To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Lancer VIII kombi

maksmus86 - 13-11-2009, 19:16
Temat postu: Lancer VIII kombi
Witam zakupiłem właśnie lancera z 2004 roku z silnikiem 2,0l. Zamontowałem w nim gaz sekwencyjny i autko chodzi elegancko. Spotkałem się jednak z opiniami że autko będzie coś się przez to psuło. Proszę Was o opinie.
Pozdrawiam

krzychu - 13-11-2009, 19:19

Jeśli instalacja jest dobra i dobrze wyregulowana silnik 4G63 dobrze znosi ten rodzaj zasilania. Problemy mogą się pojawić przy nieprecyzyjnej mieszance (zapali się kontrolka CE).
maksmus86 - 13-11-2009, 19:27

Właśnie po instalacji na trasie się zapaliła. Jednak po wizycie w firmie i regulacji ta sytuacja się nie powtórzyła. Autko ma już przejechane 10 000 km na gazie więc idzie teraz do wymiany filtrów.
rydzu25 - 13-11-2009, 19:52

Nie przejmuj się tą kontrolka u mnie zapala sie czesto nieraz potrafi świecić sie i miesiąc a nie ma to wpływu na prace silnika
pozdrawiam

krzychu - 13-11-2009, 19:57

Jak się wypalą gniazda zaworowe to też nie będzie miało wpływu na pracę silnika? Moim zdaniem warto jednak podjechać do kogoś kto potrafi dobrze wyregulować instalację gazową żeby silnik pracował na optymalnej mieszance a nie ustawionej na oko (a zła mieszanka to podwyższona temperatura spalania).
maksmus86 - 13-11-2009, 20:09

U mnie po regulacji kontrolka już się nie pali. Chciałem zasięgnąć Waszej rady czy przejmować się tym gazem czy nie, bo opinie niektórych ludzi są niepokojące:)
ApAcHoS - 13-11-2009, 20:31
Temat postu: Re: Lancer VIII kombi
Siema, kolejny kombiaczek 2 litrowy na forum...
Ja tu jestem młody stażem ale ze "słyszenia" wiem że te silniki/ głowice dobrze znoszą ten rodzaj zasilania (w odróżnieniu np. do silników vvti toyoty) -jednak tak jak już zostało napisane-dobry montaż, mieszanka jest tego wymogiem by eksploatacja była bezproblemowa...
Jaką masz sekwencję? i ile śmigasz km. że ja założyłeś..? :wink:

maksmus86 - 13-11-2009, 21:14

Gaz KME model diego3. Myślicie że to dobry wybór? A kilometrów to różnie ale muszę często jeździć do Wrocławia, a ode mnie w dwie strony to wychodzi około 1000 km :)
ApAcHoS - 13-11-2009, 21:17

Kwestia jak został założony i Kto go zakładał...
maksmus86 - 13-11-2009, 21:22

No tego już być pewny nie mogę z tym założeniem. Raz stało się tak jak pisałem na trasie, ale po regulacji wszystko ok już było. Jest przejechane nim 10k km i 0 zastrzeżeń.
MisiekNM974 - 14-11-2009, 12:38

Witam,

samym jezdzeniem na gazie nie powinienes sie przejmowac. Silnik ten bardzo lubi gaz. Ja w swoim zalozylem sekwencje Prins'a 2.5 roku temu (we Wroclawiu) i przejechalem na gazie 37 tys km bez wymiany filtrow itp. Od poczatku nie zaswiecila sie zadna kontrolka a po 1000 km podjechalem na doregulowanie i na tym skonczyly sie moje spotkania z gazownikiem. Po roku jezdznia na gazie musialem zrobic przeglad bo autko skonczylo 3 lata (jezdze w Niemczecxh i tu ma rejestracje) i w ADAC przeszedl pomiar spalin bez najmniejszego problemu. Na koniec dodam ze od poczatku nie mialem ani jednego nawet najmniejszego incydentu na gazie takie go jak jakies dlawienie sie albo nierownomierne obroty.

Pozdrawiam

Anonymous - 14-11-2009, 18:53

Co do kontrolki "check engine" to przy prawidłowo wyregulowanej instalacji nie ma prawa się NIGDY zapalić!!
ApAcHoS - 15-11-2009, 20:21

A to prawda- w sensie że w sekwencji nigdy się zapalić nie może...
Artii - 19-11-2009, 08:47

Jeśli chodzi o CE i CSa 2.0 sport w gazie to muszę przyznać że na początku też miałem z tym problem - zresztą nie tylko ja bo w outkach i lancerach jest ten sam powód. U mnie zapalała się podczas spokojnej jazdy.
krzychu - 19-11-2009, 09:57

Artii napisał/a:
U mnie zapalała się podczas spokojnej jazdy.


Jeśli to szybsza (powyżej 80) spokojna jazda to wtedy elektronika przeprowadza test katalizatora.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group