To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Ogólne - 6G72TT

bula983 - 09-11-2009, 22:49
Temat postu: 6G72TT
Witam!-wszystkich
Jestem tu od nie dawna albo od trochę dawna ale nie uczestniczyłem czynnie!
Moje pytanie czy zadanie tematu dotyczy się dokładnie szczegółów motor 6G72TT !!!
Mam taki motor i wkładam go do pajero zamiast 6G74 potrzebuję trochę danych żeby wszystko zgrać w jedną całość.Moje pytania to?
Czy ECU czytany z aparatu zapłonowego jest inny od tego co czyta z czujników położenia wałków od 1993?
Wtryskiwacze 3.0L a czy 3.5L czym się rożnią?
Rozrząd w 6G72TT jest taki sam jak w 6G74?
Jak ma być ustawiony zawór (podciś) przyspieszenia turbiny?
Please o help ME




l

udi - 09-11-2009, 23:00

Z tego co ja wiem to ECU sie roznily i to nie tylko numerami.
Tu masz mniej wiecej napisane jakie numeru ECU do jakiego motoru i wersji
http://www.wrenchmonkey.c...artnumbers.html

A tu jeszcze troche ,ale tez w innych modelach mitsu
http://simon.chi.il.us/ECU/ECUID.html

n3000 - 10-11-2009, 07:53

Witam tak jak udi mówi kompy są inne, wtryski też i pasek rozrządu, rolki takie same, turbinami steruje komputer porzez solenoide regulującą ciśnienie na westgatach. Najłatwiej ci będzie zrobić kompletny swap czyli silnik z wiązką kabli i komputerem wtedy powinno wszystko grac.
Bartek3g - 10-11-2009, 09:14

A silnik nei kreci sie w przeciwna strone? Bo np do mnie 6g72TT nie da sie wsadzic....
n3000 - 10-11-2009, 09:26

Skoro da się wstawić 6g74 do 3000gt to dlaczego nie ma dać się wstawić 6g72 do pajero heheh, pozatym jakieś dziwne historie znowu opowiadasz w stanach są eclispy z v8 powstawianymi i tylnym napędem to wszystko tylko kwestia kosztów takiej zabawy.
Bartek3g - 10-11-2009, 09:48

n3000, nie jestesmy w stanach. Tak da sie wszystko, ale jak wsadzisz silnik do 3g od VR4 to masz 1 bieg do przodu i 5 do tylu.
n3000 - 10-11-2009, 10:13

Wiem że nie jesteśmy heheh no to mnie oświeciłeś masz jeszcze jakieś inne równie cenne podpowiedzi :) skoro w stanach się da to i w polsce się da kwestia kosztów i tyle. Poza tym nie wiem czy cię dobrze zrozumiałem ale sugerujesz że po przekładce silnika i skrzyni na jedynce auto jedzie do przodu a na 5 do tyłu?
Krzyzak - 10-11-2009, 10:22

masz silnik ze skrzynia obrocony o 180 i jest wyeliminowany walek posredni ze skrzyni, wiec montujac ten silnik standardowo (jak pasuja mocowania a nie obrocony) masz 5 biegow w tyl i 1 do przodu (dawniej wsteczny)

taki upgrade Mitsu zrobilo w okolicach 96 roku niemal we wszystkich modelach

n3000 - 10-11-2009, 10:28

Hmm, więc rzeczywiście w eclipsie sytuacja jest trudniejsza przerabianie mocowań itd, niemniej jednak do 3000gt ładują 6g74 więc i do pajero 6g72 powinno dać się przeszczepić.
Bartek3g - 10-11-2009, 10:57

n3000 napisał/a:
skoro w stanach się da to i w polsce się da kwestia kosztów i tyle.
Tak tylko u nas sie to zwyczajnie nie oplaca.
n3000 - 10-11-2009, 11:28

To czy się opłaca czy nie to już decyzja osób które się decydują na takie modyfikacje, według ciebie się nie opłaca tylko lepiej np. zagazować, ale jest też masa ludzi którym finanse pozwalają i nie patrzą czy się opłaca czy nie tylko chcą mieć np. pajero twin turbo, tyle z mojej strony bo zaczynamy pisać zupełnie nie na temat.
bula983 - 11-11-2009, 01:45

PAanowie!
a c o podpowiecie o tym zapłonie jeden był na aparacie na prawej głowicy a drugi na czujnikach wał gł AND wał roz o co w tym chodzi?

[ Dodano: 11-11-2009, 01:51 ]
Chodzi mi o ten-tą srube ktora wychodzi z gruszki podcisnienia wraz ze wzrostem pedalu gazu ona zmienia swoje polozenie a na wolnych jak ma byc ustawiona lub na zgaszonym?

[ Dodano: 11-11-2009, 02:01 ]
Na czym pracujecie lub na jakim sprzecie ?
Podstawa skąd go wziąść kts czy jakis inter f...?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group