Chcę kupić Lancera! - Zakup EVO 2001
Krzesio - 09-02-2010, 09:50 Temat postu: Zakup EVO 2001 Witam!
Posiadam obecnie Carisme, planuje zakup "zabaweczki" jaka jest Lancer EVO. Budzet ok. 30000 tys. Prosze o porady na co zwrocic uwage przy zakupie. Jak wyglada trwalosc silnika, oraz napedu? W linku woz, ktory wybieram sie ogladac.
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10969102
Bartek - 09-02-2010, 11:06
Odpowiedz sobie na proste pytania:
Stać Cię na jeżdżenie wszędzie taksówką? Wszędzie, tzn, tyle ile robisz km rocznie x 2 zł/km.
Jeżeli tak, to czy jesteś gotów na wydatki okazjonalne typu 3000 zł co jakiś czas (np skończą się hamulce z przodu - tarcze 1500 zł + klocki 800 zł - wymiana co 10 000 km PSJ lub 2000 km upalania max.
Jeżeli oba pytania odpowiesz twierdząco, to możesz się zabierać do sprawdzania auta.... Podstawa to historia - te silniki, napędy, zawieszenia międzyremontowe przebiegi mają niewielkie (50 - 100 kkm w zależności od stylu jazdy, zakładając tylko okazjonalne upalanie), więc stanem silnika się nie przejmuj tak jak stanem budy. Jak nie jest zjedzona przez rudzielca - bierz.....
Na porządną przekładkę też szykuj ponad 10 000 zł
Krzesio - 09-02-2010, 12:16
Bartek napisał/a: | Stać Cię na jeżdżenie wszędzie taksówką? Wszędzie, tzn, tyle ile robisz km rocznie x 2 zł/km.
Jeżeli tak, to czy jesteś gotów na wydatki okazjonalne typu 3000 zł co jakiś czas (np skończą się hamulce z przodu - tarcze 1500 zł + klocki 800 zł - wymiana co 10 000 km PSJ lub 2000 km upalania max. |
Co zrobic, zycie jest trudne, moja psycha jest gotowa.
Bartek napisał/a: | Podstawa to historia - te silniki, napędy, zawieszenia międzyremontowe przebiegi mają niewielkie (50 - 100 kkm |
Czili co 100tys. remont silnika?
Bartek napisał/a: | więc stanem silnika się nie przejmuj tak jak stanem budy |
A to nie jest najwazniejsze?
Samochod zamierzam traktowac kolekcjonersko, jezdzic rzadko, ale jak juz to ostro. A przekladke nie wiem czy wogole zrobie, w koncu w Japoni ruch lewostronny...
Bartek - 09-02-2010, 12:28
Cytat: | Czili co 100tys. remont silnika? |
Jeżeli upalasz - znacznie częściej
Silnik, napędy, hamulce, zawieszenie zużywa się jak benzyna - budę zdecydowanie trudniej ratować z rąk rudego potwora.....
Krzesio napisał/a: | A przekladke nie wiem czy wogole zrobie, w koncu w Japoni ruch lewostronny... |
Jeżeli marzy Ci się rejestracja w Polsce - nie masz wyjścia.....
Krzesio - 09-02-2010, 13:41
Bartek napisał/a: | Jeżeli marzy Ci się rejestracja w Polsce - nie masz wyjścia..... |
Teraz sa przecierz nowe przepisy, jezeli samochod ma aktualne badanie techniczne to nie musisz robic nowego, a podstawa odmowy rejestracji anglika, to tej pory byl wlasnie brak badania. Zreszta w Gdyni nie takie walki przechodza.
Bartek - 09-02-2010, 13:50
Krzesio, niestety do końca tak to różowo nie wygląda i wyglądać nie będzie mam nadzieję jeszcze długo.....bo zaleje nas fala złomu z Wysp, a statystyczny Kowalski, jak może zaoszczędzić 30% wartości wymarzonego Passata TDi, to gotów jest własnymi skrementami chleb smarować.....
Artii - 09-02-2010, 14:08
Krzesio napisał/a: | Teraz sa przecierz nowe przepisy |
Zgodnie z którą musisz mieć na rejestrację takiego autka zgodę Ministra właściwego do spraw transportu.
Krzesio - 09-02-2010, 14:19
Łeee, to lipa. Ja jestem Liberałem, jak ktos chce miec fajerke po drugiej stronie to jego sprawa. W Angli widzialem duzo pojazdow z kierownica po stronie lewej, i nikt stresow nie robil...
[ Dodano: 09-02-2010, 14:21 ]
Dodam jeszcze ze Polakow tez tam duzo widizalem w Audi 80, i starych bmw na polskich tablicach
|
|
|