To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] POMOCY Problem z stycznikiem pompy paliwa

Anonymous - 21-09-2006, 15:59
Temat postu: [CA4A 1.6] POMOCY Problem z stycznikiem pompy paliwa
Witam

Proszę o pomoc mam problem z załanczaniem pompy paliwa mianowićie stycznik który znajduje się pod radiem po zapaleniu autka rozłancza pompe paliwa ( zmieniałem już ten stycznik i nic działa tak samo jak z moim rozłancza też pompe) co może być przyczyną
Jak zewrę na sztywno stycznik normalnie mogę jeździć

PROSZĘ O POMOC PILNIE

[ Dodano: 22-09-2006, 15:33 ]
czy nikt nie potrafi mi pomoc

Anonymous - 24-09-2006, 12:54

Sprawdz komputerem, CE się nie świeci? Wymieniłeś kondensatory w ECU?
p0gr0m - 24-09-2006, 18:26
Temat postu: nemo mam pytanie
jako ze u mnie od 3 tygodni zaczelo sie tez tak dziac na benzynie ze gasnie mam do ciebie kilka pytan z uwagi na to ze u mnie niewiem co moze byc przyczyna i moze wlasnie trafem bedzie to samo:
jakie masz objawy tego gasniecia? czy np gasnie zaraz po odpaleniu czy w czasie jazdy czy moze niema na to reguly i sobie gasnie kiedy chce ? bo u mnie mam taki objaw ze raz odpala i chodzi z 5 minut, raz wogole nie odpala i niechce krecic wogole silnikiem wtedy trzeba czekac jakis czas nawet pare godzin, gasnie u mnie rowniez w czasie jazdy np jade na czworce pedal gazu w stalej pozycji az tu nagle takie malutkie szarpniecie i auto gasnie jak to jest z tym u ciebie ? mam tez pytanie gdzie znajduje sie ten przekaznik o ktorym piszesz ?

ROMEL - 25-09-2006, 11:34

Nie czepiałbym sie stycznika tylko sterowania... coś nie tak z instalacją... albo Ecu zalicza ostatnie podrygi życia... Miernik, próbówka i ładnie posprawdzać instalacje, gdzie zanika sterowanie, dlaczego i w jakich sytuacjach....
Nie raz po chwili sie znajdzie, a nie raz godziny pracy i prób...


Pozdrawiam

p0gr0m - 26-09-2006, 00:18
Temat postu: no wlasnie tylko gdzie szukac i czego bo niemam juz sily
bo zapomnioalem dodac ze na gazie jest zero klopotow a te wyzej opisane na benzynie zaczely mi sie od paru tygodni z (miesiac)
josie - 26-09-2006, 00:29

Gazownicy albo poprzedni właściciel założył pewnie odłączenie pompy paliwa przy pracy na LPG. I założone to odłączenie jest najprawdopodobniej na drodze ECU-stycznik albo masa-stycznik.
No i coś szwankuje z tym pewnie - trzebaby odszukać i sprawdzić

Anonymous - 22-10-2006, 18:43

przepraszam ze nie pisalem ale bylem za granica
Sprawa wygląda tak zaraz po zapaleniu odrazu gasnie i to zawsze jak wcisnę kawalek plastiku w stycznik to normalnie jezdzi
Jesli chodzi o ECU to dalem do wymaiany kondensatory i cos spartolili bo obrotomierz przestał działać i dalej działo się to samo teraz nie wiem ale zona mowila że wogóle nie zapala musze się w koncu sam za niego wziąsc i pogrzebac bo nasi cudacy mechanicy i elektronicy to patalachy ale tego chyba nikomu nie muszę mówic ze dobraego mechanika to ze swiecą trzeba szukac

Podsunicie pomysły co sprawdzac



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group