To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I Ogólne - Niecnych praktyk ASO cd

rezon - 30-12-2009, 16:45
Temat postu: Niecnych praktyk ASO cd
Z okazji Świąt stwierdziłem, że mojemu Outkowi też coś się należy i go umyję przed Wigilią. Ciepła była, więc Karcher i do roboty. Ku mojemu zaskoczeniu na tylnych drzwiach ukazały się odpryski lakieru - nie drobne otarcia krawędzie jak o inny samochód, lecz odpryski na krawędzi wielkości małego paznkocia z wyraźną krawędzią. :( ale cóż to widać - lakier podkładowy - nie, normalny nawierzchniowy :shock: . A testowe auto kupowane w ASO miało być bezkolizyjne. Tuż po Świętach pędzę do ASO i co słyszę - uszkodzenie mechaniczne lakieru nie podlega gwarancji. No OK, mechaniczne, ale skąd druga warstwa lakieru - ori tak nie odpryskuje. Pierwsze diagnoza - pod spodem widoczny jest jednak lakier podkładowy, a nie jak mnie się wydaje ori. POmiar grubości lakieru jest jednak bezlitosny - dwie warstwy. Wezwany lakiernik jeszcze gorzej ocenia - nie tylko dwie, ale na dodatek byle jak. Reakcja ASO - wymienimy drzwi, super - nic mi więcej nie potrzeba. W domu porządek w papierach i nieścisłość na fakturze za montaż haka - wg faktury firmowa wiązka, a w praktyce kable były lutowane, a nie profi złączki i były problemy z jego rejestracją - różnica w cenie ok. 150zł na moją niekorzyść. Wniosek - nic na gębę od tej pory. Rano dzwonię i uprzedzam - wymiana chętnie, ale po wcześniejszej ugodzie zawartej na piśmie. Przyjeżdżam do ASO wymiana chętnie, ale bez ugody pisemnej czyli odmowa, coż ich prawo. Na żądanie przyjmują mi w końcu pisemną reklamację na powłokę lakierniczą rozpatrzoną od razu negatywnie. Prosto z ASO jadę na policję - zgłaszam Art. 286 par. 1 wyłudzenie, Smutny (ale uprzejmy) Pan mnie poprawia art. będzie OK, ale nazywa się to oszustwo i nasz podkarpacki dealer będzie miał dochodzenie. spisuje zeznanie, kopiuje dokumenty - 2h w plecy, ale co tam niech młyny sprawiedliwości mielą - nawet powoli. Wysłałem pismo do biura obsługi klienta MMP z informacją i deklaracją chęci polubownego rozwiązania sporu, ale ponieważ zbytnio na to nie liczę to na wtorek umówiłem się z prawnikiem, aby niezależnie od karnej zacząć sprawę cywilną. cdn...
Anonymous - 31-12-2009, 10:15

Hehe....ostro jedziesz.....ale tak trzeba....podobuje mnie się.........
:lol:
Powodzenia......

Anonymous - 31-12-2009, 12:04

rezon, rozumiem twoje zdenerwowanie ale zakladanie kilku tematow o tym samym niepotrzebnie rozmyje problem, dobrze by bylo gdybys kontynuowal w jednym watku aby moc sledzic tok sprawy.
rezon - 31-12-2009, 12:13

arturro napisał/a:
dobrze by bylo gdybys kontynuowal w jednym watku aby moc sledzic tok sprawy.
dziękuję za zrozumienie. Włączyłem śledzenie postów w założonych wątkach. Wcześniej w wielu wątkach chwaliłem ASO w Boguchwale za rzetelność, teraz nie chciałbym aby ktoś sugerując się moimi wpisami w którymś z tematów miał później takie problemy jak ja. Wystarczy, że w październiku jeden znajomy kupił sobie Lancera - po Nowym Roku zasugeruję mu pomiary grubości lakieru. Stąd posty w różnych wątkach tematycznych
JCH - 31-12-2009, 12:17

rezon napisał/a:
Stąd posty w różnych wątkach tematycznych
Proponuję w tych tematach podać linki do tematu wiodącego i kontynuować relację ze sprawy w tm jednym, głównym wątku.
rezon - 31-12-2009, 12:21

zobaczę jak się będzie rozwijać sytuacja na wątkach i w realu. JCH, dzięki za podpowiedź, nie pomyślałem o takim rozwiązaniu
jmgmotocykle - 03-01-2010, 18:23

polecam jeszcze takie biuro jak: Rezcznik Praw Konsumenta - jest w kazdym dużym mieście - jesli outka masz na osobe fizyczna to chetnie ci pomoże a sieje duużży postarch. temat przerobiony przy mojej toyocie - niestety w spr. moich outków nic nie moge bo mam je na firmę... naprawdę polecam- RPK to taki zimny kubeł na łeb dilera...
bonito - 04-01-2010, 08:35

rezon - brawo! Wydaje mi się, że gdyby każdy z nas w takiej sytuacji reagował podobnie (bez patyczkowania się - policja, Rzecznik Praw Konsumenta), dealerzy i różne inne zakłady usługowe mniej próbowałyby nas oszukiwać i ich poziom byłby znacznie wyższy...
Jestem ciekaw dalszego rozwoju sytuacji, mam nadzieję że będziesz nas informował.

pozdrawiam, bonito

rezon - 04-01-2010, 09:05

bonito napisał/a:
mam nadzieję że będziesz nas informował.
będę, będę... Dzięki za wsparcie. Tylko Rzecznika raczej pominę - samochód mam kupowany co prawda na siebie, ale całą resztę na siebie jako firmę. Dlatego zamiast RPK będzie kancelaria prawna. i jedna rzecz - ja również chciałem się po prostu dogadać, ale oficjalnie z adnotacją w papierach, a nie żeby później ktoś mi zarzucił, że mam drzwi wymienione, a w historii samochodu nie ma na ten temat słowa - tak jak teraz o ich lakierowaniu, a ktoś to przecież zrobił i na pewno nic o tym nie wiedziałem.
dab - 04-01-2010, 09:54

dziwne, ze dealer chcial naprawic "szkode" ale wylacznie "na gebe" :? Moze pogadaj z nim jeszcze w tym temacie...prawnicy, sady...strasznie sie uszarpiesz i wymeczysz zanim dojdziesz swego...rozmowa - nawet jesli jest to kolejna proba - nic nie kosztuje a moze dojdziecie do porozumienia...przynajniej kolejny raz wykazesz swoja bardzo dobra wole...
A jak znow sie odbijesz z kwitkiem to nie ma wyjscia...SĄD i niech juz sie boja, bo w przypadku uznania ich przez SAD za winnych z pewnoscia zostana na forum porzadnie rozreklamowani :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:
Pozdrawiam i polecam ostatnie podejscie 8)

rezon - 04-01-2010, 10:01

dab napisał/a:
prawnicy, sady...strasznie sie uszarpiesz i wymeczysz zanim dojdziesz swego...
niestety wiem, że prawdopodobnie tak będzie. Moja bardzo dobra wola jest wciąż aktualna - MMC dostało informację, jak chcą niech dzwonią do mnie, ja raczej już nie będę prosił o posłuchanie - dwa razy wg mnie wystarczy

[ Dodano: 04-01-2010, 10:15 ]
dab napisał/a:
pewnoscia zostana na forum porzadnie rozreklamowani
i nie tylko na forum, już poczyniłem pewne kroki dla reklamy "druciarstwa" przy montażu haka - to jest ewidentna sprawa - różnica między zapłaconą fakturą a stanem faktycznym nie podlega żadnej dyskusji, i zamiast pytać czy chciałbym mieć taką wiązkę jak na fakturze i za jaką płaciłem, powinni chyba na początek przeprosić, że tak nie jest, a później poprosić o samochód dla zamiany.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group