To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Techniczne - Zaślepiony wężyk

Anonymous - 04-02-2010, 21:25
Temat postu: Zaślepiony wężyk
Witam

Czy ktoś może mi powiedzieć co za bajer powinien być na wężyku z fotek na http://img689.imageshack.us/g/81883419.jpg/

Mam tam zaślepkę założoną, a nichuchu się nie znam.

n3000 - 04-02-2010, 23:42

To Dash Pot, w miejscu gdzie masz zaślepione powinien być taki filtrerek o ograniczonym przepływie powietrza, to urządzenie powoduję wolniejsze (domykanie przepustnicy) schodzenie z obrotów po puszczeniu gazu (od ok 1.5 tyś w dół), jesli masz to zaslepione to moze ci schodzić w tym zakresie z obrotów jeszcze wolniej lub zawyżać wolne obroty. Można to całkiem odłączyć ja u siebie zdjełem bo denerwowało mnie powolne schodzenie z obrotów na dole.
Anonymous - 05-02-2010, 00:16

Hmm mi głupieją niskie obroty ale raczej w dół. Auto chce zgasnąć jak dojeżdżam do skrzyżowania. Poprzedni właściciel mówił, że to może być właśnie to. O co pytać żeby dokupić ten filterek? Ma to jakąś Polską nazwę, czy po prostu pytać o filtr do dash potu?
n3000 - 05-02-2010, 08:53

Polskiej nazwy nie znam, ale jak ci auto gaśnie po schodzeniu z obrotów to świadczy to o nieszczelności w dolocie a widzę że masz założony blow off wiec jestem pewien że jest on źle ustawiony, sprężyna jest za słabo skrecona, jak nie masz regulacji śrubką w swoim blow offie to musisz zmienić spreżynę na mocniejszą lub włożyć podkładkę albo drugą sprężynę czesto są w komplecie jak kupujesz blow off. Jeśli po odpuszczeniu gazu obroty silnika spadaja dużo nizej niż 700 i po chwili odbijają się do góry lub silnik całkiem gaśnie to na bank masz blow off zle ustawiony.
Anonymous - 05-02-2010, 09:45

Między tym damperem i źle wyregulowanym blow offem, lekkie koło zamachowe tez pewnie nie pomaga w utrzymaniu stabilnych obrotów ><.

Dzięki n3000, prawdziwa z ciebie encyklopedia haha.

n3000 - 05-02-2010, 09:56

To nie wina koła wiele 3kgt lata na lekkich kołach zamachowych i nie gasną przy schodzeniu z obrotów, skręć trochę mocniej sprężynę w blowie ale też nie za mocno (tak zeby mógł się otwierać po odjęciu gazu) i bedzie ok. pozdro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group