Chcę Kupić L200 - Prawie nowe L200
mesa - 28-02-2010, 22:18 Temat postu: Prawie nowe L200 Po długich namysłach (Navara vs. L200) zdecydowałem się kupić L200.
Auto ma służyć do pracy, czyli na pace znajdzie się trochę kg. Ale przede wszystkim ma pociągnąć "końską" przyczepę.
Spędziłem kilka miesięcy szukając "rozsądnego auta za rozsądną cenę"
I wreszcie znalazłem ciekawe auto: przyzwoicie wyposażone, rocznik '08, pierwsza rejestracja w 2009, niski przebieg, przejęte przez leasing, odsprzedane i właściwie niejeżdzone.
Na miejscu auto okazuje się być arabską wersją, w wersji de lux: 2 airbagi, napęd SS, ABS, zamiast ESP - blokada tylnego mechanizmu różnicowego.
Auto praktycznie niezużyte, w kabinie czysto, na podwoziu brak większych śladów rdzy (dzisiaj porównywałem z L200, które 2 lata jeździło w Polsce i porównanie wypadło na korzyść "mojej" L200), silnik chodzi równo, napęd nie hałasuje.
Jedyny niepokój budzą:
- brak plastikowej klapki pod kołem kierownicy, która odsłania przewody i zacząłem się zastanawiać czy przypadkiem jednak to auto nie ma za sobą jakiejś przygody. Czy znacie szanowni Forumowicze skuteczny sposób sprawdzenia obecności poduszek w tym aucie? Oczywiście crash-test nie wchodzi w rachubę
- nie świecące tylne światła przeciwmgielne - być może był demontowany/wymieniany zderzak
Korzystając chciałbym się przywitać bo jest to mój pierwszy post na Forum, przez ostatnie kilka dni tylko sobie czytałem, aż odważyłem się spytać o nurtujący mnie problem
namotore - 01-03-2010, 06:38
poduszki sprawdzisz podpinajac komputer pod zlaczke Eli u kazdego lepszego kazia w warsztacie samochodowym i patrzac przy zaplonie czy lampka sie pokazuje.
Ktora klapka? mozesz podac zdjecie?
Obwod przeciwmglowych tez u kazia sprawdzisz, albo wez bezpieczniki i zlaczki pod tylnym zderzakiem sprawdz. Jesli masz z tylu dwie okragle przeciwmglowki, zarowki w srodku to W21W
(nie P21W!!!)
pozdro
mesa - 01-03-2010, 11:35
A nie obawiałbyś się, że zamiast poduszki jest rezystor i pod komputerem nic nie wyjdzie bo rezystancja obwodu będzie prawidłowa?
Zdjęcia klapki nie mam. Spod klapki wyzierały wtyki i (co najmniej) dwie pary przewodów.
Klapka jest na spodzie kierownicy, znajduje się oczywiście również w europejskiej wersji.
W podręczniku do starego L200, ten fragment instalacji jest określony jako "Clock spring and body wiring harness connection"
Offtopic: Znajomy, w zeszłym roku miał stłuczkę, rozbił swoją Alfę we Wrocławiu, podczas naprawy wyjaśniło się dlaczego poduszki nie zadziałały... bo ich nie było a kontrolka SRS podpięta była do kontrolki ABSu i dlatego zawsze prawidłowo gasła
|
|
|