szybkie cykanie najlepiej dotknąć ten zawór i sprawdzić czy delikatnie drga jeżeli drga to na 80 procent jest ok jeżeli nie drga to on może być przyczyna dziwnych zachowań silnika. Drugą zawór turbo booster przepuszcza paliwo do kolektora dolotowego jak jest o wiele za dużo silnik się dusi jak przepali nadmiar to wskakuje na obroty zdejmij przewód od boostera do kolektora i sprawdź czy nie ma paliwa w nim jak jest to membrany do wymiany koszt koło 50zł.

fus8 - 15-09-2009, 13:22

nio na jakim poziomie masz normalnie obroty silnika ?
dj.mario - 15-09-2009, 15:11

normalne obroty silnika są tak na 1000, i za chwile spada poniżej i zaczyna drgać po jakimś czasie wskakują same na 1500, a co do zawieszenia to spostrzegłem że bardzo luzny jest ten drążek co trzyma stabilizatory.
Byłem dziś u mechesa i stwierdził że poduszki są ok od silnika, dodam że nie dawno była wymieniana skrzynia i docisk..
Także sprawdzilem błedy sa one takie, 11,12,14,16,17,18,24,25,26,35,38,45,51,53,54,55.
świece żarowe są nówki.

pawelsonx - 15-09-2009, 19:37

co do błędów to przed sprawdzeniem powinieneś je wykasować bo pokazała ci się cala historia napraw i widać że nie naprawiał tego fachowiec bo błędów po naprawie nie wykasował.
Nie wiem jak w twoim ale u mnie wykasować można poprzez interfejs diagnostyczny raz kasował mi sąsiad jakimś takim czytnikiem za który dal parę euro a drugi raz mechanik jakimś tam uniwersalnym interfejsem.(zdjęta klema nic nie daje). po wykasowaniu błędów dopiero będzie wiadomo co jest nie tak pod warunkiem że będą nowe

fus8 - 16-09-2009, 07:30

tak jest trzeba zrobić porządek z tymi błedami i dopiero zabierać się za ta usterkę ..ja podejrzewałem zawór elektromagnetyczny początku wtrysku ale w twojej liście niema kodu błedu numer 21 choć 51 też jest odnośnie tego zaworu i dotyczy odchyłek regulacji>
U mnie jak był uszkodzony to były oba zapisy 21,51

dj.mario - 16-09-2009, 19:52

Dziękuje wszystkim za porady, a czy mozna kupic gdzies taki interfejs zeby funkcjonowało z moją cari??

[ Dodano: 20-10-2009, 15:15 ]
Witam żeby nie zakładać nowego tematu, spytam się tu. Wiecie, jaki interfejs funkcjonował by z moją cari 1,9TD??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group