Chcę Kupić Pajero - [Pajero II] otomoto - co to za wersja?
Anonymous - 21-01-2010, 02:36 Temat postu: [Pajero II] otomoto - co to za wersja? Popatrzcie na zdjecie, gdzie widac lewarki. Wajcha napedow ma tylko 3 pozycje - chyba 4L, 4H i 2H - nie ma blokad? Co to za wersja jest?
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10931001
watcher79 - 21-01-2010, 13:13
To przecież standardowa "wajcha" od skrzyni ES.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37773
zbyszekm2 - 21-01-2010, 20:53 Temat postu: Re: otomoto - co to za wersja?
O jakie blokady ci chodzi? O HLC?
Gene - 22-01-2010, 12:06
To klasyczny Challenger/Pajero Sport pierwszej generacji. Ma skrzynie rozdzielcza EasySelect. Jedyne co mnie martwi to te lampy bi-xenonowe. Ciekawe czy zrobione jak trzeba.
Anonymous - 22-01-2010, 13:06 Temat postu: Re: otomoto - co to za wersja?
zbyszekm2 napisał/a: |
O jakie blokady ci chodzi? O HLC? |
O blokade centralnego mechanizmu roznicowego. Zjadlo mi literke
Gene - 22-01-2010, 15:03
Doc napisał/a: | O blokade centralnego mechanizmu roznicowego. | Generalnie Sporty byly sprzedawane z systemem Easy Select. To klasyczne i proste rozwiazanie przeniesienia napedu gdzie obie osie spinane sa na sztywno. Nie wystepuje tu miedzyosiowy mechanizm roznicowy.
valdi.kasia - 28-01-2010, 17:45
Gene napisał/a: | Jedyne co mnie martwi to te lampy bi-xenonowe. Ciekawe czy zrobione jak trzeba.
|
W tym modelu są ryflowane klosze i raczej bedą dawac po oczach. Znam temat z autopsji. Ja zamontowałem w sporcie (2000r po lifcie lampy sa gladkie) takie zródla swiatła o barwie 4300 i dawały rade. Ale troche trwało zanim znalazłem dobre jakosciowo.
A ogólnie to autko bardzo ladne. Cena raczej nie powala na kolana.
azja - 28-01-2010, 17:59
Rozmawiałem z nim, mówi że je zamontował bo już był przyzwyczajony do ksenonów z wcześniejszych aut i tu też chciał mieć coś podobnego. Sam je zakładał moc mają k12000 to z tego co ja się orientuję to znaki drogowe w nocy " świecą na fioletowo"
valdi.kasia - 29-01-2010, 09:33
Przy tej barwie wszystko na fioletowo świeci. Poza tym policja moze sie juz o to czepiac. barwa 4300k lub 4000K jest najbardziej zblizona do białej. Praktycznire nie ma różnicy tylko moc swiatła jest to 180% zwyklej zarówki. Ale przy ryflowanych kloszach wyglada jak byś na drogowych jechal. Spotr po 2000 r lepiej sie do tego nadaje.
|
|
|