To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - Wtryski

franki100 - 01-10-2009, 20:55
Temat postu: Wtryski
Witam mam problem z wtryskami bo sa one chyba zapieczone... Tylko nie wiem jak to sprawdzic?? Czy mam sciagnac kolektor wydechowy, odkreic wtryski i krecic silnikiem i patrzec czy podje paliwo czy jak??
Prosze o pomoc pozdrawiam

Zajc3w - 01-10-2009, 21:12

Jak wtryski nie podają paliwo a nie pali z innego powodu(iskra, lejące wtryski) to po dłuższym kręceniu świece będą zalane paliwem.

Żeby zdjąć kolektor [b]dolotowy[/] musisz odpiąć masę rzeczy i wtedy ECU raczej nie wysteruje wtrysków.

Musiałbyś podpiąć paliwo pod ciśnieniem 3 Bar i podawać impulsy 12V na wtryskiwacz, przy okazji sprawdziłbyś czy nie leją przypadkiem :D .

voss76 - 13-10-2009, 16:40

Ja wymieniałe wszystkie 6 szt,można je wymienić bez ściągania kolektora ,lecz jest to bardzo trudne ,trzeba mieć dużo cierpliwości ale się udało :P
lukasz12 - 13-10-2009, 18:55

voss76 napisał/a:
Ja wymieniałe wszystkie 6 szt,można je wymienić bez ściągania kolektora ,lecz jest to bardzo trudne ,trzeba mieć dużo cierpliwości ale się udało :P


Ja tego nie rozumiem - ściągnięcie kolektora to jest naprawdę pikuś - 10 minut roboty - jak jeszcze nie masz EGRu to jest już w ogóle bajka - kilka śrubek na przodzie od kolektora, 4 od przepustnicy, 4 od linki, 2 od mocowania, ewentualnie jeszcze 2 od EGRu jak jest. Ogólnie 15 minut roboty a później dużo przyjemniej się wszystko co siedzi pod kolektorem odkręca. Zreszta w 12V to może i jeszcze da się jakoś włożyć ręce pod kolektor bo jest wyższy ale w 24V nie ma najmniejszych szans ruszyć czegokolwiek pod kolektorem wiec i tak szkoda kombinować

Zajc3w - 13-10-2009, 20:59

lukasz12 napisał/a:
voss76 napisał/a:
Ja wymieniałe wszystkie 6 szt,można je wymienić bez ściągania kolektora ,lecz jest to bardzo trudne ,trzeba mieć dużo cierpliwości ale się udało :P


Ja tego nie rozumiem - ściągnięcie kolektora to jest naprawdę pikuś - 10 minut roboty - jak jeszcze nie masz EGRu to jest już w ogóle bajka - kilka śrubek na przodzie od kolektora, 4 od przepustnicy, 4 od linki, 2 od mocowania, ewentualnie jeszcze 2 od EGRu jak jest. Ogólnie 15 minut roboty a później dużo przyjemniej się wszystko co siedzi pod kolektorem odkręca. Zreszta w 12V to może i jeszcze da się jakoś włożyć ręce pod kolektor bo jest wyższy ale w 24V nie ma najmniejszych szans ruszyć czegokolwiek pod kolektorem wiec i tak szkoda kombinować


Wymiana wtryskiwaczy bez ściągania kolektora to jak zmienianie gaci bez ściągania spodni :rolleyes: :badgrin:

VirMan - 13-10-2009, 21:48

Dokładnie - ale niektórzy lubią sporty ekstremalne :D :D - swjadroą śruby i tak rtrzeba poluzować - wiec jakie to halo :P
Anonymous - 14-10-2009, 07:08

Wy panowie się nie znacie przecież można tak wymienić wtryski bez ściągania kolektora ssącego - a nie wiecie jak????????? to juz mowie Teleportacją :mrgreen:
A tak całkiem serio to zastanawia mnie jak kolega voss76, wymienił wtryski bez ściągania kolektora ssącego ???????? :?: bo jestem ciekaw przednie to może jeszcze jako się da poluzować śruby nad listwą i jakoś wyciągnąć chociaż jest ogromne ryzyko choćby ułamania rurki łączącej przednia listwę wtryskową z tylną , ale z chiny ludowe nie wiem jak wymienić tylne wtryski bez ściągania kolektora no chyba ze jest się Hobitą albo dzieckiem małego chińskiego mandaryna i ma się rączkę nie większa od rączki patyczaka

Anonymous - 14-10-2009, 07:15

Dziwne, po co utrudniać sobie życie? Ściągamy kolektor i wszystko jak na dłoni :)
voss76 - 14-10-2009, 12:36

może wyda wam się to śmieszne ale po prostu się uparłem ,i nie do końca wiedziałem jak do tego podejść ,a prawie 12 lat grzebania pod maską przy klimach i trochę narzędzi pomogło,co nie znaczy że nie było pod górkę,teraz bym zrobił inaczej :lol:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group