To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - dymi z bagnetu

avangarda - 16-01-2010, 22:02
Temat postu: dymi z bagnetu
Leci dym z bagnetu i czuć spalinami, czy to problem z odmą czy kwestia pierścieni? Oleju nie ubywa
czarnuch23 - 16-01-2010, 22:19

to wcale nie musi byc "dym" a cieple powietrze ktore w zetknieciu z chlodnym staje sie widoczne w postaci pary..... ale pewnosci niemam czy jest tak u ciebie.
avangarda - 16-01-2010, 23:02

czarnuch23, czuć spalinami więc to chyba nie para...
robertdg - 16-01-2010, 23:06

avangarda, sprawdz kompresje, moze pierscienie Ci sie zapiekly i masz przedmuchy kompresji do miski olejowej i stad taki efekt.
Hugo - 17-01-2010, 00:54

Jeśli tak to podstawowe pytanie brzmi: ile silnik spala oleju?
rosomak1983 - 17-01-2010, 01:00

Hugo napisał/a:
ile silnik spala oleju?

avangarda napisał/a:
Oleju nie ubywa

avangarda - 17-01-2010, 08:47

Hugo, silnik nie spala oleju bo go nie ubywa, nigdy nie ubywało, co jest dziwne, ale niemniej mnie cieszy... A co z tą odmą, może się przytkała jakoś, może to dać taki efekt? Gdzie jej w ogóle szukać, z tyłu silnika, bo tam jest jakiś wężyk taki właśnie?
robertdg napisał/a:
moze pierscienie Ci sie zapiekly i masz przedmuchy kompresji do miski olejowej i stad taki efekt
a czym to grozi, bo brzmi nieciekawie... :?
czarnuch23 - 17-01-2010, 11:18

jak jest z odpalaniem teraz przy niskiej temperaturze? to moze ci powiedziec cos o stanie pierscieni. Trudno mi uwierzyc ze skonczyly sie pierscienie kompresyjne a olejowy dalej zyje i ma sie dobrze i oleju nie spala. W tych warunkach ciezko powiedziec czy cos z rury leci nie takiego jak trzeba.
ze skrzynki korbowej zawsze czuc lekki zapach spalin i goracego oleju. Ciezko powiedziec mi czy u ciebie ten zapach jest niepokojacy nie badajac go organoleptycznie.
Droznosc odmy mozesz sprawdzic.

Nie pamietam jak jest u ciebie rozwiazany zaworek przy pokrywie zaworow ale mozesz go wykrecic i zobaczyc czy sie nie zapaskudzil i moze stanal. (chyba kiedys bylo o tym na forum)

avangarda - 17-01-2010, 12:15

czarnuch23 napisał/a:
jak jest z odpalaniem teraz przy niskiej temperaturze?
odpala idealnie, od pierwszego, nie dusi się.
czarnuch23 napisał/a:
ma sie dobrze i oleju nie spala
to uwierz bo mówię, że oleju nie bierze, przynajmniej narazie, może się coś zmieni w najbliższym czasie w związku z tym dymieniem, nie wiem...
czarnuch23 napisał/a:
ze skrzynki korbowej zawsze czuc lekki zapach spalin i goracego oleju
więc może panikuję, ale chyba wcześniej tak się nie działo...
czarnuch23 - 17-01-2010, 12:38

nie twierdze ze ci nie wierze :) ale jesli padaja kompresyjne pierscienie to i odrazu za nimi (jesli nie jako pierwszy) poleci olejowy i silnik zacznie palic olej . Dlatego malo prawdopodobne jest wywalenie sie pierscieni bez ubytku oleju....
to bylo pisane w tym sesie - bo cos misie zdaje ze czujesz sie urazona :P

avangarda - 17-01-2010, 12:49

czarnuch23, nie czuję się urażona :D :D
narazie oleju nie ubywa,
czarnuch23 napisał/a:
Dlatego malo prawdopodobne jest wywalenie sie pierscieni bez ubytku oleju....
więc dlatego miś robi zagadkę, i nie wiem czy mam się zacząć bać, czy to nic poważnego :?
Anonymous - 17-01-2010, 15:07

Prawdopodobnie zaworek PVC,to ten który jest wkręcony w pokrywę zaworową i wężykiem łączy się z kolektorem dolotowym,on działa tylko w jedną stronę i czasami się zapycha.Wykręcić,namoczyć w ropie,przedmuchać sprężonym powietrzem i będzie cacy, jeżeli to on a wszystko na to wskazuje.Powodzenia :mrgreen:
avangarda - 17-01-2010, 15:25

4g63colt napisał/a:
Prawdopodobnie zaworek PVC
też właśnie się nad tym zastanawiałam,bo z niego jakieś dziwne bzyczenie ostatnio dochodziło, więc tak mi wpadło do głowy, że może się przytkał trochę... Obadam to jutro i dam znać, oby tu leżała przyczyna :wink:
mcdrive - 18-01-2010, 04:10

też sądze ze to zawór odmy, zapchał sie i nie chce dać odessać oparów oleju i wybija rurką od bagnetu.
avangarda - 18-01-2010, 12:40

Temat zamykam, ten wężyk, który idzie do pokrywy zaworów przetkany i zaworek wyczyszczony, objawy ustały, dzięki za pomoc


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group