To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - wymiana paska rozrzadu koszty ?

romeck - 29-10-2009, 22:17
Temat postu: wymiana paska rozrzadu koszty ?
Ile tak mniej wiecej kosztuje wymiana paska ? niedlugo kupuje autko i chcialbym wiedziec ile na starcie trzeba bedzie wydac ? ( w starym aucie niezmienilem bo wg sprzedawcy mial 40tys kilo przejechanych i sie rozwalil i silnik do remontu) ?
tomekrvf - 29-10-2009, 23:14

romeck napisał/a:
Ile tak mniej wiecej kosztuje wymiana paska ?

Jaki silnik? 2.0 czy 2.4? Czy może 2.0 DID?

romeck - 29-10-2009, 23:47

amerykan 3.0
Hiszpan - 29-10-2009, 23:47

Jeśli 2.0 DiD to około 4-4,5 tys. PLN - niestety. :roll:
Jak ktoś ma dobrego mechanika, który ma czas na zabawę, można mu zlecić sprawdzenie czy np. rozrząd od VW nie będzie pasował do tego silnika.
Miałem taką propozycję tyle, że musiałbym samochód zostawić na kilka ładnych dni, oczywiście gwarancji na to nikt nie da, a i tak mogłoby się okazać, że trzeba zamówić oryginalne części, bo inne i tak nie podejdą. :doubt:
Za dużo tych "ale" więc i tak Outek pojechał do ASO. ;)

tomekrvf - 01-11-2009, 23:48

romeck napisał/a:
amerykan 3.0

Tu masz numery cześci. Zadzwoń do ASO o ceny
1145A026 - rolka prowadząca
1145A042 - rolka napinająca
1145A055 - napinacz hydrauliczny
1145A034 - pasek
PS Przy okazji warto sprawdzić luzy zaworowe.(tylko zawory ssące)

dziku79 - 02-11-2009, 09:01

Hiszpan, a mozna wiedziec po jakim przebiegu robiles wymiane :?: :?:
Hiszpan - 02-11-2009, 23:27

120 tys. km w Outku wspólnika. ;)
Mojemu brakuje jeszcze parę tys. ale pewno już niedługo też się wybiorę. :?

romeck - 04-11-2009, 20:36

a nie moge kupic czegos takiego ? http://allegro.pl/item792...2003_2008r.html szczeze mowiac 3000zl za zrobienie rozrzadu to troche tuzo.
tcic - 05-11-2009, 10:50

Witam,
Z zaciekawieniem czytam ten wątek. Czy nikt jeszcze w praktyce nie rozgryzał tematu pt. wymiana rozrządu poza ASO?
Przyznam, że liczyłem, iż zarówno dla silników 2.0 VW oraz 2.2 PSA będzie można stosować rozrząd z tych właśnie koncernów. Jesli tak by było - koszty w porównaniu z ASO - spadłyby o ok. 70%. Trochę żal wydawać na pasek i napinacze (+ ew.pompa) 4,5 tys zł. Tym bardziej, iż zarówno pasek jak i napinacze na 100% są produkowane przez dedykowane do tego firmy a jedynie firmowane przez Mitsubishi. Jesli ktoś rozgryzł temat - niech podzieli się wiedzą. Ciekawy temat.

JCH - 05-11-2009, 17:36

Jak kupowałem Spejsa to też mówiło się o jakichś tys zł za wymianę rozrządu w DID (ok. 2 tys.) Potem ceny "siadły" a ostatecznie i tak kupowało się części na rynku i negocjowało z ASO usługę. U mnie było to 250 zł za usługę. I tu chyba trzeba postąpić podobnie, przecież na 2.0 VW już się nikt nie będzie doktoryzował. :roll:
Zgryz mogą mieć ci, którym "rozrząd" wypada jeszcze w trakcie gwarancji :?

dab - 06-11-2009, 23:47

JCH napisał/a:
Zgryz mogą mieć ci, którym "rozrząd" wypada jeszcze w trakcie gwarancji :?


ale rozrzad wymienia sie chyba po 120tys km lub 5 latach? Jesli sie myle to mnie prosze poprawcie. :roll: Jesli jest jak powyzej to raczej na gwarancji nie wypadnie?

Wazzi - 07-11-2009, 02:41

ale masz tez dwa lata bez limitu km wiec jak baaaaardzo duzo latasz to moze przypasc na gwarancji.
mitsu00 - 07-11-2009, 14:33

Jakie pierwsze 2 lata bez limitu km? Gwarancja fabryczna Mitsubishi trwa 3 lata lub 100 tys. km, w zależności co wypadnie pierwsze. Innymi słowy jeśli się jeździ 60 tys. km rocznie to gwarancja mija już po 2 latach.

Pozdr.

tomekrvf - 07-11-2009, 20:37

mitsu00 napisał/a:
Jakie pierwsze 2 lata bez limitu km?

W ciągu pierwszych dwóch lat możesz zrobić 1 000 000 km i wciąż masz auto na gwarancji.

tcic - 07-11-2009, 20:56

Celem uściślenia.
Gwarancja jest na 100 tys km lub 3 lata (co nastąpi szybciej).

Ale wracając do tematu postu.
W mojej instrukcji doczytałem, że dla silnika 2.2 DID wymiana rozrządu nastapi po 240 tys km !!!! Az mi się wierzyć nie chce, ponieważ od lat jeżdziłem Peugeotem 607 z tym samym motorem i tam rozrząd trzeba było robić po 120 tys km.

Co to może oznaczać?

1. Albo rozrząd w Peugeocie/ Citroenie różni się od Mitsubishi (jakieś wzmocnienie)
2. Albo te rozrządy są kompatybilne i Mitsubishi przesadziło z okresem wymiany a skutki nastąpią doiero w prztszłości

240 tys km to chyba rekord świata w wymianie paska rozrządu.

Czyżby rozrząd na pasku mógł wytrzymać cwierć miliona km?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group