To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne do 2005r. - problem z napendami l200

szeryf722 - 19-11-2009, 15:04
Temat postu: problem z napendami l200
pomocy z napędem trzeszczy przy jeżdzie jak załączam napęd l200 2000r
Gene - 19-11-2009, 16:46

Przepraszam ale daj sobie pomoc. Ten post to kpina. Jesli oczekujesz pomocy uszanuj innych i zacznij formulowac pytania tak abysmy mogli zrozumiec.
Opisz dokladnie co sie dzieje i skad dochodzi to "trzeszczenie". Najprawdopodobniej przedni dyfer pada. Nie ma wycieku oleum?

szeryf722 - 19-11-2009, 19:35

dzięki za odzew nie ma wycieku olej był w dyfsze "trzeszczenie"to jakby coś przeskakiwało tak jakby tryb z trybu dodam ela z 2000 przód z 2005 tak mi mówił sprzedający że coś nie wyciąga nie łączy :?: :?: a idzie zima a napędunienam

[ Dodano: 21-11-2009, 17:39 ]
koledzy czy to może być tohttp://www.highgear.com...orady&Itemid=59

[ Dodano: 21-11-2009, 17:45 ]
http://www.highgear.com.p...orady&Itemid=59

[ Dodano: 23-11-2009, 16:53 ]
dzieki za super odzew :D :D

[ Dodano: 24-11-2009, 19:45 ]
czy może za to odpowiadać podciśnienie czy nikt nie miał problemu z napędem :roll: :roll:

[ Dodano: 01-12-2009, 20:34 ]
dam kilka linków dla innych może komuś pomogę szeryf722http://www.forum...hp?f=19&t=52691 8) :D :D :D

[ Dodano: 01-12-2009, 20:34 ]
dam kilka linków dla innych może komuś pomogę szeryf722 http://www.forum4x4.pl/vi...hp?f=19&t=52691 8) :D :D :D

copro79 - 06-02-2010, 23:00
Temat postu: Problem z napędem
Witam wszystkich ! Stosunkowo niedawno stałem się właścicielem elki z99r. Proszę was o pomoc,gdyż ręce mi opadają....... mianowicie podczas jazdy przy wł.przednim nap.dał się słyszeć metaliczny stukot.Mechanik stwierdził uszk.przegub zewn-wymienił,ale okazało się iz był to wewnętrzny-wymienił i ucichło,oczywiście wymienił wszystkie oleum od razu,siemering półosi,podporę kol.kierowniczej,zregenerował wahacze,wymienił końcówki drążków,wykasował luzy kół przednich,amorki z tyłu....i .... no właśnie zaczęło się-po wyjeździe z warsztatu zaniepokoiło mnie wycie przedniego mostu i przy jeździe z napędem na dwie osie nie da się nad nim panować,na tyle jest ok... przy spokojnej jeździe rozpadł mi się krzyżak wału przedniego..wymieniono go wraz z siemeringiem wałka reduktora. Pomóżcie-co jest przyczyna tego iż przy wł.napędzie 4h,nie mogę zapanować nad autem-przy lekkim skręcie kierownicą ściąga i auto pływa...Zauważyłem iż na przedniej osi mam większy rozmiar opon niż na tyle,czy to ma jakiś wpływ,bo ja już sam zgłupiałem...Pozdrawiam wszystkich. :(
Anonymous - 06-02-2010, 23:20

copro79 napisał/a:
Zauważyłem iż na przedniej osi mam większy rozmiar opon niż na tyle,czy to ma jakiś wpływ


krótko mówiąc - rożny rozmiar ogumienia pomiędzy osiami ma ogromny wpływ na całość - wszystkie elementy układu napędowego nie mówiąc o bezpieczeństwie...
Radzę jak najszybciej zmienić ogumienie tak, by identyczne rozmiary były na obydwu osiach

copro79 - 06-02-2010, 23:35

Dzieki śliczne. Szczerze mówiąc,to zamówiłem już opony i wymieniam wszystkie .Tylko skąd ta różnica w prowadzeniu między 2h,a 4h?
Anonymous - 07-02-2010, 00:04

copro79 napisał/a:
Tylko skąd ta różnica w prowadzeniu między 2h,a 4h?


Wytłumaczenie jest proste. Sama konstrukcja układu napędowego starszego eL 200 na przyczepnych nawierzchniach potrafi sprawić, że samochód nie będzie chciał pewnie brać zakrętów. To wrażenie znacznie potęguje różny rozmiar opon. Gdy włączony jest 2H nie ma tego problemu, bo napędzana jest jedna oś. Jednak po zapięciu 4H i różnych rozmiarach opon np. przednia oś będzie jechała szybciej od tylnej lub na odwrót, bo z powodu rozmiaru zmieniona jest prędkość po obwodzie koła. Samochód jest niestabilny i więcej pali.
Wówczas obciążony (i to znacznie za bardzo obciążony...) jest układ napędowy.

copro79 - 07-02-2010, 09:24

Dziękuje raz jeszcze za pomoc.Uspokoiłem się teraz.Napisze czy po wymianie opon jest ok.Myślę,że poprzez taką eksploatacje należy się elce wymiana oleum w napędach.
Anonymous - 07-02-2010, 13:10

copro79 napisał/a:
Myślę,że poprzez taką eksploatacje należy się elce wymiana oleum w napędach.


Tym bardziej jeśli niedawno ją kupiłeś. Więc w skrzyni biegów, reduktorze i mostach. Przy silniku warto zmienić olej z filtrem i filtry: paliwa i powietrza.

copro79 - 07-02-2010, 17:10

W silniku dokonałem zmian już dwukrotnie,co 5tysięcy,gdyz we wszystkich moich autach co tyle wymieniam.Zmieniłem też świece,filtr bezpyłkowy,pasek rozrządu,uszczelniłem wyciek spod pokrywy i miski,dałem nowy aku,oraz cały układ wydechowy.. Mam ogromny sentyment do tego auta,jeśli było by inaczej,dawno bym go sprzedał... Jeszcze raz dziękuje kolego.
Kibloo - 10-02-2010, 10:00

copro79, nie masz różnicówki międzyosiowej, w twoim maleństwie nie powinno się jeździć z 4h po asfalcie (wręcz jest to niebezpieczne dla napedu), tylko z 2h (tył).

4H jest tylko do luxnych nieprzyczepnych nawierzchni, piach, błoto, snieg...

Taka mozliwość (4h na asfalcie) jest tylko w eL po 2006 roku w wersji INT, INT+ i INSTYLE

pozdro

copro79 - 10-02-2010, 12:20

Dziękuje ślicznie za informacje. szkoda ze tak późno trafiłem na forum.....
Kibloo - 17-02-2010, 14:09

Miłego uzytkowania.

pozdro

MOD

pesere - 17-02-2011, 10:19

szeryf722,
Czesc
Co ostatecznie bylo z tym trzeszczeniem i przeskakiwaniem w przednim mosci?
Ja mam chybo to samo.
Daj znac

szeryf722 - 18-02-2011, 08:39

100%moim zdaniem masz rosciągnięty łańcuch w reduktorze. Możesz sprawdzić krzyżaki .Ale jak jezdziłeś 4x4 po twardym to łańcuch przeskakuje. l200 do 2006 roku ma skrzynię Easy Select dopiero Super Select pozwala jezdzić 4x4 w każdych warunkach .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group