To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Ogólne - [1G 90-94] Proszę o pomoc w znalezieniu dawcy na swap z N/A

zenek_bb - 07-02-2010, 04:57
Temat postu: [1G 90-94] Proszę o pomoc w znalezieniu dawcy na swap z N/A
witam, do niedawna nosiłem się bo byłem cały happy, miałem okazję kupić za 3k zł zgnitego, poobijanego talona TSI AWD jako dawcę silnika dla mojego kliperka, niestety okazało się na miejscu (350km w jedną stronę) że silnik z przebiegiem 80k mil nie nadaje się do niczego... chyba że do generalnego remontu ;/ i zostałem z niczym... ;/

chciałbym prosić o pomoc w znalezieniu kompletu potrzebnego do swapa (silnik ECU wiązka przepływka) albo całe auto ;/ może powypadkowe byle sprawny silnik, może być wersja awd (coś się wymyśli...) może stać w polsce jak i w niemczech (byle nie na drugim końcu) chyba żeby komplet części pozbierać do uturbienia jednego z 3ech silników jakie mam

przeszukuję allegro/ebay i google i nie widzę nic konkretnego, np. sam silnik, a ECU i resztę trzeba szukać ;/ a to mi nie zabardzo podchodzi kupować kota w worku za 5 czy 6 tysięcy i płacić 1 tyś za wysyłkę i jeszcze szukać wiązki i ECU ;/

może ktoś zna kogoś kto sprowadza ecli rozbite na części czy coś albo jakiś portal gdzie można tego szukać... silnik może być do drobnych napraw byle nie remontu... i turbaffka żeby była sprawna ;/

[ Dodano: 07-02-2010, 05:09 ]
dodam tylko bo może być to przydatne, mam 3 silniki N/A na części, 6 i 7 bolt, można wyciągać z nich głowice, rozrząd, alternator/rozrusznik itp itd więc silnik w sumie nie musi być kompletny w 100%, ważne żeby wał/korby/tłoki/pierścienie/gładzie cylindrów/panewki i turbinka były na swoim miejscu, wydech już do turbo odpowiedni mam, przelotówka ze strumienicą z nierdzewki o dużym przekroju

raczej nieważne 6 czy 7 bolt gdyż niemam zamiaru w dalekiej przyszłości wyciągać z tego silnika większych mocy niż 250km, jak będzie kiedyś więcej pieniążków... więc i 6 i 7 bolt to powinny bez zakuwania wytrzymać...

barteski - 07-02-2010, 10:53

zenek_bb, ja swojego szukałem 3 lata :? ale bede sie rozgladał jak cos hmm niedaleko mnie jest talon fwd własciciel w angli i sam sie nim interesowałem bo od 1 roku stoi w tym samym miejscu na posesji ale mama własciciela powiedziała tylko ze da znac jak syn wróci na swieta wielkiej nocy
a koło wałbrzycha jest laser rs turbo z obrucona panewa bo juz go obczajałem tez 3 mechników wlascicielowi nasciemniało popychacze zaworowe do wymiany mówie jade obczaic a tam ten piekny bezlitosny KLEKOT ale jak cos mam oczy otwarte :D aaa cały czas mówie o 1g

MATi1G - 08-02-2010, 19:42

jak masz silnik N/A 6 bolt to co stoi na przeszkodze ?? szukaj turbiny kolektora wydechu skrzyni półosi ,zakładasz Ecu Mastera det II lub III ,tłoki od turbo i smigasz, + pare pierdólek jeszcze samego silnika turbo bym nie założył bez rozebrania go ,bo zawsze moze byc cos do roboty , a jak robisz to juz porzadnie remoncik i wiesz co masz i latasz
zenek_bb - 09-02-2010, 00:26

tylko teraz nie dysponuję taką kasą jaka potrzebna na uturbienie 6 bolta niestety a silniczek który mam potrzebuje remontu, mam kase na silnik który już jest kompletny i działa a remontu bedzie potrzebować za jakiś czas. tłoki od turbo już nawet w garażu mam, tylko są to tłoki nominalne, więc moge je sobie wsadzić ;/ kupić turbawke samą to problem albo duży koszt nowej, kolektor baranka może nawet gdzieś znajde na ebay czy coś, ale reszta? przepływka od turbo, orurowanie, przepustnica, ecu albo DET II itp to już koszta ;/ mam kase albo na remont tego co mam albo na kupienie drugiego już uturbionego autka jako dawca, ale nie mam na remont+uturbienie albo na kupienie i remont uturbionego silnika... ;/

remont bym zrobił przyszłej zimy albo pod koniec lata tego roku, ale do tej pory będzie silniczek musiał wytrzymać... ;/

plus jest ten że lewych rąk nie mam i wszystko mogę zrobić sam, potrzebuję dawcy, dlatego myślę że kwota jaką dysponuję 5-6000zł wystarczy na początek żeby auto jechało

MATi1G - 09-02-2010, 14:57

http://moto.allegro.pl/it..._lub_czesc.html

sam sie na niego czaje koszt 3800zł , jak chcesz to bierz , bo ja i tak nie mam tyle kasy zeby go wyremontować teraz i zrobić 300 kucyków wiec tylko by mi leżał z rok czasu w garażu

zenek_bb - 09-02-2010, 19:24

barteski powiedz ile Ci to pali teraz i jak się jeździ? byłeś na hamowni? co przekładałeś dokładnie i jakie przeróbki zrobiłeś?

dzięki Mati1g już zadzwoniłem, wczoraj wieczorem patrzyłem a gościu dzisiaj wystawił więc bym wieczorem znalazł dopiero, drogo chce szczególnie że tam jakieś już mechaniki były jakieś modyfikacje doprowadzania oleju do sprężarki a auto jest już wyzłomowane więc z budy nici... trzyma cene puki co, w weekend pojadę to oglądnąć i posłuchać, zobaczymy co będzie a tymczasem

KTO KOLWIEK WIDZIAŁ KTO KOLWIEK WIE pisać w tym temacie lub PW dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc !!!

[ Dodano: 14-02-2010, 05:32 ]
Odświeżę temat (przepraszam adminów), dalej proszę o pomoc :D

kafar_1989 - 25-08-2010, 21:37

kupic tloki turbo wtryski kolektor turbawe mocne sprzegielko sobie zrobic przeplywka seria da rade apexi i ecu mastera dobre strojenie i bedzie latac ewentualnjie przeplywke z 2g i bedzie sie gibac :P
zenek_bb - 26-08-2010, 09:35

nie dzięki ;p odkopałeś stary temat ;p silnik już mam 6 bolt NA, będzie na tłokach 2G 8:5, baranek, big16g, det II/III, walbro255, 450 albo 550cc i tak dalej


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group