UK & IRLANDIA - 16 Grudnia - wizyta w Eurospec
swinks_UK - 23-11-2009, 23:25 Temat postu: 16 Grudnia - wizyta w Eurospec Jak już pisałem w innym temacie.
Wstępnie zabukowałem pełną sesję w Eurospec w Guildford (link tutaj: http://www.euro-spec2000.co.uk/)by w końcu dokonać pomiarów na dyno i zestroić S-FAC i FPR w moim VR4. Przy okazji pewnie będzie to sprawdzian na ile moje mieszanie w silniku itp. nie zepsuło czegoś co w oryginale było dobre...
Poza tym jest to doskonała okazja by spotkać się z kochanymi Misiami z tamtych okolic. No więc panowie meldować mi się tutaj szybciutko...
shinai - 24-11-2009, 19:11
o ktorej bedziesz o kolo ktorej zostaniesz wypuszczony z Eurospec ja jestem chetny coby sie spotkać szkoda ze nie weekend ale damy rade
werdew - 24-11-2009, 19:49
16 grudnia, czyli środa. Ja pracuje do 18stej. Zobacze, może uda mi się urwać i prosto z pracy skoczyć na jakieś małe spotkanie.
swinks_UK - 24-11-2009, 23:45
Jeszcze nie wiem jak z czasem będzie. Na pewno będę chciał zaliczyć Erospec między 10 a 16 lub 17.
Potem mogę poświęcić czasu ile wlezie, bo mam 17 grudnia offa.
jkrzysztof80 - 27-11-2009, 20:05
swinks_UK, ci w Eurospec'u są w tej samej cenie co ci w Xtreme- UK http://www.xtreme-uk.net/ tylko ci nie maja hamowni
werdew - 27-11-2009, 22:52
jkrzysztof80 napisał/a: | swinks_UK, ci w Eurospec'u są w tej samej cenie co ci w Xtreme- UK http://www.xtreme-uk.net/ tylko ci nie maja hamowni |
Czyli nie są w tej samej, bo za hamownie 3ba bulić osobno
swinks_UK - 28-11-2009, 13:12
Jest jeszcze inna zasadnicza różnica dlaczego wybrałem Eurospec:
1. Eurospec ma forme dyskontu dla CVR4
2. Obaj główni "spece" z Erospec są członkami CVR4
3. Ekipa z Eurospec ma osiągnięcia w budowie samochodów wyścigowych na bazie FTO (obecnie coś pod 650 bhp), GTO (najmocniejsze ma 995 bhp) i Galant/Legnum VR4 (Leggy Garteha ma 460 bhp)
4. Mają własną stajnię wyścigową na 1/4 mili (FTO i GTO)
5. Znają auta Mitsubishi od podszewki, w szczególności silniki V6.
6. Każda ingerencja w silnik jest robiona kompleksowo, np. w moim przypadku dobranie paliwa i zapłonu (strojenie S-AFC) to kilka sesji na dyno i ustawianie map, FPRa, sprawdzenie szczelności układu turbo i dump valve, ustawienie boost controlera.
7. Ben bez ogródek powie ci, że dane rozwiązanie jest do bani, albo by spróbować czegoś innego. Co ważne, zna się na tym.
[ Dodano: 13-12-2009, 22:19 ]
Już jestem umówiony na 9:00 rano w środę 16 grudnia. Jak już tam będę odezwę sie na komórke.
|
|
|