Chcę Kupić L200 - Jak zmieścić się za kierownicą nowego L200?
Mondo_cane - 30-01-2010, 21:36 Temat postu: Jak zmieścić się za kierownicą nowego L200? Pierwszy mój post na tym forum więc przede wszystkim witam Was serdecznie
Od kilku tygodni borykam się z podejrzewa bliskim Wam tematem.Po kilkukrotnym zakopaniu się w śniegu w mieście zaczęła dojrzewać myśl o zakupie pojazdu z napędem na cztery koła i zdecydowanie wyższym zawieszeniu. Po odwiedzeniu kilku salonów, kilkudziesięciu for dyskusyjnych i portali poświęconych tematyce samochodów z napędem na obie osie zawęziłem preferencje do dwóch marek posiadających centralny mechanizm różnicowy - Mitsibushi i Jeep.
Przymierzając się w Mitcar od L200 okazało się, że wszystko gra poza miejscem dla mnie za kierownicą... Mam 202 cm wzrostu i proporcjonalną budowę ciała. Niezależnie od różnych ustawień fotela i kierownicy albo mam problem z dostępem do pedałów, bo walę kolanami w obudowę kolumny kierownicy, albo udami blokuję kierownicę. Pytanie brzmi czy coś da się z tym zrobić? Inny fotel? Zmiana konsoli / szyn mocujących fotel do podłogi?
Sprzedawca w Mitcar był bezradny i jeszcze mnie dobił stwierdzając, że stracił przez ten feler wielu klientów...
Drugie pytanie dotyczy Pajero 3 generacji. Nie miałem okazji do niego wsiąść więc tu pytam. Jaka jest rzeczywista pojemność bagażnika (do linii okien) w porównaniu do typowego dużego kombi ? Teraz dysponuję nieco ponad 500 litrami i zdążyłem się do tego hangaru przyzwyczaić
pozdrawiam
Kuba
Gene - 31-01-2010, 10:26
Dzien dobry,
umow sie z kims na przymiarke. Mozemy kiedys razem pojechac do Mitcaru, tam maja III "serwisowa" albo poprosze kogos z P.O.C. z Warszawy to pokaze Ci V78.
Rozwiazanie zabudowy bagaznika w PIII daje mozliwosc jazdy siedmiu osoba lub ogromna przestrzen bagazowa po wyjeciu trzeciego rzedu siedzen i zlozeniu drugiego - 1700 litrow (pomiar VDA).
Mondo_cane - 31-01-2010, 10:34
Wyśmienicie Przestrzeń bagażowa jest dla mnie istotna bo nie mam piwnicy i część szpeju który w normalnych warunkach byłby gdzieś przechowywany jeździ ze mną...
A V78 to jest dokładnie to o czym myślę jako alternatywie dla L200 Gdyby jeszcze można się taką przejechać to już w ogóle miodzio
Będę się odzywał w sprawie umówienia się przez forum.
pozdrawiam
KUBA
Gene - 01-02-2010, 06:33
Mondo_cane napisał/a: |
Będę się odzywał w sprawie umówienia się przez forum. | proponuje pw lub komunikatory...
Mondo_cane - 01-02-2010, 23:44
Znalazłem chyba rozwiązanie. Zgodnie z informacjami stąd http://www.recaro.com/fil...eframe_list.pdf jest dedykowana rama do zamocowania foteli tej marki w L200. Muszę tylko potwierdzić z producentem o ile zmienia się zakres regulacji wysunięcia do tyłu fotela. Resztę parametrów chyba znam bo dwa samochody wstecz miałem już podobne rozwiązanie.
Kolejne pytanie potwierdzające do posiadaczy L200 o wzroście powyżej 190 cm W jakim dokładnie ustawieniu fotela jest Wam najwygodniej ? Wiem, że temat już był wałkowany ale, po przejrzeniu tego forum, mam wrażenie bez jednoznacznych wskazówek...
pozdrawiam
KUBA
namotore - 02-02-2010, 06:57
jak przerobisz fotel kierowcy to z tylu za soba nie przewieziesz nawet anorektyczki. Przy wzroscie 185 mam fotel na przedostatni zabek wiec domyslam sie ze w Tajlandii norma jest 140-190 cm wzrostu. Po wczesniejszych wypowiedziach nt. komfortu Eli wynika ze ludki ponad 175 cm czuja sie malo komfortowo. Nawet jesli zakombinujesz z fotelem to i tak bedziesz sie w Elci meczyl bo albo nie ustawisz kiery (regulacja w 1 plaszczyznie) albo bedziesz sie trykal o slupek "B" lokciem i pas bedzie robil za szalik. Fury made in D maja norme foteli do 210 cm wzrostu. Pozdro
Mondo_cane - 02-02-2010, 08:56
Dzięki namotore To sprawa wydaje się prosta wystarczy znaleźć L200 wyprodukowane w DE A nieco poważniej żałuję, że pojazd, który w wysokim stopniu spełnia moje oczekiwania (pomimo wszystkich wad i ograniczeń) jest najwyraźniej poza moim zasięgiem...
Nie pozostaje mi chyba nic innego tylko zaznajomić się bliżej z Pajero :]
KUBA
Gene - 02-02-2010, 12:31
Ja do konca nie wiem jak to jest. Mam przyjaciela, udziela sie takze w P.O.C. Polska. Cezary jest wielkim chlopem o wzroscie cos kolo 185-190 i od 2006 roku smiga elka. Wozi dzieci z tylu i jakos daje rade. Zrobil juz ponad 100k km.
W PIII bedziesz mial na 100% luzniej.
HugoOrmo - 02-02-2010, 12:44
ja mam powyzej 180 cm i najwieksza wada jest to, ze fotel jest polozony nisko i nie podpiera ud przez co zaczynaja bolec przy dluzszej jezdzie...ja noge opieram o tunel srodkowy i tak podrozuje...z tylu jest miejsce i zmiesci sie nie tylko anorektyczka...ale fotelik dla dziecka montuje po przeciwnej stronie bo wtedy nie kopie w oparcie i widze je w lusterku
pzdr
Mondo_cane - 02-02-2010, 14:19
Hmpf....mmmm...to już zupełnie jestem skołowany... A może w najnowszej wersji HP kwestia siedzenia kierowcy jest lepiej rozwiązana?
KUBA
fazacz - 02-02-2010, 19:46
Ja też do małych nie należe 190 cm 110 kg i w eLi siedze jak w limuzynie, w aucie nie raz wiozłem dużych chłopów i nie marudzili że ciasno jedynie że głową w sufit walną na tylnej kanapie jak przez policjantów przejeżdżałem
Mondo_cane - 30-05-2010, 18:09
Hmmm... chyba zobaczyłem światełko w tunelu Nie chciałbym zapeszyć ale w przyszły czwartek umówiony jestem na próbną jazdę HP-kiem z 2010. Wstępne przymiarki na parkingu wskazują na to, że ta wersja ma nieco więcej i inaczej zorganizowanego miejsca niż wcześniejsze No potem jeszcze tylko kwestia przewalaczenia tematu z księgowością...
KUBA
namotore - 31-05-2010, 08:17
L200 to samochod z charakterem na pewno nie bedziesz sie nudzil w czasie eksploatacji pozdrawiam
Mondo_cane - 31-05-2010, 08:40
Ehh no mam nadzieję, że aż tak ciekawie nie będzie Wolałbym raczej emocje wynikające z wszechstronności sposobów wykorzystania samochodu niż "atrakcje" eksploatacyjne...
Forum poświęcone L200 przestudiowałem dogłębnie więc chyba poznałem większość wad. Natomiast niewiele jest wypowiedzi na temat tegorocznej produkcji szczególnie HP. Czyżby były aż tak bezawaryjne?
KUBA
namotore - 31-05-2010, 22:58
malo entuzjastow zapewne...
|
|
|