To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić EVO! - Proszę o cenne informacje

kuna87 - 30-10-2009, 19:14
Temat postu: Proszę o cenne informacje
Chcę kupić evo. Moim wiecznym marzeniem było evo9 ale pojawiło sie evo X i mam mieszane uczucia. podobno X pali wiecej od 9. Z evo 9 interesuje mnie wersja Mr zwłaszcza 6 stopniowa skrzynka, i tu mam pytania czym różnią się europejska gt360 od mr? ile evo 9 pali jak jedzie po trasie 100-120 i czy przebiegi 20-40 tys to dużo czy mało? Proszę o informacje bo mam straszny problem zostawiam dwa linki nad którymi się zastanawiam.

http://moto.allegro.pl/it..._km_500_nm.html

http://moto.allegro.pl/it...cer_evo_ix.html

a to pewnie juz jest przejechane?

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10181630

krzychu - 30-10-2009, 21:22

Ten pierwszy to gdzieś jego zdjęcia widziałem na tym forum w dziale foto. Nie wiem czy właściciel zamieścił czy tylko samochód był obiektem fotografowania poszukaj.
Robson86 - 30-10-2009, 22:14

1: malo zdjec z ktorych mozna cos powiedziec, ale maska na pewno krzywo (szczeliny) lezy z blotnikiem.
2:brak oznaczen z tylu autka, autko ciezkie, zdjecia stosunkowo male...na prawde ciezko cokolwiek powiedziec niestety
3:obudowa filtra powietrza przypadkiem nie jakas klejona jest?
Pozdroo

KowaliK - 30-10-2009, 23:15

Właściciela tego z pierwszej aukcji możesz śmiało szukać na www.evo.org.pl. Była tam nawet oferta sprzedaży tego Evo, ale nie mogę teraz znaleźć.
pfx - 31-10-2009, 11:55

nie jest prawdą, że IX pali mniej od X ki - przynajmniej w serii. W X ce siedzi podwójny MIVEC. X ka, jak każdy nowy model przechodzi "choroby wieku dziecięcego" i sądzę, że gdybym kupił IX ke z niewielkim przebiegiem i nie katowaną miałbym mniej problemów niż świeżą X ką.
kuna87 - 31-10-2009, 17:41

A jak Z przebiegami w Evo? Czy 30-40 to dużo i pojawiają się jakieś odczuwalne skutki użytkowania? Jest ktoś na forum lub znacie kogoś z kim mógłbym za opłatą poszukać dobrego auta. Furmanka 1 była podobno serwisowana w 4turbo może to być jakąś pewną podstawą do kupna?
Anonymous - 31-10-2009, 23:35
Temat postu: Re: Proszę o cenne informacje
kuna87 napisał/a:
....podobno X pali wiecej od 9. Z evo 9 interesuje mnie wersja Mr zwłaszcza 6 stopniowa skrzynka, i tu mam pytania czym różnią się europejska gt360 od mr? ile evo 9 pali jak jedzie po trasie 100-120


mam jakieś dziwne odczucia czytając pytanie o spalaniu evo..... :|
bardziej by pasowało: czas do setki, droga hamowania, przeciążenia na zakrętach(G) itp..

Robson86 - 31-10-2009, 23:41

kuna87 napisał/a:
ile evo 9 pali

jaceksu25 napisał/a:
mam jakieś dziwne odczucia czytając pytanie o spalaniu evo.....

jak to ktos powiedzial... "jesli pytasz o spalanie, to nie stac cie na ten samochod"
Pozdroo

kuna87 - 01-11-2009, 15:56

Macie racje, pytanie o spalanie nie jest na miejscu, ale ciekawiło mnie to. Myślałem, że evo tak po trasie gdzie wiadomo że wyprzedza sie wszystko co się da, to spali z 20 na 100, chciałem to wiedzieć z czystej ciekawości. Bardziej mnie interesuje to jak znosi przebiegi, czy serwisowane jak należy evo z przebiegiem 100 tys to ryzykowna inwestycja czy nie, Czy lepiej mr czy europejskie wersje. Bardzo mnie interesuje jak przyspiesza 6 stopniową skrzynia MR a jak 5?
Robson86 - 01-11-2009, 16:22

kuna87 napisał/a:
Myślałem, że evo tak po trasie gdzie wiadomo że wyprzedza sie wszystko co się da, to spali z 20 na 100,

Nigdy nie jezdzilem evo, wiec przydalo by sie spytac osoby jezdzace tym autem na codzien. Ale z tego co czytalem podstawowa 280km wersja evo 9 w trasie podczas spokojnej jazdy powinna spalic ok 12-15 litrow. Ale oczywiscie nigdy nie nastawiaj sie na wariant najbardziej optymistyczny, tylko pesymistyczny...
kuna87 napisał/a:
Bardziej mnie interesuje to jak znosi przebiegi, czy serwisowane jak należy evo z przebiegiem 100 tys to ryzykowna inwestycja czy nie,

jesli auto jest serwisowane tak jak podaje producent czyli przeglady co 15tkm a wymiana oleju z filtrami co 7500km oraz dbanie o turbo i ogolnie nie zajezdzanie samochodu to co to jest przebieg 100tkm dla evo :P
Niestety o takie evo bardzo ale to bardzo trudno...w koncu nikt nie kupuje tego auta zeby jezdzic powoli...
Pozdroo

pfx - 01-11-2009, 19:18

pytali o spalanie więc odpowiadam. Spalanie w X tej generacji z racji zastosowania podwójnego MIvec-a powinno być mniejsze przy spokojnej jeździe od IX ki. Jeśli mowa o upalaniu raczej lepsze bywają IX ki, choć moje wrażenie może być złudne, bo moja jest seryjna, a ta którą jechałem była dłubnięta i miała sporo więcej pod maską + dłubnięty zawias heble stąd wrażenia inne. Pytanie powstaje - czy zamierzasz kupić auto do sportu, pseudosportu i zabawy, czy auto na codzień.
Moje jest użytkowane na codzień i jak na razie spisuje się bdb jesli chodzi o przyspieszenie i warunki jezdne można byc królem na drodze bez większego wysiłku, Eksploatacja jest bardziej kosztowna niż mi się z początku wydawać mogło i następne wydatki są nieuniknione. Wyje któryś dyfer, sprzęgło na wykończeniu. Przebieg 26 kkm. Jedna pojeżdżawka, gdzie przypaliłem sprzegło (ponoc seryjne jest bardzo słabe) i teraz czekam na mody.
Kupiłem samochód głównie do jazdy codziennej i wydaje mi się, że X ka nie tracąc sportowego ducha, bardziej mi do tego celu pasuje, niż IX ka.
Z racji awaryjności radziłbym wersję europejską, by była gwarancja. Bez niej jest lich , zwłaszcza jak coś wysiada.

[ Dodano: 01-11-2009, 19:23 ]
Robson86 napisał/a:
jesli auto jest serwisowane tak jak podaje producent czyli przeglady co 15tkm a wymiana oleju z filtrami co 7500km oraz dbanie o turbo i ogolnie nie zajezdzanie samochodu to co to jest przebieg 100tkm dla evo :P
...

po 4 kkm wymieniałem silnik, teraz sprzęgło i kto wie czy nie dyfer. Raz moze 3-4 min jechałem na pełnym ogniu i może ze 2 razy gibnąłem auto na maxa na autostradzie ale tylko przez chwilę, poza tym normalna codzienna jazda oczywiście troche szybciej od "malucha" :badgrin: . Nie byłbym pewny w oparciu o moje doświadczenia.

Bartek3g - 02-11-2009, 08:26

pfx napisał/a:
po 4 kkm wymieniałem silnik
Mozna wiedziec dlaczego?
skandynaf - 02-11-2009, 11:46

pfx, nie przesadzaj z tą awaryjnością Xki. Fakt nowe auto cierpi na choroby wieku dziecięcego, ale poza wyminą linki otwierającej maskę, czy przepływomierza, który podobno padał przez filtr HKSa z autem jest wszystko ok. Moja Xka ma 28k km, 350KM, plus kilka drobnych modów - min zawias, luźny wydech itd. Auto to tzw daily driver plus od czas do czasu amatorskie upalanie - podczas ostatnich 12 miesięcy spokojnie 20h -30h na bemowie, 3x modlin, 2 ułęż nie licząc wszelkiej maści innych zabaw z autem. Sprzęgło całe, dyfry całe, żadnych wycieków, stuków, czy innych śladów zużycia, czy usterki.

Spalanie w mieście 14+ l/100km, przy naprawdę dynamicznej jeździe 17-18l/100km.
Trasa: średnio 12l/100km przy prędkościach do ok 150km/h.
Największe spalanie podczas upalania 62l/100km.

Mimo wszytko polecam wersję EU, ponieważ przy takim aucie 3 lata gwarancji rzecz bezcenna.
Tj. pisali koledzy, spalanie w EVO to najmniejszy problem. Wszystko zależy od sposobu użytkownia i ew. przebiegów

kuna87 - 05-11-2009, 20:12

Evo chcę kupic do pseudosportu i zabawy jako 2 auto. evo to moje marzenie lubię spełniać marzenia. Łatwo jest opanować evo czy trudno? Nigdy nie miałem styczności z napędem 4x4 jedynie przód i największą moc jaką jezdze to 97 w mojej corolli 1.4 vvt-i. Mam przysłowiową kroplę benzyny we krwi i to co przednim napędem wyprawiam na wąskich drogach budzi u nie których respekt- pisząc skromnie. Lubię rajdowac, długo wam zajmowała nauka evo do takiego stopnia że robicie sobie tym autem co chcecie?
herr_flick - 31-12-2009, 18:14

Witam, zanim kupiłem Lancera 1,3 sporo poszukiwałem i czytałem opinie waszych kolegów. Osobiście polecam, ale spokojnym ludziom.
Obecnie jestem w trakcie poszukiwań "konkretnego" modelu EVO
Konkretnego bo muszę jakoś przekonać żonę :D
Chodzi mi o ewolucję niekoniecznie dla hardcorowców max 200-260KM
Które EVO i jakie modele były bardziej cywilne z przedziału VI-VIII bo jest tego: FQ, GSR nie wiem co i jak. Ewentualnie takie EVO, które bezproblemowo "urzędowo" da się przerobić z Angielskiej na naszą wersję.
Na stronie mitsubishi.pl w ofercie są Lancery Ralliart coś pomiędzy Lancer sedan a EVO niestety X i coś takiego z silnikiem 2.0 i napędem 4x4 poszukuję w wersjach wcześniejszych



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group