Chcę kupić Eclipse! - Silnik do GSX 99r
Patryk5 - 06-03-2010, 11:44 Temat postu: Silnik do GSX 99r Witam, poszukuje nowej jednostki do Eclipse GSX z 99r.
wczesniej byl 4g63t
MATi1G - 08-03-2010, 13:34
no i taki sam powinieneś wsadzić innej opcji nie ma, jest jeszcze 4g63 non turbo ale wtedy w ogole nie bedziesz jechać jak masz AWD
wojtas gst - 10-03-2010, 11:43
a jeśli zamierzasz coś modzić przy nim to od razu lepiej wsadzić 4g63t 6-bolta
barteski - 10-03-2010, 13:28
a co sie ze starym stało??
MATi1G - 10-03-2010, 16:08
wojtas gst napisał/a: | to od razu lepiej wsadzić 4g63t 6-bolta |
a po co mu ,te silnik sa zarezerwowane dla 1G i tam powinny jezdzic , kolega potrzebuje 7 bolt ,
smutne ale silniki z 1g jezdza w budzie w 2g ,a jdmowe to tym bardziej
Patryk5 - 11-03-2010, 00:10
Myslalem nad remontem, ale troche za drogo mnie to wyjdzie. Wal, panewki, korby, tloki.
A silnik jest po przegrzaniu, a ogolnie to wiecej on stal jak jezdzil. Takze caly czas szukam, i mysle ze wstawie to co bylo.
viader - 11-03-2010, 09:47
Silniki 4G63T trzymają mocno cenę, nie wiem czy kupno używanego wyjdzie dużo taniej niż remont, do tego nie wiesz co kupujesz, może się okazać, że też do remontu...
wojtas gst - 11-03-2010, 13:01
viader, zależy co kolega chce robić dalej z samochodem.
skoro ma 4x4 to w przypadku gdyby się decydował na jakieś większe moce to lepiej będzie kupić i wyremontować silnik 6boltowy. jeżeli potrzebuje normalnie jeździć tym co ma to wtedy remont.. ja jakbym miał awd to bym się nie zastanawiał nawet nad 7bolt i wsadził 6tke.. tak na wszelki wypadek
viader - 11-03-2010, 13:10
Niezależnie od planów i przewidywanej mocy i tak uważam, że lepiej wyremontować swój silnik niż szukać innego w niewiadomym stanie. Nie demonizujmy 7bolta, jest cała masa ecli z tym silnikiem z mocami po 300-400KM i większymi i jakoś się to nie sypie. 6bolt też się może posypać, nie ma regóły.
MATi1G - 11-03-2010, 13:15
viader napisał/a: | Niezależnie od planów i przewidywanej mocy i tak uważam, że lepiej wyremontować swój silnik niż szukać innego w niewiadomym stanie. Nie demonizujmy 7bolta, jest cała masa ecli z tym silnikiem z mocami po 300-400KM i większymi i jakoś się to nie sypie. 6bolt też się może posypać, nie ma regóły. |
+1
6 bolt jest lepszy w serii bardziej wytrzymalszy i wieksze moce może znieść bez kucia go oraz podobno nie wystepuje crankwalk, w 7 bolt w 2G wystepował ale wiekszosci tych silników juz nie ma , jak wstawiasz kucizne to bez znaczenia czy masz 6 bolt czy 7 bolt...
i tak na seryjnych gratach wiecej niz 300 koni sie nie robi ,na 6 boltcie mozna robic ciut wiecej i tyle, ale kazdy kto idzie w wyzsze moce zakuwa juz silnik
zawsze lepiej remontować niz brac inny silnik bo wiadomo co kupisz,a tak wiesz co bedziesz miec i ze jest to zrobione,
jak potrzebujesz czesci to zajrzyj tutaj
www.topendpower.pl
OEM korby tłoki itp w przystepnej cenie, albo lepsze kute zabawki ale wtedy cena wyższa...
|
|
|