Problemy techniczne - Slabo pali, nie przyspiesza Celica - ale tez auto
Matejko - 07-01-2010, 18:57 Temat postu: Slabo pali, nie przyspiesza Celica - ale tez auto Problem takowy ze znajomego celica VII gen. 1.8VVTi 143ps
Auto nie odpalalo, po zaciagnieciu do mechanika powiedzial ze przyczyna byla pompa paliwa - kumpel za podpiecie pod komputer zaplacil, a obstawiam, ze mechanik kleme sciagnal, blad sie sam skasowal, auto ruszylo. Wskazal pompe jako winowajce.(po skasowaniu wszystko bylo ok)
Kupilem pompe od Japaneza, po wymianie auto odpalilo, pojechalo 700km na zachod, przestalo noc pod domem i rano juz tylko rozrusznik krecil, po odpieciu i ponownym podlaczeniu akumulatora odpalilo, ale:
-obroty faluja,
-trzeba dluzej krecic, albo zakrecic, zrobic przerwe, zakrecic jeszcze raz zeby odpalil,
-nie ma mocy, przy wcisnieciu pedalu w podloge auto sie krztusi, przy powolnym wciskaniu pedalu jakos sie rozpedza,
-po rozgrzaniu nic sie nie zmienia,
-na postoju przy przegazowaniu takze sie krztusi, przy wcisnieciu pedalu w podloge wkreca sie do 3tys powoli i wiecej nie chce, przy powolnym wciskaniu zamyka obrotomierz,
Fajkocewki spryskane woda, nic nie iskrzylo(chyba ze na fajkach przebicie).
Nie napisze co podejrzewam, zeby nic nie sugerowac, bede czekal na Wasza opinie ewentualne pytania.
PS.
Czemu nie pytam na forum celici?
Bo tam maslo maslane i kompetencja uzytkownikow posiadajacych celice VII gen. jest prawie zadna.
[chyba wiadomy typ ludzi jezdzi celica ]
robertdg - 07-01-2010, 19:42
Matejko napisał/a: | po wymianie auto odpalilo | a czy po tej wymianie jedzizło normalnie, czy tez brakowało mu mocy i mial problemy z odpalaniem
Napisze jakie ja najczesciej przypadki spotykalem związane z takim zachowaniem, przeskok łańcucha rozrządu, przytarte wtryskiwacze, przepływomierz (tutaj raczej sie to nie sprawdzi bo jak napisales ze przy powolnym wciskaniu gazu auto jest w stanie wejsc na obroty to w takim razie ta opcja odpada), problemy z elektryka, mozna zmierzyc kompresje w celach identyfikacji - bynajmniej ja bym od tego zaczął. Ja przestawienie przestawienie rozrzadu. Tylko proszę nie smiej się z mojej wypowiedzi
Matejko - 07-01-2010, 20:13
nie smieje, przed wymiana czasem sie dzialo to samo, obstawiam, ze wymiana pompy nie miala wplywu na owe objawy - poprostu jakby zostala stara pompa to staloby sie to samo, zreszta cisnienie na pompie jest ok.
BUBU - 08-01-2010, 01:00
Swego czasu w lancerze miałem bardzo podobne objawy, winne było syfiaste paliwo .
Musiałem wymienić pompę (pracowała , ale szwankowała)i filtr paliwa(był totalnie zamulony).
Do tego dawka uszlachetniacza do czyszczenia wtrysków.
Problem się skończył.
Pozdrav
Matejko - 08-01-2010, 12:58
tankowane bylo, bez roznicy, pozatym auto jest na 4 tankowania, raz tankowane do pelna w polsce, reszta w niemczech
Anonymous - 09-01-2010, 22:11
skoro resetowanie ma na to wpływ, to z pewnością coś nie tak z elektroniką. Ja ostawiam tak na ok 60% czujnik temperatury silnika. Ale prawda może być taka, ze sonda dawno przestała cokolwiek wskazywać, padł czujnik temperatury a do tego niedomaga czujnik położenia wału korbowego.
Owczar - 13-01-2010, 20:16
A nie ma możliwości podpięcia pod komputer? Bo inaczej możemy tylko strzelać...
Matejko - 13-01-2010, 21:46
byla na kompie, nic
kompresja, cewki, swiece, cisnienie na listwie, wtryski, wszystko ok,
poki co auto jezdzi jak marzenie cos jej sie odwidzialo jak uslyszala ze jedzie do serwisu
z grzeskiem gadalem, najpewnie wina paliwa
|
|
|