[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Nierówna praca silnika
misio-1992 - 22-11-2009, 15:36 Temat postu: [E33A 2.0] Nierówna praca silnika Witam szanownych klubowiczów.
Jest kilka postów na forum o nierównej pracy silnika na wysokich obrotach. W moim przypadku jest na odwrót. Na wysokich obrotach silnik pracuje bardzo ładnie i równo a za to na niskich rzuca nim aż cała buda się trzęsie. Jest to najbardziej odczuwalne na ssaniu (1500 obr) i w pozycji D (drive) z wciśniętym hamulcem. Nadmienię tylko że był samochód u mechanika zajmujący się tylko i wyłącznie samochodami marki Mitsubishi który wymienił mi poduszki (przednią i tylną) sprawdził wszystkie ustawienia (komputera i czujników) i stwierdził że wszystko jest ok, a silnik jak trząsł tak trzęsie. Zwracam się więc z gorącą prośbą o pomoc. Może ktoś też miał taki przypadek i wie co może być tego przyczyną.
Dodam jeszcze że samochód przeszedł gruntowny remont AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW.
u157 - 22-11-2009, 20:49
Przy nierównej pracy na niskich obrotach, na początek sprawdzenie ustawienia rozrządu i balansów a następnie zapłon. Przy wymianie pompy ustawiłem rozrząd w/g instrukcji a nie jak fachowcy wcześniej grzebiący w samochodzie i dopiero teraz wiem co to jest silnik z wałkami balansowymi.
Maretzky85 - 22-11-2009, 21:50
Może nie masz paska balansowego ?
Na niskich będzie Ci rzucać całą budą a na wysokich nie będzie to zbyt odczuwalne.
Jak masz ochotę to mogę rzucić na to okiem w wolnej chwili
misio-1992 - 29-11-2009, 15:07 Temat postu: [E33A 2.0] Po kolejnej wizycie u mechanika i sprawdzeniu ustawienia rozrządu, wałków balansowych i zapłonu po prostu zrezygnował z dalszych poszukiwań problemu i się poddał. Jedyny ratunek jaki mi pozostał to doświadczenie posiadaczy Galantów. Ponieważ największe drgania występują na zimnym silniku (aż cała buda lata !!!). Mam w związku z tym małe pytanie. Jaką rolę spełnia czujnik temperatury silnika, czy czasem jest on odpowiedzialny za przestawienie zapłonu na zimnym silniku ?
|
|
|