[92-96]Galant E5xA - [E55A 2.0] Jak podciągnąć hamulec ręczny?
robertdg - 16-01-2010, 23:03
Karollo, mozna wyregulowac poprzez odpowiednie ustawienie rozpieraczka szczek w tarczobebnie i skorygowac naciagiem w tunelu srodkowym
szpala85 - 17-01-2010, 12:36
robertdg napisał/a: | skorygowac naciagiem w tunelu srodkowym |
dokładnie tam gdzie masz podłokietnik zdejmujesz go i mas linki od ręcznego
areksz121 - 22-04-2010, 21:18
To samo miałem z moim galem po kupnie Klocki od głównego hamulca nówki a ręczny prawie same blachy
PZDR
paveu79 - 27-07-2013, 14:53
A kto wie gdzie dopaść linkę do hamulca, bo nie ma w sklepach:-(
areksz121 - 27-07-2013, 15:17
Musze zobaczyc czy nie mam linki z rozbiorki drugiego gala, jesli jest, to za tydzien bede w PL i jade do Rzeszowa A co ze stara jest nie tak? Urwala sie?
W NL widze ze sa dostepne od reki, jest prawa i lewa strona, za sztuke cena bagatela okolo 200zl...x2 daje 400
Bizi78 - 27-07-2013, 15:42
paveu79 napisał/a: | A kto wie gdzie dopaść linkę do hamulca, bo nie ma w sklepach:-( |
hatchback
http://www.motoneo.pl/k-a...ego-j.html#cont
sedan
http://www.motoneo.pl/k-a...ego-j.html#cont
Tylko sprawdź czy pasują na 100%.
paveu79 - 28-07-2013, 12:34
Normalnie się urwała gnida:-), ze starości chyba, dzieki za linki
Markus6 - 13-08-2013, 23:12
Podepnę sie pod temat i zapytam : wymieniłem tarczo bębny, klocki, szczęki na nowe, wszystko przeczyszczone. Ręczny na postoju trzyma, w czasie jazdy nie blokuje kół tylko tak średnio wyhamowuje, ten typ tak ma czy powinno koła blokować(co jest nie tak?). Dlaczego po wymianie tarcz nowe ocierają o osłonę przy piaście na zakrętach ostrzejszych?
jacek11 - 13-08-2013, 23:14
Powinien blokowac podczas jazdy
Markus6 - 14-08-2013, 00:11
To podpowiedzcie co zrobić żeby blokowało
robertdg - 14-08-2013, 07:24
Powierzchnia czynna tarczo-bębna musi się lekko dotrzeć (odtłuszczałeś chyba przed montażem ) Szybkie zaciagnięcie ręcznego daje lepszy efekt niż wolne/stopniowe, ale trzeba uważać, bo wystarczy lekka dysproporcja pomiędzy siłami hamowania pomiędzy prawym a lewym kołem i mozna zakręcic się na drodze albo fiknąc przez dach.
Co do ocierania tarczy o osłone, sprawdź czy nie masz luzu na łozysku, jeżeli jest luz na łożysku trzeba je wymienić, jeżeli nie ma luzu a ocieranie wystepuje, to bedzie wina tarcz zamienników (w sensie trochę innego zwymiarowania), trzeba delikatnie podgiąc osłonke.
Markus6 - 24-08-2013, 21:44
Łożyska mam nowe. Zrobiłem ok 1500km ocieranie ustało, dziś zaciągnąłem ręczny przy niewielkiej prędkości na kostce to zapiszczało jedno chyba koło wiec chyba się docierają nowe elementy
Dziś zrobiłem testa wszystko się dotarło oba koła blokuje
|
|
|