To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne do 2005r. - moj maly projekt

dzygit-dublin - 03-12-2009, 06:01
Temat postu: moj maly projekt
Witam

Z powodu mojego hobby zakupiłem l200 parę miesięcy temu.,( powód prosty przejazd miedzy jednym a innym odcinkiem rajdu jak najszybciej gdzie okoliczne drogi główne są zamknięte.Zajmuje się fotografia sportowa jako hobby choć może już coś na poważniej później.

Postanowiłem zrealizować reklamę na aucie ale nie w stylu hydraulik czy naprawa dachów jak to się widzi na autach tylko inna coś co zainteresuje.
Projekt powstał taki
z takiego czegos :)



zrobić to







Projekt graficzny zostanie zrealizowany za jakieś 2 tyg jak kasa i czas pozwoli bo sezon rajdowy zaczyna się już w styczniu.

A teraz pytanko dla fachowców.

opony i body.


Czy warto podnosić body o 3 cale jakie są zalety i wady może ktoś wie , wyczytałem ze nie jest to skomplikowane aż tak powyżej 3 może tak ale do 3 to nie,( do pomocy mam warsztat i mechanika :) .

-Podnosząc body chce wsadzić miedzy 31 do 33 cali kola link
i czy to wystarczy czy może przeróbka zawieszenia mnie czeka ??
po podniesieniu samego body będzie wyglądał tak
link do l200 po lift`cie



-Jak sprawa będzie wyglądać skrętu co i tak jest kiepsko na dzień dzisiejszy
-Czy nie poleca łożyska za szybko bo to kolo to trochę wazy i jak mogą wyglądać właściwości jezdne i spalanie bo czołg tez nie potrzebny :)

Plan był na początku kupić do auta nowe opony
llink2
link3
ale jak to mówią w trakcie jedzenia apatyt rośnie.

Pozdrawiam Darek

szeryf722 - 04-12-2009, 19:56

kolego zobacz tu www.forum4x4.pl/viewforum.php?f=19 może tam się więcej dowiesz
Kibloo - 06-12-2009, 20:48

albo na pajero.org.pl daj PW do Sławka

pozdro

dzygit-dublin - 07-12-2009, 08:31

dziękuje bardzo popatrzę co i jak , na razie przekopałem zagraniczne fora.
Dowiedziałem sie tez ze w Irlandii istnieje jakiś nakaz lub zakaz używania dużych kol no chyba ze jesteś farmerem hmm muszę zglebić to przed wydaniem niepotrzebnie kasy :)

I jeszcze jedno pytanie do mądrych głów :)
gdzie się podpiąć z ciśnieniomierzem chodzi mi o ciśnienie oleju , podłączam ciśnieniomierz bo chce i bo się nauczyłem po ostatnim rozpruciu miski olejowej :)

Normalnie wpina się je przed filtr oleju ale l200 ma ogromy " garnek" i nie ma jak czy idzie gdzieś wpiąć się w blok silnika ???

coś takiego , wywalam oryginalne i wsadzam podobne jak ze zdjęcia ale nie taka choinkę



i jak to wygląda z turbem jest zawór upuszczający ciśnienie ?
słyszałem u kumpla w 300 konnej sylvi jak to działa gdy wymienisz go na głośniejszy , masakra.
ja nie znalazłem żadnego choć patrzyłem jak to mówią tu " Jak świnia do środka statku kosmicznego " :shock: :shock: :shock: :shock: ahaha hmmm

Zegary tez idzie zmienić znaczy tarcze idą poczta jak to będzie działać to zdam relacje
coś takiego znalazłem może komuś się przyda.


Link
Pozdrawiam Darek

Kibloo - 07-12-2009, 08:48

powinno dać się wkręcić zamiast czujnika, ale jak to nie wiem.

pozdro

[ Dodano: 07-12-2009, 08:52 ]
co do kół, to w całej EU (chyba tylko oprócz Polski), każdy samochód ma ściśle określone dopuszczalne rozmiary opon. Zainstalowanie większego rozmiaru oznacza zazwyczaj konieczność dokonania zmiany w danych technicznych samochodu w dowodzie rejestracyjnym i/lub w książce samochodu, w innym wypadku samochód przy kontroli policyjnej trafi na lawetę, gdyż jako niezgodny z homologacją stanowi zagrożenie w ruchu ulicznym. Tak że zanim zamotasz sprawdź jakie dokładnie przepisy obowiązują, i jakie formalności musisz spełnić.

Pozdrawiam

Gene - 08-12-2009, 10:27

Dzygit-dublin witam i pozdrawiam. Zgodnie z prosba masz tu link do tematu na forum P.O.C. Polska: http://www.pajero.org.pl/...um_pi1[tid]=147

Dzygit-Dublin napisał/a:
...jak to wygląda z turbem jest zawór upuszczający ciśnienie?

w L200 jest taki zaworek znajduje sie w bloku obudowy turbiny. W specyfikacji fabrycznej nie wystepuje jako oddzielna czesc ale chyba mozna to wykrecic. Nie mam zdjecia i mam nadzieje, ze to ten zaworek ktory opisalem. Poszukaj :wink:

dzygit-dublin - 22-12-2009, 00:32

witam

dzięki za pomoc właśnie skończyłem walkę 4 dniowa z body .
Za wnętrze wezmę się po świętach
Trzy osoby tylko jedna robi to zawodowo reszta pomaga.














końcówka tłumika do wymiany , może 4 światła na dach , alusy będą białe i BF goodrich opony na nie wsadzę :)
Pozdrawiam
Darek

Gene - 22-12-2009, 21:04

nice :wink:
dzygit-dublin - 27-12-2009, 10:47

dzięki

trochę trudu to kosztowało i kasy ale warto było nie wyobrażam sobie lepszej reklamy serwisu sportowego z fotami :)
Jutro będę walczył z zegarami i kablami trza przeciągnąć od silnika do kabiny i sensownie zamatować przetwornice, aż zazdroszczę czasami pajero i innym wielkości budy tu na nic nie ma miejsca.










Pozdrawiam Darek

Kibloo - 27-12-2009, 20:22

nie spodziewałem się, że efekt będzie taki fajny.

moje szczere gratulacje!!!

Kibloo

dzygit-dublin - 24-01-2010, 17:18

Ostatni update










Ja naprawdę lubię moje l200, każda naklejka to 3Km więcej :p



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group