To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - [EAx 97-04] Chcę kupić Galanta

Setritus - 30-01-2010, 22:24
Temat postu: [EAx 97-04] Chcę kupić Galanta
Witam
Planuje zakup przecudownego samochodu jakim jest Mitsubishi Galant. Na pewno wersja sedan, na pewno silnik 2.5L. Jednak zależałoby mi na wersji VR-4, ale nigdzie nie moge znaleźć ogłoszeń z takim napędem, czy nie było samochodów VR-4 z kierownicą po lewej stronie? Czy może poprostu jeździ ich tak mało że ciężko trafić na oferte sprzedaży?
Druga sprawa to dlaczego w niektórych autach halogeny z przodu są prostokątne, w innych koliste a jeszcze w innych podwójne koliste. Czy w podwójnie kolistych obie lampy są halogenem czy może druga pełni inną funkcję?
Samochód ten nie ma komputera przeliczającego spalanie prawda?
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam! ;)

Kaucz - 30-01-2010, 22:29

Setritus napisał/a:
Jednak zależałoby mi na wersji VR-4, ale nigdzie nie moge znaleźć ogłoszeń z takim napędem, czy nie było samochodów VR-4 z kierownicą po lewej stronie?
nie było
Setritus napisał/a:
Samochód ten nie ma komputera przeliczającego spalanie prawda?

w moim czegoś takiego nie ma, nie wiem jak w nowszych modelach

robertdg - 30-01-2010, 22:35

FAQ przed zakupem http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803

Oryginalne VR-4 wychodziły tylko z kierownica po prawej stronie (RHD) na rynku japońskim, oraz jako prywatny import na wyspy (UK, Irlandia, jak się nie myle to jeszcze Australia i Nowa Zelandia)

Były wersje VR-2 już z kierą po lewej stronie (LHD) ale tez nie latwo o nie

W tym dziele możes dawać info na temat ogłoszeń Galanta VR-4 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=177

User PLPynton http://forum.mitsumaniaki...wprofile&u=4073 miał ostatnio na sprzedaż VR-4 w sedanie juz przerobione na LHD, obecnie posiada jeszcze Legnuma, może go opchnąć razem z gratami do przekładki RHD --> LHD, najlepiej napisz do niego PW

Halogeny są kwestią wyposażenia wersji: Comfort, Elegance, Sport Edition, Avance

W podówjnych halogenach, jedne są przeciwmglowe, drugie dalekosiężne

VR-4 nie posiada komputera pokładowego podającego info o spalaniu, zresztą żaden Galant nie miał tego.

Setritus - 30-01-2010, 22:45

robertdg napisał/a:
Były wersje VR-2 już z kierą po lewej stronie (LHD) ale tez nie latwo o nie

czy to też bi-turbo?
robertdg napisał/a:
Halogeny są kwestią wyposażenia wersji: Comfort, Elegance, Sport Edition, Avance

wlasnie zapomnialem o to zapytać, czym wyróżnia się każda z tych wersji?

Cezar - 30-01-2010, 22:51

Setritus napisał/a:
czym wyróżnia się każda z tych wersji?

Roznice wizualne i tyle. Zderzaki, progi, okleina wnetrza itp
SE mialy tez obnizona zawieche :wink:

robertdg - 30-01-2010, 22:53

Setritus, VR-2 jest z napędem FWD, VR-4 AWD

Setritus napisał/a:
wlasnie zapomnialem o to zapytać, czym wyróżnia się każda z tych wersji?
może mój przedostatni post w tym miejscu nieco rozjasni Twą wiedze http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#628152
Hugo - 31-01-2010, 15:17

Witamy kolegę z forum Mazdspeed. Gratuluję wyboru następcy Xedosa. Jak chcesz porównać Xedosa 6 do Galanta po 97 roku to pisz.
roch_27 - 22-02-2010, 08:33

robertdg napisał/a:
Były wersje VR-2 już z kierą po lewej stronie (LHD) ale tez nie latwo o nie
NIE BYŁO :!:
Jak nie wiesz to nie pisz takich informacji bo wprowadzasz ludzi w błąd :P
VR-2 to był swap do nadwozia EA :!: Właściciel tego auta nie robił mocowań tylnego napędu - został tylko napęd na przód- i dlatego nazwał go VR-2 :lol:

BTW: tu masz więcej info na ten temat :arrow: >>VR-2<< oraz >>KLIK<<
Na youtube też znajdziesz info o tym aucie

pozdro

Wszyc - 22-02-2010, 09:19

yep jeździ pare "VR2" ale fabrycznie takie coś nie wychodziło... z tego co się orientuje to chyba wszystkie galanciki od modelu E3xA z turbo w benzynie miały napęd na 4 łapy zawsze pierwsze VR4 czyli E39A czy też następny model E84A oraz EC5A
Setritus - 22-02-2010, 16:04

A czy sprawa przemontowania turbosprężarek z anglika do 2.5 V6 europejskiego jest skomplikowana? Kupiłbym np rozbitego angola, albo nawet w całości i jakiegoś ładnego europejczyka w dobrym stanie. Przemontuje turbiny do europejczyka i bedzie 280km i napęd tylko na przód. Jak to wyglada od strony technicznej?
roch_27 - 22-02-2010, 16:59

Setritus napisał/a:
A czy sprawa przemontowania turbosprężarek z anglika do 2.5 V6 europejskiego jest skomplikowana? Kupiłbym np rozbitego angola, albo nawet w całości i jakiegoś ładnego europejczyka w dobrym stanie. Przemontuje turbiny do europejczyka i bedzie 280km i napęd tylko na przód. Jak to wyglada od strony technicznej?
nie będzie to tak łatwo, gdyż VR-4 ma głowicę DOHC ;) natomiast "zwykły" V6 to SOHC ;)
Poza tym same sprężarki to za mało. Należy jeszcze pamiętać o dolocie, IC, etc.
Jeżeli już to swap całego silnika z "gratami"

pozdro

Setritus - 22-02-2010, 19:00

a ten model VR-2 to co w końcu jest?
VR-4 to biturbo, naped na 4 koła, a VR-2?

robertdg - 22-02-2010, 19:13

Setritus napisał/a:
VR-4 to biturbo
Twin Turbo

Setritus napisał/a:
VR-2?
jednostka napędowa ta sama co w VR-4, tyle że napęd na oś przednia.
roch_27 - 22-02-2010, 21:14

Setritus napisał/a:
a ten model VR-2 to co w końcu jest?
VR-4 to biturbo, naped na 4 koła, a VR-2?
Setritus przeczytaj uważnie to co napisałem wcześniej :arrow:
Kod:
VR-2 to był swap do nadwozia EA :!: Właściciel tego auta nie robił mocowań tylnego napędu - został tylko napęd na przód- i dlatego nazwał go VR-2 :lol:

czyli : nie ma i nie było takiej wersji jak VR-2 - ot co ;)

pozdro

swinks_UK - 23-02-2010, 19:16

Jak już wspomniał Piotrek, VR-2 to NIEOFICJALNA i potoczna nazwa swapów silnika 6A13TT do nadwozia EAxx. Pierwszy raz użyta w Holandii, i tak już się przyjęło nazywać dłubaniny, gdzie do nadwozia EAxx przerzuca się tylko silnik z turbinami, a więc FWD.
Póki co znam tylko 2 takie auta które jeżdżą bezproblemowo po swapie: Mark Sanne z Holandii i The Vee z UK.
Pozostałe swapy były raczej nieudane (często awaryjne), a jeden skończył w końcu z silnikiem 4G63T z Evo 6 (Dutch_Driver z Holandii).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group