To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Eclipse! - Silnik do GSX 99r

Patryk5 - 06-03-2010, 11:44
Temat postu: Silnik do GSX 99r
Witam, poszukuje nowej jednostki do Eclipse GSX z 99r.
wczesniej byl 4g63t

MATi1G - 08-03-2010, 13:34

no i taki sam powinieneś wsadzić innej opcji nie ma, jest jeszcze 4g63 non turbo ale wtedy w ogole nie bedziesz jechać jak masz AWD
wojtas gst - 10-03-2010, 11:43

a jeśli zamierzasz coś modzić przy nim to od razu lepiej wsadzić 4g63t 6-bolta
barteski - 10-03-2010, 13:28

a co sie ze starym stało??
MATi1G - 10-03-2010, 16:08

wojtas gst napisał/a:
to od razu lepiej wsadzić 4g63t 6-bolta

a po co mu :P ,te silnik sa zarezerwowane dla 1G i tam powinny jezdzic , kolega potrzebuje 7 bolt :) ,


smutne ale silniki z 1g jezdza w budzie w 2g ,a jdmowe to tym bardziej

Patryk5 - 11-03-2010, 00:10

Myslalem nad remontem, ale troche za drogo mnie to wyjdzie. Wal, panewki, korby, tloki.
A silnik jest po przegrzaniu, a ogolnie to wiecej on stal jak jezdzil. Takze caly czas szukam, i mysle ze wstawie to co bylo.

viader - 11-03-2010, 09:47

Silniki 4G63T trzymają mocno cenę, nie wiem czy kupno używanego wyjdzie dużo taniej niż remont, do tego nie wiesz co kupujesz, może się okazać, że też do remontu...
wojtas gst - 11-03-2010, 13:01

viader, zależy co kolega chce robić dalej z samochodem.
skoro ma 4x4 to w przypadku gdyby się decydował na jakieś większe moce to lepiej będzie kupić i wyremontować silnik 6boltowy. jeżeli potrzebuje normalnie jeździć tym co ma to wtedy remont.. ja jakbym miał awd to bym się nie zastanawiał nawet nad 7bolt i wsadził 6tke.. tak na wszelki wypadek :twisted:

viader - 11-03-2010, 13:10

Niezależnie od planów i przewidywanej mocy i tak uważam, że lepiej wyremontować swój silnik niż szukać innego w niewiadomym stanie. Nie demonizujmy 7bolta, jest cała masa ecli z tym silnikiem z mocami po 300-400KM i większymi i jakoś się to nie sypie. 6bolt też się może posypać, nie ma regóły.
MATi1G - 11-03-2010, 13:15

viader napisał/a:
Niezależnie od planów i przewidywanej mocy i tak uważam, że lepiej wyremontować swój silnik niż szukać innego w niewiadomym stanie. Nie demonizujmy 7bolta, jest cała masa ecli z tym silnikiem z mocami po 300-400KM i większymi i jakoś się to nie sypie. 6bolt też się może posypać, nie ma regóły.

+1
6 bolt jest lepszy w serii bardziej wytrzymalszy i wieksze moce może znieść bez kucia go oraz podobno nie wystepuje crankwalk, w 7 bolt w 2G wystepował ale wiekszosci tych silników juz nie ma , jak wstawiasz kucizne to bez znaczenia czy masz 6 bolt czy 7 bolt...

i tak na seryjnych gratach wiecej niz 300 koni sie nie robi ,na 6 boltcie mozna robic ciut wiecej i tyle, ale kazdy kto idzie w wyzsze moce zakuwa juz silnik


zawsze lepiej remontować niz brac inny silnik bo wiadomo co kupisz,a tak wiesz co bedziesz miec i ze jest to zrobione,

jak potrzebujesz czesci to zajrzyj tutaj

www.topendpower.pl

OEM korby tłoki itp w przystepnej cenie, albo lepsze kute zabawki ale wtedy cena wyższa...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group