[XX-92]Colt C50 i starsze - dymi z bagnetu
avangarda - 16-01-2010, 22:02 Temat postu: dymi z bagnetu Leci dym z bagnetu i czuć spalinami, czy to problem z odmą czy kwestia pierścieni? Oleju nie ubywa
czarnuch23 - 16-01-2010, 22:19
to wcale nie musi byc "dym" a cieple powietrze ktore w zetknieciu z chlodnym staje sie widoczne w postaci pary..... ale pewnosci niemam czy jest tak u ciebie.
avangarda - 16-01-2010, 23:02
czarnuch23, czuć spalinami więc to chyba nie para...
robertdg - 16-01-2010, 23:06
avangarda, sprawdz kompresje, moze pierscienie Ci sie zapiekly i masz przedmuchy kompresji do miski olejowej i stad taki efekt.
Hugo - 17-01-2010, 00:54
Jeśli tak to podstawowe pytanie brzmi: ile silnik spala oleju?
rosomak1983 - 17-01-2010, 01:00
Hugo napisał/a: | ile silnik spala oleju? |
avangarda napisał/a: | Oleju nie ubywa |
avangarda - 17-01-2010, 08:47
Hugo, silnik nie spala oleju bo go nie ubywa, nigdy nie ubywało, co jest dziwne, ale niemniej mnie cieszy... A co z tą odmą, może się przytkała jakoś, może to dać taki efekt? Gdzie jej w ogóle szukać, z tyłu silnika, bo tam jest jakiś wężyk taki właśnie?
robertdg napisał/a: | moze pierscienie Ci sie zapiekly i masz przedmuchy kompresji do miski olejowej i stad taki efekt | a czym to grozi, bo brzmi nieciekawie...
czarnuch23 - 17-01-2010, 11:18
jak jest z odpalaniem teraz przy niskiej temperaturze? to moze ci powiedziec cos o stanie pierscieni. Trudno mi uwierzyc ze skonczyly sie pierscienie kompresyjne a olejowy dalej zyje i ma sie dobrze i oleju nie spala. W tych warunkach ciezko powiedziec czy cos z rury leci nie takiego jak trzeba.
ze skrzynki korbowej zawsze czuc lekki zapach spalin i goracego oleju. Ciezko powiedziec mi czy u ciebie ten zapach jest niepokojacy nie badajac go organoleptycznie.
Droznosc odmy mozesz sprawdzic.
Nie pamietam jak jest u ciebie rozwiazany zaworek przy pokrywie zaworow ale mozesz go wykrecic i zobaczyc czy sie nie zapaskudzil i moze stanal. (chyba kiedys bylo o tym na forum)
avangarda - 17-01-2010, 12:15
czarnuch23 napisał/a: | jak jest z odpalaniem teraz przy niskiej temperaturze? | odpala idealnie, od pierwszego, nie dusi się.
czarnuch23 napisał/a: | ma sie dobrze i oleju nie spala | to uwierz bo mówię, że oleju nie bierze, przynajmniej narazie, może się coś zmieni w najbliższym czasie w związku z tym dymieniem, nie wiem... czarnuch23 napisał/a: | ze skrzynki korbowej zawsze czuc lekki zapach spalin i goracego oleju | więc może panikuję, ale chyba wcześniej tak się nie działo...
czarnuch23 - 17-01-2010, 12:38
nie twierdze ze ci nie wierze ale jesli padaja kompresyjne pierscienie to i odrazu za nimi (jesli nie jako pierwszy) poleci olejowy i silnik zacznie palic olej . Dlatego malo prawdopodobne jest wywalenie sie pierscieni bez ubytku oleju....
to bylo pisane w tym sesie - bo cos misie zdaje ze czujesz sie urazona
avangarda - 17-01-2010, 12:49
czarnuch23, nie czuję się urażona
narazie oleju nie ubywa, czarnuch23 napisał/a: | Dlatego malo prawdopodobne jest wywalenie sie pierscieni bez ubytku oleju.... | więc dlatego miś robi zagadkę, i nie wiem czy mam się zacząć bać, czy to nic poważnego
Anonymous - 17-01-2010, 15:07
Prawdopodobnie zaworek PVC,to ten który jest wkręcony w pokrywę zaworową i wężykiem łączy się z kolektorem dolotowym,on działa tylko w jedną stronę i czasami się zapycha.Wykręcić,namoczyć w ropie,przedmuchać sprężonym powietrzem i będzie cacy, jeżeli to on a wszystko na to wskazuje.Powodzenia
avangarda - 17-01-2010, 15:25
4g63colt napisał/a: | Prawdopodobnie zaworek PVC | też właśnie się nad tym zastanawiałam,bo z niego jakieś dziwne bzyczenie ostatnio dochodziło, więc tak mi wpadło do głowy, że może się przytkał trochę... Obadam to jutro i dam znać, oby tu leżała przyczyna
mcdrive - 18-01-2010, 04:10
też sądze ze to zawór odmy, zapchał sie i nie chce dać odessać oparów oleju i wybija rurką od bagnetu.
avangarda - 18-01-2010, 12:40
Temat zamykam, ten wężyk, który idzie do pokrywy zaworów przetkany i zaworek wyczyszczony, objawy ustały, dzięki za pomoc
|
|
|