To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - Glosna praca Klawiatury chydrauliki zaworów

mateuszksc - 08-01-2010, 17:29
Temat postu: Glosna praca Klawiatury chydrauliki zaworów
Moze mi ktos powidziec co trzeba zrobic ze by to naprawic ?? albo co sie stanie jak nic z tym problemem nie zrobie moze dojsc do uszkodzenie silnika ??? PLX :) Prosze PISAC !! WAZNE
Andrew - 08-01-2010, 17:46

Witam. Po pierwsze sprawdź poziom oleju w silniku, później luzy zaworowe. A później pomyślimy co dalej...
mateuszksc - 08-01-2010, 17:52

Dzieki ale tam sa zawory chydrauliczne samo regulujace sie :) :)
Bartek - 08-01-2010, 17:53

Sprecyzuj jakie masz auto typ silnika, model rok.....
mateuszksc - 08-01-2010, 17:53

a olej jest nie wiem co moze byc przyczyna jak cos bedziesz wiedział to daj znac !

[ Dodano: 08-01-2010, 17:54 ]
Carisma 1.8 GDI rok 2000 przebieg 170tys

Bartek - 08-01-2010, 17:55

Hydraulika - zapamiętaj ;)

[ Dodano: 08-01-2010, 18:00 ]
Klepanie zaworów w GDi to niestety norma. Walczyć z tym można wymieniając kasowniki luzu (ok. 70 zł/szt x 16 szt.), myjąc przy okazji kanały olejowe w głowicy ze złogów oleju, sprawdzając wałki rozrządu, czy nie są wytarte i po operacji polecam wymianę oleju co max 10 000 km. Duża robota, którą warto połączyć z myciem dolotu i wymianą kompletu rozrządu...

mateuszksc - 08-01-2010, 18:05

dzieki wielkie :)
rasiak1980 - 09-01-2010, 16:59

to jest właśnie wina słabych jakościowo olei, zbyt długich przebiegów na oleju i wszelakich uszlachetniaczy typu cermizer doń dodawanych powoduje to wytrącanie się związków siarki i narastanie w kanałach olejowych szlamu, ponoć dobrym rozwiązaniem jest raz na jakiś czas zalać samochód olejem do diesla i po przejechaniu 500-1000 km wymienić taki olej lepiej wypłukuje złogi smalcu który zalega w kanałach


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group