Galant - Ogólne - [EAx 97-04] Chcę kupić Galanta
Setritus - 30-01-2010, 22:24 Temat postu: [EAx 97-04] Chcę kupić Galanta Witam
Planuje zakup przecudownego samochodu jakim jest Mitsubishi Galant. Na pewno wersja sedan, na pewno silnik 2.5L. Jednak zależałoby mi na wersji VR-4, ale nigdzie nie moge znaleźć ogłoszeń z takim napędem, czy nie było samochodów VR-4 z kierownicą po lewej stronie? Czy może poprostu jeździ ich tak mało że ciężko trafić na oferte sprzedaży?
Druga sprawa to dlaczego w niektórych autach halogeny z przodu są prostokątne, w innych koliste a jeszcze w innych podwójne koliste. Czy w podwójnie kolistych obie lampy są halogenem czy może druga pełni inną funkcję?
Samochód ten nie ma komputera przeliczającego spalanie prawda?
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam!
Kaucz - 30-01-2010, 22:29
Setritus napisał/a: | Jednak zależałoby mi na wersji VR-4, ale nigdzie nie moge znaleźć ogłoszeń z takim napędem, czy nie było samochodów VR-4 z kierownicą po lewej stronie? | nie było
Setritus napisał/a: | Samochód ten nie ma komputera przeliczającego spalanie prawda? |
w moim czegoś takiego nie ma, nie wiem jak w nowszych modelach
robertdg - 30-01-2010, 22:35
FAQ przed zakupem http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803
Oryginalne VR-4 wychodziły tylko z kierownica po prawej stronie (RHD) na rynku japońskim, oraz jako prywatny import na wyspy (UK, Irlandia, jak się nie myle to jeszcze Australia i Nowa Zelandia)
Były wersje VR-2 już z kierą po lewej stronie (LHD) ale tez nie latwo o nie
W tym dziele możes dawać info na temat ogłoszeń Galanta VR-4 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=177
User PLPynton http://forum.mitsumaniaki...wprofile&u=4073 miał ostatnio na sprzedaż VR-4 w sedanie juz przerobione na LHD, obecnie posiada jeszcze Legnuma, może go opchnąć razem z gratami do przekładki RHD --> LHD, najlepiej napisz do niego PW
Halogeny są kwestią wyposażenia wersji: Comfort, Elegance, Sport Edition, Avance
W podówjnych halogenach, jedne są przeciwmglowe, drugie dalekosiężne
VR-4 nie posiada komputera pokładowego podającego info o spalaniu, zresztą żaden Galant nie miał tego.
Setritus - 30-01-2010, 22:45
robertdg napisał/a: | Były wersje VR-2 już z kierą po lewej stronie (LHD) ale tez nie latwo o nie |
czy to też bi-turbo?
robertdg napisał/a: | Halogeny są kwestią wyposażenia wersji: Comfort, Elegance, Sport Edition, Avance |
wlasnie zapomnialem o to zapytać, czym wyróżnia się każda z tych wersji?
Cezar - 30-01-2010, 22:51
Setritus napisał/a: | czym wyróżnia się każda z tych wersji? |
Roznice wizualne i tyle. Zderzaki, progi, okleina wnetrza itp
SE mialy tez obnizona zawieche
robertdg - 30-01-2010, 22:53
Setritus, VR-2 jest z napędem FWD, VR-4 AWD
Setritus napisał/a: | wlasnie zapomnialem o to zapytać, czym wyróżnia się każda z tych wersji?
| może mój przedostatni post w tym miejscu nieco rozjasni Twą wiedze http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#628152
Hugo - 31-01-2010, 15:17
Witamy kolegę z forum Mazdspeed. Gratuluję wyboru następcy Xedosa. Jak chcesz porównać Xedosa 6 do Galanta po 97 roku to pisz.
roch_27 - 22-02-2010, 08:33
robertdg napisał/a: | Były wersje VR-2 już z kierą po lewej stronie (LHD) ale tez nie latwo o nie | NIE BYŁO
Jak nie wiesz to nie pisz takich informacji bo wprowadzasz ludzi w błąd
VR-2 to był swap do nadwozia EA Właściciel tego auta nie robił mocowań tylnego napędu - został tylko napęd na przód- i dlatego nazwał go VR-2
BTW: tu masz więcej info na ten temat >>VR-2<< oraz >>KLIK<<
Na youtube też znajdziesz info o tym aucie
pozdro
Wszyc - 22-02-2010, 09:19
yep jeździ pare "VR2" ale fabrycznie takie coś nie wychodziło... z tego co się orientuje to chyba wszystkie galanciki od modelu E3xA z turbo w benzynie miały napęd na 4 łapy zawsze pierwsze VR4 czyli E39A czy też następny model E84A oraz EC5A
Setritus - 22-02-2010, 16:04
A czy sprawa przemontowania turbosprężarek z anglika do 2.5 V6 europejskiego jest skomplikowana? Kupiłbym np rozbitego angola, albo nawet w całości i jakiegoś ładnego europejczyka w dobrym stanie. Przemontuje turbiny do europejczyka i bedzie 280km i napęd tylko na przód. Jak to wyglada od strony technicznej?
roch_27 - 22-02-2010, 16:59
Setritus napisał/a: | A czy sprawa przemontowania turbosprężarek z anglika do 2.5 V6 europejskiego jest skomplikowana? Kupiłbym np rozbitego angola, albo nawet w całości i jakiegoś ładnego europejczyka w dobrym stanie. Przemontuje turbiny do europejczyka i bedzie 280km i napęd tylko na przód. Jak to wyglada od strony technicznej? | nie będzie to tak łatwo, gdyż VR-4 ma głowicę DOHC natomiast "zwykły" V6 to SOHC
Poza tym same sprężarki to za mało. Należy jeszcze pamiętać o dolocie, IC, etc.
Jeżeli już to swap całego silnika z "gratami"
pozdro
Setritus - 22-02-2010, 19:00
a ten model VR-2 to co w końcu jest?
VR-4 to biturbo, naped na 4 koła, a VR-2?
robertdg - 22-02-2010, 19:13
Setritus napisał/a: | VR-4 to biturbo | Twin Turbo
Setritus napisał/a: | VR-2? | jednostka napędowa ta sama co w VR-4, tyle że napęd na oś przednia.
roch_27 - 22-02-2010, 21:14
Setritus napisał/a: | a ten model VR-2 to co w końcu jest?
VR-4 to biturbo, naped na 4 koła, a VR-2? | Setritus przeczytaj uważnie to co napisałem wcześniej
Kod: | VR-2 to był swap do nadwozia EA :!: Właściciel tego auta nie robił mocowań tylnego napędu - został tylko napęd na przód- i dlatego nazwał go VR-2 :lol: |
czyli : nie ma i nie było takiej wersji jak VR-2 - ot co
pozdro
swinks_UK - 23-02-2010, 19:16
Jak już wspomniał Piotrek, VR-2 to NIEOFICJALNA i potoczna nazwa swapów silnika 6A13TT do nadwozia EAxx. Pierwszy raz użyta w Holandii, i tak już się przyjęło nazywać dłubaniny, gdzie do nadwozia EAxx przerzuca się tylko silnik z turbinami, a więc FWD.
Póki co znam tylko 2 takie auta które jeżdżą bezproblemowo po swapie: Mark Sanne z Holandii i The Vee z UK.
Pozostałe swapy były raczej nieudane (często awaryjne), a jeden skończył w końcu z silnikiem 4G63T z Evo 6 (Dutch_Driver z Holandii).
|
|
|