[XX-92]Lancer C6x i starsze - rozłączyć 4x4
Anonymous - 24-09-2006, 12:29 Temat postu: rozłączyć 4x4 witam
w swoim lancerze chcialbym rozlaczyc 4x4 bo za duzo pali a ja musze nim dojezdzac do pracy, wymontowanie walu nic nie daje , bo mechanizm roznicowy nie oddaje calej mocy na przod i auto nie szczegolnie rusza,
moze komus udalo sie zrobic naped rozlaczalny, czyli dodatkowa wajche ...jak jest najczesciej w innych samoch.
Anonymous - 27-09-2006, 13:21
Zmień samochód na inny. Na razie jesteśna dobrej drodze żeby swój...zepsuć.
wojmi1 - 29-09-2006, 16:21
jedyny problem to to ze w c37 masz w skrzyni masz centralny dyfer sterowany przelacznikiem na konsoli srodkowej- a napedzany podcisnieniem poprzez membrane jak otworzysz maske po lewej stronie puszka
jezeli sa problemy z podcisnieniem to i dyfer niejest dobrze blokowany musisz wymontowac przekladnie kontowa wal napedowy i zwroc uwage na ruch popychacza blokujacego centralny dyfer wymontuj silownik podcisnienia i dorob staly <bloker> w jego miejsce. jezeli chodzi o ekonomie to ja bym zalozyl lpg / koszt ok 1000 do 1200zl/ mnie pali ok 10L + - 0.5. Rozpecie napedu moze dac oszczednosc max ok 10%
Inne metody wymien skrzynie biegow z innego lancera np c12
Co za czasy schodzimy na psy jakis ford sie przypetal /zart/
|
|
|