To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero I - [3.0] MITSUBISHI Pajero

bobib1 - 23-01-2010, 19:47
Temat postu: [3.0] MITSUBISHI Pajero
NIE MAM JUŻ SIŁY MÓJ MECHANIK ROZŁOŻYŁ RĘCE PO WYMIANIE USZCZELEK POD GŁOWICAMI PO ZŁOŻENIU AUTO NIE CHCĘ ODPALIĆ ROZRZĄD JEST NOWY USTAWIONY NA ZNAKI PALIWO DOCHODZI ISKRA JEST ZAPŁON WSTĘPNIE USTAWIONY I NIC NAWET NIE DYCHNIE PALIWO ŚMIERDZI I NIC NAWET NIE CHCE ZAŁAPYWAĆ
1405 - 23-01-2010, 23:04
Temat postu: Re: MITSUBISHI Pajero
bobib1 napisał/a:
NIE MAM JUŻ SIŁY MÓJ MECHANIK ROZŁOŻYŁ RĘCE PO WYMIANIE USZCZELEK POD GŁOWICAMI PO ZŁOŻENIU AUTO NIE CHCĘ ODPALIĆ ROZRZĄD JEST NOWY USTAWIONY NA ZNAKI PALIWO DOCHODZI ISKRA JEST ZAPŁON WSTĘPNIE USTAWIONY I NIC NAWET NIE DYCHNIE PALIWO ŚMIERDZI I NIC NAWET NIE CHCE ZAŁAPYWAĆ

Przewody zapłonowe są założone prawidłowo?Kolejność cylindrów licząc od strony wiatraka...głowica przy filtrze powietrza 1-3-5,druga strona 2-4-6 :wink:

bobib1 - 25-01-2010, 08:21

a gdzie sie znajduje czujnik położenia wału korbowego moze to nie jest podpięte czy jest czujnik wałka rozrządu w tym samochodzie bo znalazłem jedną wtyczke nie wpiętą przy wiązce kabli co idą do cefki i nie wiem dzie to moze byc

[ Dodano: 25-01-2010, 09:05 ]
to sa zdjecia tej wtyczki[/code]

[ Dodano: 25-01-2010, 09:06 ]


[ Dodano: 25-01-2010, 09:07 ]
http://www.fotosik.pl/pok...432054fc7a.html

[ Dodano: 25-01-2010, 09:08 ]
http://www.fotosik.pl/pok...9a762d4cda.html

[ Dodano: 25-01-2010, 09:09 ]
tak

[ Dodano: 25-01-2010, 10:02 ]
przewody sa prawidłowo założone tylko ta wtyk mnie intryguje i nie wiem skąd jest

1405 - 25-01-2010, 17:33

Ten wtyk jest wolny...u mnie też taki jest. Przewody od wtrysków masz wszystkie po podłączane?
No jeszcze można sprawdzić czy aparat zapłonowy jest włożony prawidłowo...jak palec w aparacie będzie na przeciwko przewodu np 2 cylindra to tłok 2 cylindrze w ma być na górze...jak przestawisz aparat silnik nie zapali. Z tym położeniem tłoka masz dwie możliwości...może być to koniec wydechu-początek ssania lub końcówka sprężania-praca. Trzeba odpowiednio trafić aby ustawienie było zgodne z fazami rozrządu...Może iskrę mu dajecie na początek ssania dlatego nie pali :?: Powodzenia. :wink:

bobib1 - 26-01-2010, 19:13

dziękuję bardzo samochód już chodzi teraz wywaliło zimering na wałku rozrządu chyba go sprzedam bo juz nie mam siły do tego pajero
Kosimazaki123 - 05-04-2018, 19:39

Witam. Mam podobny problem tyle że z galloperem 3.0 v6. Silnik po kompletnym remoncie tz. Nowe panewki szlif walu planowanie głowic i co ?samochod nie odpala rozrzad na znakach paliwo jest iskra jest i ani znaku zycia moze ktos podpowie kolejnosc zaplonu w tej V6 bo to jedyne co przychodzi mi na myśl pozdrawiam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group