To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - [CB4 1.6] Problem z samochodem

sony556 - 24-01-2010, 16:32
Temat postu: [CB4 1.6] Problem z samochodem
Siema mam znowu problem tym razem z lancerem.Dzisiaj gdy jechałem 4 km nie otworzył mi sie termostat.Kiedy dojechałem na miejsce wszystko było ok nic sie nie działo chciałem odpalić jeszcze raz silnik żeby rozmarzł termostat i rozsadziło mi przewód gumowy od chłodnicy górny.Naprawiłem to na miejscu silnik zapalił normalnie przejechałem 100 metrów i zaczą szarpać przerywać i zgasł od tamtej pory silnik niewchodzi na obroty i przerywa nie trzyma obrotów.Wymieniłem świece silnik zaczą sie jakoś tam wkrecać na obroty ale dalej kicha.

Niewiem co może być teraz samochód już wogóle nawet niechce odpalić.Co to może być chłopaki.To jest tak jak by niechodził na któryś gar.

tomekk - 24-01-2010, 16:44

sony556 napisał/a:
rozsadziło mi przewód gumowy od chłodnicy górny
no to może płyn obryzgał aparat zapłonowy, a ten jest bardzo czuły na wilgoć? do tego pozostawia osad:/ może zdejmij kopułkę, wyczyść ładnie, i daj znać, to będziemy dalej kombinować.

[ Dodano: 24-01-2010, 16:47 ]
mocno przegrzałeś silnik? i jakim cudem Ci go rozsadziło?!

sony556 - 24-01-2010, 16:47

No silnik był rozgrzany dość mocno.A kable od cewki do świec mają jakąś kolejnośc podłączania czy tak jak leci.
tomekk - 24-01-2010, 16:50

zaraz zamieszczę fotkę jak podpiąć
wyderka - 24-01-2010, 16:50

tak mają znaczenie najlepiej wyjmij kopułkę razem z kablami
tomekk - 24-01-2010, 16:53

poniżej fotka jak podpiąć przewody zapłonowe:

koniecznie tak i w żaden inny sposób!

sony556 - 24-01-2010, 16:57

Jest zimno a dużo roboty z odkreceniem tej kopułki.
wyderka - 24-01-2010, 17:02

niedużo tylko 2 śrubki na śrubokręt lub kluczyk 8
tomekk - 24-01-2010, 17:06

na fotce widać, na śrubokręt krzyżakowy jak wyderka, już wczesniej napisał, zdejmij i drobnym papierem ściernym przetrzyj metalowe elementy na styku, oraz zobacz w jakim stanie są gniazda w kopułce od przewodów i same przewody - też mogą wymagać przeczyszczenia i możesz psiknąć jakimś środkiem chociażby wd40 czy kontaktem
sony556 - 24-01-2010, 18:12

Iskra jest na 4 garach dałem przewody z carismy i też lipa ręce mi opadają a jutro musze do pracy jechać co jeszcze moge zrobić.
wyderka - 24-01-2010, 18:20

a czyściłeś ta kopułkę czy nie ??
biriapro - 24-01-2010, 18:27

Mojemu ojcu przy wysokim mrozie mazda 626 zapaliła a po chwili zaczęła szaleć,okazało się że rozrząd przeskoczył.
wyderka - 24-01-2010, 18:32

ale tutaj wydaje mi sie ze to wina zalania silnika po pęknięciu przewodu od wody
robertdg - 24-01-2010, 18:37

Opcji moze być wiele, tak jak pisze
wyderka napisał/a:
ale tutaj wydaje mi sie ze to wina zalania silnika po pęknięciu przewodu od wody

albo
biriapro napisał/a:
okazało się że rozrząd przeskoczył.
bo jak napisał wyzej
sony556 napisał/a:
Naprawiłem to na miejscu silnik zapalił normalnie przejechałem 100 metrów i zaczą szarpać przerywać i zgasł od tamtej pory silnik niewchodzi na obroty
ja bym raczej postawił na rozrząd, trzeba byłoby spróbowac pokręcic aparatem zapłonowym, to by sie wtedy wyjaśniło, spróbowac cofnąć albo przyśpieszyć zapłon, bo objawy bardzo podobne do przeskoku rozrządu o 1 ząb
biriapro - 24-01-2010, 18:44

Z tym że kręcenie zapłonem (wcześniej trzeba zaznaczyć rysikiem) nie wiadomo czy coś da bo zawory niekoniecznie bedą się domykać.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group