To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - gasnie na ciepłym

rosomak1983 - 16-01-2010, 00:24
Temat postu: gasnie na ciepłym
Witam poszukuje u was rady bo colt C50 gasnie mojej koleżnance na ciepłym silniku. Doradzcie jak moge jej pomóc :P

Edit prosze o przeniesienie tematu do C50 niewiem ale jakos z szukajki przeszło mi tutaj... Nie chciałem.. :wink:

remix - 16-01-2010, 00:51

zacznij od świec. Sprawdź je.
rosomak1983 - 16-01-2010, 03:40

remix napisał/a:
zacznij od świec. Sprawdź je.


no dzieks A co nastepnie jest prawdopodobne????

Maretzky85 - 16-01-2010, 10:53

rosomak1983, określ się dokładnie o co chodzi :P
Mi czasem gaśnie na zimnym, ale spowodowane jest to zbyt dużymi oporami zaspy śnieżnej ze zbyt małym momentem przekazywanym na koła, co za tym idzie za szybkim puszczeniem sprzęgła, albo za małą ilością dodanego gazu ;)

Konkretniej :)

rosomak1983 - 16-01-2010, 11:34

hehe dokladnie to niewiem. Koleżanka mnie molestuje zeby jej pomóc z tym coltem... :P
Opisuje to tak; Auto normalnie odpala jeżdzi na zimnym jest OK. Gdy silnik sie zagrzeje auto gasnie. Ja ide tropem brudna przepustnica / krokowiec... No ale czekam na wasze propozycje :)

PS ma drugiego rozbitego wiec jakby co jest wszystko na podmianke :wink:

areksz121 - 16-01-2010, 11:51

Przyczyn może być wiele, nie wiem czy dobrze mówię, ale u mojej starszej w Hyundaiu Pony jest bardzo podobny silnik?rok 1994...

Mieliśmy przygody z czujnikiem temperatury, który podaje sygnał do ECU. Objawy były dziwne, ponieważ w czasie postoju na skrzyżowaniu silnik potrafił wejść na wysokie obroty i zgasnąć...i nie dał się tak od razu uruchomić. Pompka paliwowa też zdarzyło się że raz działała a raz nie. Czujniki itp, jest trochę opcji, więc trzeba zacząć od najłatwiejszych:)

Pozdrawiam

rosomak1983 - 16-01-2010, 12:42

areksz121 napisał/a:
Mieliśmy przygody z czujnikiem temperatury

gdzie jest ten czujnik temperatury?

areksz121 - 16-01-2010, 13:49

Hmm, na dziś dzień nie dam głowy, ale czujników jest 2szt.
Osobny jak to bywa jest do zegara, jeden przewód,
Do Ecu musi być dwa przewody i tutaj nie pamiętam jak dokładnie są rozmieszczone, ale poszukać trzeba w okolicy termostatu, ewentualnie bok bloku silnika po stronie skrzyni...

Odnośnie czujnika to jedynie przypuszczenia, możliwe że czujnik przestaje działać po nagrzaniu silnika a ECU "głupieje" w takiej sytuacji...

avangarda - 16-01-2010, 22:00

Gdyby to była kwestia czujnika temperatury to zapaliłby się Check, a pali się?
rosomak1983 - 16-01-2010, 22:35

Sprawa wygla tak auto odpala jedzie jak sie nagrzeje gasnie podczas jazdy...
Zeby dalej jechać trzeba chwile poczekać.

robertdg - 16-01-2010, 22:46

rosomak1983, możliwe zaśniedziale styki w kostce aparatu zapłonowego, albo cewka aparatu zapłonowego moze dostawac przerwy przy pewnej temp. kiedys mialem taki przypadek, z tym ze czasami potrafilo wywalic CE tuz przed zdechnieciem.
remix - 16-01-2010, 22:49
Temat postu: .
po świecach (bogatą mieszankę jest łatwiej zapalić, a bogata jest w zimnym silniku)
sprawdziłbym cewkę/aparat zapłonowy.
IMO są to objawy słabej iskry, czujnik temp. niewiele ma tu do powiedzenia.

wojmi1 - 26-01-2010, 12:39

jeżeli jest walnienty czujnik temperatury ECU wzbogaca mieszanke -- tak jak na ssaniu /zimny/
mieszanka jest za bogata bo przymykana jest przepustnica -- a iskierka będzie kiepska bo świece się robią mokre -- na gorącym zalewamy świece

Kaleid - 26-01-2010, 12:55

Rosomak: to jest wersja gaźnikowa ?
josie - 26-01-2010, 18:04

silnik 4g15 w Coltach C5x i Lancerach C6x nie występował w wersji gaźnikowej
\



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group