To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Jak odczytać kod silnika, problem ze sprzegłem i uszczelka

Anonymous - 06-09-2006, 13:11
Temat postu: Jak odczytać kod silnika, problem ze sprzegłem i uszczelka
Witam. Jestem tu nowy i mam Eagle Talona z 91r. silnik 2.0 16V 104kW i mam pytanie. Jak odczytać kod silnika (4-cyfry) bo nie wiem jaką uszczelkę kupić do kolektora wydechowego, czy dochodzi też uszczelka między kolektorem wydechowym a rurą(podwójna) bo brakuje w katalogu i co zrobić ze sprzęgłem bo muszę naciskać do końca sprzęgło i wtedy delikatnie wrzucić bieg po prostu jest za niski pedał sprzęgła a regulacji nie ma na siłowniku (na max). Z góry dzięki. Aha czy on się rózni od Mitsubishi Eclipse (poza grillem i lampami?)
Anonymous - 06-09-2006, 13:16

4g63 DOHC - http://en.wikipedia.org/wiki/4g63
tomusn - 06-09-2006, 13:43

dziobak26 napisał/a:
Aha czy on się rózni od Mitsubishi Eclipse (poza grillem i lampami?)

gratulacje, popatrz sobie na www.3si.org

Anonymous - 06-09-2006, 13:45

nie niczym sie od mitsu nie różni. jak skończyła ci się regulacja na pedale (ta śruba co można w pedał wkręcić) - czyli masz wykręconą z pedału na maxa. to radzę poluzować tą śrubę (wkręcić trochę w pedał) i odpowietrzyć sprzęgło a najlepiej cały płyn wymienić. na wysprzęglniku jak najrzysz pod samochód masz taki "kureczek" nim upuszczasz płym lub powietrze dolewając z góry dot ego małego zbiorniczka obok zbiorniczka od hamulców.

Opereracja wygląda tak: Odrkęcasz kureczek przy wysprzęglniku, ktoś naciska pedał sprzęgła , powietrze z płynem (dot-4) wylatuje, zakręcasz kureczek a ktoś podciąga pedał do góry. potem znowu odręcasz, wciskamy, zkręcasz, podciągamy.

Nie zapomni dolewać płynu do zbiorniczka. pozdrawiam.

co do silnika to jak jest to wersja bez turbo to bardziej prawdopodobne że masz silnik 420a. Po której stronie masz rozrząd ?? stojąc przed autem .

Anonymous - 06-09-2006, 15:40

Dzięki za odp. Rozrząd jest od strony kierowcy. Co do sprzęgła to spróbuję tak zrobić bo odpowietrzałem a siłownik jest przesunięty na max.

[ Dodano: 06-09-2006, 15:59 ]
Okazało się że gwint jest urwany od regulacji. Co do kodu bardzo proszę jak go odnaleźć jest to wersja bez turbo. Są 2 rodzaje uszczelek do kolektora wydechowego i nie wiem który zamówić. Proszę o odp. Pozdrawiam. :wink:

Hubeeert - 07-09-2006, 09:32

2,0 16V w talonie z 91 roku to może być TYLKO 4G63.

SAMAEL, :roll: jakie 420A? W 1 GEN??? :lol:

Anonymous - 07-09-2006, 10:03

Dzięki za kod, jeszcze mam pytanie: czym się mechanicznie różni od Eclipse?
Hubeeert - 07-09-2006, 10:28

Własciwie niczym. Blachami.

A co się zepsuło ;-) :?:

Anonymous - 07-09-2006, 22:31

Są dwa rodzaje uszczelek między kolektorem wyd. a głowicą:
jedna wygląda jak blaszka w dużej wielkości a druga mniejsza jakby grubsza . Rozstaw jest ten sam i tak samo kanały. Która lepsza?

[ Dodano: 07-09-2006, 22:33 ]
Muszę wymienić kolektor a nie wiem jakie uszczelki założyć. Najgorsze jest to że nie ma skąd wziąć uszczelkę między kolektorem wyd. a rurą (podwójna dolna)

Krzyzak - 08-09-2006, 09:35

Jak kiedyś potrzebowałem takiej uszczelki (pod dwururkę), to podszedłem (na szczęście miałem 100 m) do firmy robiącej uszczelki, ze starą i dorobili na wzór. Czekałem niecałą godzinkę, bo akurat coś innego mieli na taśmie :) .
Anonymous - 08-09-2006, 10:16

sorka nie zwróciłem uwagi ze kolega podał rok 91 :lol: .. tak to 4g63...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group