To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Lancera! - Zakup EVO 2001

Krzesio - 09-02-2010, 09:50
Temat postu: Zakup EVO 2001
Witam!
Posiadam obecnie Carisme, planuje zakup "zabaweczki" jaka jest Lancer EVO. Budzet ok. 30000 tys. Prosze o porady na co zwrocic uwage przy zakupie. Jak wyglada trwalosc silnika, oraz napedu? W linku woz, ktory wybieram sie ogladac.
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10969102

Bartek - 09-02-2010, 11:06

Odpowiedz sobie na proste pytania:

Stać Cię na jeżdżenie wszędzie taksówką? Wszędzie, tzn, tyle ile robisz km rocznie x 2 zł/km.

Jeżeli tak, to czy jesteś gotów na wydatki okazjonalne typu 3000 zł co jakiś czas (np skończą się hamulce z przodu - tarcze 1500 zł + klocki 800 zł - wymiana co 10 000 km PSJ lub 2000 km upalania max.


Jeżeli oba pytania odpowiesz twierdząco, to możesz się zabierać do sprawdzania auta.... Podstawa to historia - te silniki, napędy, zawieszenia międzyremontowe przebiegi mają niewielkie (50 - 100 kkm w zależności od stylu jazdy, zakładając tylko okazjonalne upalanie), więc stanem silnika się nie przejmuj tak jak stanem budy. Jak nie jest zjedzona przez rudzielca - bierz.....

Na porządną przekładkę też szykuj ponad 10 000 zł

Krzesio - 09-02-2010, 12:16

Bartek napisał/a:
Stać Cię na jeżdżenie wszędzie taksówką? Wszędzie, tzn, tyle ile robisz km rocznie x 2 zł/km.

Jeżeli tak, to czy jesteś gotów na wydatki okazjonalne typu 3000 zł co jakiś czas (np skończą się hamulce z przodu - tarcze 1500 zł + klocki 800 zł - wymiana co 10 000 km PSJ lub 2000 km upalania max.


Co zrobic, zycie jest trudne, moja psycha jest gotowa.
Bartek napisał/a:
Podstawa to historia - te silniki, napędy, zawieszenia międzyremontowe przebiegi mają niewielkie (50 - 100 kkm

Czili co 100tys. remont silnika?

Bartek napisał/a:
więc stanem silnika się nie przejmuj tak jak stanem budy

A to nie jest najwazniejsze?

Samochod zamierzam traktowac kolekcjonersko, jezdzic rzadko, ale jak juz to ostro. A przekladke nie wiem czy wogole zrobie, w koncu w Japoni ruch lewostronny...

Bartek - 09-02-2010, 12:28

Cytat:
Czili co 100tys. remont silnika?


Jeżeli upalasz - znacznie częściej

Silnik, napędy, hamulce, zawieszenie zużywa się jak benzyna - budę zdecydowanie trudniej ratować z rąk rudego potwora.....

Krzesio napisał/a:
A przekladke nie wiem czy wogole zrobie, w koncu w Japoni ruch lewostronny...


Jeżeli marzy Ci się rejestracja w Polsce - nie masz wyjścia.....

Krzesio - 09-02-2010, 13:41

Bartek napisał/a:
Jeżeli marzy Ci się rejestracja w Polsce - nie masz wyjścia.....

Teraz sa przecierz nowe przepisy, jezeli samochod ma aktualne badanie techniczne to nie musisz robic nowego, a podstawa odmowy rejestracji anglika, to tej pory byl wlasnie brak badania. Zreszta w Gdyni nie takie walki przechodza. :lol:

Bartek - 09-02-2010, 13:50

Krzesio, niestety do końca tak to różowo nie wygląda i wyglądać nie będzie mam nadzieję jeszcze długo.....bo zaleje nas fala złomu z Wysp, a statystyczny Kowalski, jak może zaoszczędzić 30% wartości wymarzonego Passata TDi, to gotów jest własnymi skrementami chleb smarować.....
Artii - 09-02-2010, 14:08

Krzesio napisał/a:
Teraz sa przecierz nowe przepisy

Zgodnie z którą musisz mieć na rejestrację takiego autka zgodę Ministra właściwego do spraw transportu.

Krzesio - 09-02-2010, 14:19

Łeee, to lipa. Ja jestem Liberałem, jak ktos chce miec fajerke po drugiej stronie to jego sprawa. W Angli widzialem duzo pojazdow z kierownica po stronie lewej, i nikt stresow nie robil...

[ Dodano: 09-02-2010, 14:21 ]
Dodam jeszcze ze Polakow tez tam duzo widizalem w Audi 80, i starych bmw na polskich tablicach



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group